2021-09-16, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Idyllen
Hur skulle det funka att käka en massa blodtrycksmediciner? Skulle hjärtat stanna av det?
En vän till mig som är sjuksköterska sa att man dör om man trycker i sig blodtryckssänkande. Mängden vet jag inte dock
Citera
2021-09-22, 22:12
Medlem
Överväger ett slut.

Har inga bra grejer hemma tror jag, är inte så inne på droger och har inga kontakter. Helst hade jag använt puffra...

Men jag har i alla fall
100 x 75 mg Venlafaxine Bluefish
60 x 18 mg Methylphenidate mylan
9 x Atarax okänd styrka
Några Treo och andra vanliga smärtstillande
Öl

Någonstans har jag även en liten mängd Lyrica och oxy-nånting , men hittar inte just nu.

Skulle det funka?
Hur inta bäst?
Smärta?
Citera
2021-09-25, 00:15
Medlem
Injicera Ketamin i kombo med tex förtära en mängd oxy, någon alternativ bensodiazepin vad tror ni om de?

Finns det någon riktigt bra och säker cocktail egentligen?
Citera
2021-10-04, 11:32
Medlem
Vad säger ni om kombon 120mg oxycodone, 60 mg melatonin, och lite theralen på de och 50 st lergigan. Vad kan hända tro?
Citera
2021-10-05, 05:15
Medlem
Psykotons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loppan34557
Vad säger ni om kombon 120mg oxycodone, 60 mg melatonin, och lite theralen på de och 50 st lergigan. Vad kan hända tro?

Ett rejält opiatrus, sen en låång utvilande sömn och några dagars förstoppning.. (Men skippa Lergigan och Theralen - du kommer bara må skit i en vecka).

Förresten, vet du vilken tur du har som lever nu, i Sverige till och med, har tak över huvudet och säkert mat på bordet? Gå till psykolog, kanske läkare och få antidepressiv/annan behandling och njut av livet!
Citera
2021-10-08, 22:50
Medlem
Tänker ta mitt liv.
Jag går på Laro. Och jag har metadon utskrivet.
Jag står på 45 mg levo metadon. Vilket motsvarar 90mg vanlig metadon.

Det jag undrar är om 7 flaskor kommer räcka för mig att somna in.
Eller behöver jag blanda in fler saker
Citera
2021-10-09, 02:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Callmex
Tänker ta mitt liv.
Jag går på Laro. Och jag har metadon utskrivet.
Jag står på 45 mg levo metadon. Vilket motsvarar 90mg vanlig metadon.

Det jag undrar är om 7 flaskor kommer räcka för mig att somna in.
Eller behöver jag blanda in fler saker

Sluta, gör inget dumt!
Citera
2021-10-09, 22:01
Medlem
Først og fremmest vil jeg sige, jeg mistede en god ven til selvmord for 1 år siden, han rækkede aldrig ud til mig, og fortalte mig om de problemer han kæmpede med. Han gav mig aldrig muligheden for at hjælpe og støtte ham, og han søgte heller aldrig hjælp selv, udover 1 enkelt gang han var ved en psykolog, og det var åbenbart en meget dårlig psykolog, for han kom aldrig tilbage og han fortalte det heller ikke til nogle.

Der er rigtigt mange mennesker derude som mig, der vil give alt for deres ven eller familie, og trække dem ud af mørket, hjælpe med at se mulighederne. Inden i gør noget dumt, vil i så ikke række ud til nogle. Livet består af mørke og lyse stunder for mange af os, jeg kæmper selv til dagligt med skarpe nervesmerter efter kemo behandling og mentale problemer. Jeg har tilgengæld også en vis accept, af at nogle har et aldeles forfærdeligt liv, men hvis du går alene med dine tanker, så kæmp og ræk hånden ud, til læge, venner, arbejdskammerater, familie, eller hvem end du tør at være sårbar hos.

Og hvis jeg skal være on-topic, så vil jeg bare sige en ting, du skal ALDRIG forsøge at tage livet med medicin. Fejlraten er enorm. Jeg har arbejdet som portør på en skadestue og har set lidt af hvert. Hvis du virkeligt har prøvet alt, og har et forfærdeligt liv, så kan man tage til Schweiz og få assistance med at tage ens eget liv.
Citera
2021-10-27, 16:43
Medlem
10 st Imovane(7,5 mg), 50 st Propavan(25 mg) och 70 st Inderal(10 mg).

Blandat med alkohol, räcker det för att dö om man inte har någon tolerans?
Citera
2021-11-03, 23:04
Medlem
Dark_drivers avatar
Hur mycket heroin behöver jag för att dö jag är ej opiat van och jag tänker ta det iv ?
Citera
2021-11-11, 16:18
Medlem
Hej,

livet blev inte som tänkt och det har hänt en del saker jag ej önskar gå in på. Vill bara få lite råd kring hur jag ska göra för att slippa vakna upp någon mer.

Tidigare överdoser på opiater som ej varit planerade utan berott på att jag underskatttat dosering, där har jag ej känt att jag blev medvetslös, minns bara ögonblicket jag vaknade till efter fått naloxon av sjukvårdspersonal.

Den här vetskapen ger mig ett sånt lugn, att kunna dö utan smärtor.

Tänkte ta en hög dos metadon, 200 mg, samt en massa benzo och för att verkligen vara säker dricka 20 ml GHB.

Detta borde ju resultera i 110% död? Tidigare höll jag ju på att vippa av enbart 120 mg metadon och lite benzo.

Tack för svar
Citera
2021-11-11, 18:17
Medlem
Har 2000 mg Tramadol
400 mg Immovane
3000 mg Quetiapin
2000 mg Sobril. Tror det skal gå. Inte fått i meg alt än. Rätt dösig, men märker jeg borde haft alkohol også. Om det grå bra somnar jag, senn slutas andas. Ps, Inget synd om mig, upplevd nog för et langt liv,men efter 20 år på letand efter en lösning er der dags at hitta den evige sti. Take care och uppsöck hjälp om ni sliter. Dom allra flesta har chansen på et godt liv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in