2021-09-01, 02:50
Medlem
Knarkpojkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GoUoD
Köp en kabbe heroin och släng i dig då, sluta drömma. Kicka heroin har fått mer än en att välja livet (som heroinist) framför döden.
Yes men har svårt där, inte någon jag känner sysslar med häst. Sen ja fuck om jag blir så skön på det och överlever att jag blir torsk. Vill inte injicera ingen animg hur man gör typ. Vilket är de bästa sättet annars om jag nu skulle få tag i det?
Citera
2021-09-01, 02:52
Medlem
GoUoDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knarkpojken
Yes men har svårt där, inte någon jag känner sysslar med häst. Sen ja fuck om jag blir så skön på det och överlever att jag blir torsk. Vill inte injicera ingen animg hur man gör typ. Vilket är de bästa sättet annars om jag nu skulle få tag i det?
250mg rent oralt är godnatt för en opiatnaiv.
Citera
2021-09-02, 20:12
Medlem
Dark_drivers avatar
Jag sitter på 1 800mg sub 1 burk med 100st 20mg Almemazin och tänker köpa mig 1 70cl 40% whisky jag har 0 tolerans och erfarenhet av opiater kommer jag att dö garanterat av denna kombination jag tänker dra upp suben i näsan så jag inte riskerar att spy upp den och överleva och jag kommer att befinna mig på en plats där jag inte kommer att bli hittad på dom närmaste 48 timmarna
Citera
2021-09-03, 11:55
Medlem
GoUoDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dark_driver
Jag sitter på 1 800mg sub 1 burk med 100st 20mg Almemazin och tänker köpa mig 1 70cl 40% whisky jag har 0 tolerans och erfarenhet av opiater kommer jag att dö garanterat av denna kombination jag tänker dra upp suben i näsan så jag inte riskerar att spy upp den och överleva och jag kommer att befinna mig på en plats där jag inte kommer att bli hittad på dom närmaste 48 timmarna
800mg sub, 80 tabletter? Det är väldigt mkt. Antar att du menade en åtta.

2g alimemazin kan vara toxiskt. De korrelerar inte så mycket/hårt med sprit.

Jag skulle säga ta dem där 800mg sub, jävlar vilken hästspruta man skulle behöva för att ta allt på ett slag.
Citera
2021-09-03, 14:35
Medlem
Dark_drivers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GoUoD
800mg sub, 80 tabletter? Det är väldigt mkt. Antar att du menade en åtta.

2g alimemazin kan vara toxiskt. De korrelerar inte så mycket/hårt med sprit.

Jag skulle säga ta dem där 800mg sub, jävlar vilken hästspruta man skulle behöva för att ta allt på ett slag.

Jag menade en 8a den är i storlek av en Alvedon jag tänker krossa den och dra upp den i näsan och samtidigt dricka whiskey
Citera
2021-09-03, 14:58
Medlem
Har väldigt svårt att tro att du skulle dö av en 8mg sub och sprit.
Citera
2021-09-03, 15:45
Medlem
GoUoDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dark_driver
Jag menade en 8a den är i storlek av en Alvedon jag tänker krossa den och dra upp den i näsan och samtidigt dricka whiskey
Det är ett rätt skönt rus men det blir inget dödsfall.

Risk finns för toxisk verkan om du petar i dig 100*10mg alimemazin+sprit men jag kan inte svara på om det kan leda till döden. Kanske landar du i hjärnskada och blir i så pass skick att du inte orkar suicidera.
Senast redigerad av GoUoD 2021-09-03 kl. 15:48.
Citera
2021-09-08, 22:18
Medlem
Hur skulle det funka att käka en massa blodtrycksmediciner? Skulle hjärtat stanna av det?
Citera
2021-09-11, 01:29
Medlem
Va tror ni om att skjuta 9 g Elvanse , typ i halsen. Efter att man svalt ca 50 xanor och ca 30 Imovane med en 75a whisky? Kanske lägger till 4 g Tramadol för säkerhets skull. Överlever jag?
Citera
2021-09-14, 10:35
Medlem
Opiatöverdos borde vara det enklaste och mildaste sättet att ta sitt liv på.

Ex fentanyl är ju inte svårt att överdosera, int enklaste att få tag på.

Men 2 brukar hostmedicin och en karta starka sömnisar och det är godnatt.
Citera
2021-09-14, 10:48
Medlem
darkSkyes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johannajack
Va tror ni om att skjuta 9 g Elvanse , typ i halsen. Efter att man svalt ca 50 xanor och ca 30 Imovane med en 75a whisky? Kanske lägger till 4 g Tramadol för säkerhets skull. Överlever jag?

och hur ska du kunna lösa upp 9g elvanse i en pump?? Elvanse är förjävligt att skjuta, välj nån opiat istället.
Citera
2021-09-15, 00:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av darkSkye
och hur ska du kunna lösa upp 9g elvanse i en pump?? Elvanse är förjävligt att skjuta, välj nån opiat istället.
Förjävligt på vilket sätt? Allt går i princip att pumpa, undrade bara hur det skulle falla ut ifall jag lyckades skjuta i mig det ? Kommer det kunna skada mig på allvar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in