Citat:
Ursprungligen postat av
inspiratoeren
När det gäller framförd fundering på att Greta skulle kunna ha en banan eller en näringsdryck i ryggsäcken, svarade jag ju att det numera även finns näringsglass.
Ska tillägga att näringsglass även kan göras genom, att blanda näringspulvret Nutramigen med frukt och/eller fruktyougurt och sedan frysa blandningen!
Grundpotensen i påståendet saknas, varför skulle Thunberg ha näringslösning, har hon ätstörningar?
Citat:
Ursprungligen postat av
MidlifeMommy
Ja, om man är hungrig och ändå inte vågar köpa en smörgås på ett vanligt, antar jag, café i centrala Stockholm, då låter det verkligen som om man har problem. (Kanske några hatiska och avundsjuka klimatförnekare hade smugit in arsenik, eller fanns det ett tunt lager smör även om personalen lovade att den var vegansk?)
Om man har uppenbara problem av den kalibern, är det då lämpligt att utses till frontfigur för en global rörelse och skickas omkring hit och dit för att hålla tal och ge intervjuer?
(För övrigt finns det ju näringsdrycker för folk med ätstörningar som man kanske kan ha med sig i ryggsäcken, eller varför inte en banan? Är det inte oansvarigt att Greta ska gå omkring hungrig alldeles i onödan?)
Mogen retorik att projicera....
Citat:
Ursprungligen postat av
Sonnenwende
Ser mer ut som fetalt alkoholsyndrom, har ni frågat Marlena och Svante hur mycket de söp under graviditeten?
Om du tar en titt på genetiskt utmärkande dragen i släkten så ser du snart att du inte har många rätt. Jag trodde också, eller var övertygade om att det var fråga om FAS innan jag detaljgranskade hennes släkt.