2021-08-30, 08:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BajsBoo
Nu finns de ju inget fulare än att va en stork på 1,99 dessutom med minikuk, så om det är det enda du har att skryta om så tycker jag synd om dig på riktigt, dessutom förjävligt att behöva bli mobbad en hel uppväxt för detta eftersom man rår ju inte själv för att man blivit en stork med liten kuk (barn kan va grymma &#129394.

Jag skryter inte, jag beskriver verkligheten som den är, där jag är osäker så skriver jag det.
Citera
2021-08-30, 08:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slö
jag har inte påstot att det är olagligt att ge bort sina pengar, det är ju ditt "bevis" på att Huscar är ett finansiellt geni och att fi inte varnar för hans bedrägeri (likt ett 10 tal länder till där klappmongon blivit blåsta), det kallas även för en halmgubbe, dvs, du ställer upp ett irrelvant eget påstående, och vill ha det nedbränt.

Istället för att förklara varför FI och Lagen inte är tillämpliga på just "ditt" bedrägeri.
Hur kan det va bedrägeri om det inte finns en lag som kan sätta dit oss för bedrägeri 🤔, juridik e inte din starka sida heller 😂
Citera
2021-08-30, 08:11
Medlem
Citat:
Jag skryter inte, jag beskriver verkligheten som den är, där jag är osäker så skriver jag det.
Självklart skryter man inte om att man är 1,99 och blivit mobbad hela sin skolgång, hur dum är du egentligen?
Citera
2021-08-30, 08:12
Medlem
Citat:
Fast nu har vi ju inte fått nån länk på att någon blivit dömd så kan inte va ett brott då

igen, min 4 åring skulle rodna.
Citera
2021-08-30, 08:15
Medlem
Citat:
Nää du, den länken har vi aldrig fått, bara upprepning 30ggr att det är så du tror det ligger till, upp med länken nu på alla de som blivit dömda för att satt in pengar på CFX i Sverige, fram med länken nu.

Halmgubbe...
du kanske ska gå tillbaks i tråden och läsa om den, kanske det finns någon vuxen som kan högläsa och förklara i din närhet?
Citera
2021-08-30, 08:16
Medlem
Citat:
du menar bedrägeri/investeringsbedrägeri.

jo, du har uppmanat mig såväl som andra att "testa" med 300dollar.
du vet att det är ett forum, skräpet du vräker ur dig finns kvar att läsa.

och endå så uppmanar du andra att "testa".... du låter som en dålig säljare, så det är nog bättre att du skalar potatis och lök.

Nej det gör du inte.

du får vända dig till Fi resp Polisen, jag är inte ansvarig för hur väl myndigheter sköter sina arbetsuppgifter.
Hoppas verkligen jag är en ”dålig säljare” för finns nog inget mer ointressant än att sälja saker. Inte ens i min egen firma säljer jag mig, folk som vill ha mina tjänster har fått info från andra nöjda kunder och när de ringer upp mig så svarar jag alltid att jag egentligen varken har tid eller lust med en ny kund men om de envisas så kan jag ta de men kommer då att ta bra betalt och kundstocken växer dag för dag.
Citera
2021-08-30, 08:16
Medlem
Citat:
igen, min 4 åring skulle rodna.
Äger du en 4 åring?
Citera
2021-08-30, 08:17
Medlem
Citat:
Halmgubbe...
du kanske ska gå tillbaks i tråden och läsa om den, kanske det finns någon vuxen som kan högläsa och förklara i din närhet?
Nej här skall inte läsas om nåt, DU skall lägga upp en länk som stöder din lögn
Citera
2021-08-30, 08:20
Medlem
Citat:
Hur kan det va bedrägeri om det inte finns en lag som kan sätta dit oss för bedrägeri 🤔, juridik e inte din starka sida heller 😂

det finns en lag, säljer du cfx = investeringsbedrägeri alt bedrägeri
tar du ut pengar ur cfx = penningtvätt

jag har ju tillochmed haft vänligheten att länka dem till dig.
Citera
2021-08-30, 08:21
Medlem
Citat:
Självklart skryter man inte om att man är 1,99 och blivit mobbad hela sin skolgång, hur dum är du egentligen?

skryter på ett annonymt forum gör bara halvfigurer och ponzi-miljonärer....
Citera
2021-08-30, 08:22
Medlem
Citat:
Hoppas verkligen jag är en ”dålig säljare” för finns nog inget mer ointressant än att sälja saker. Inte ens i min egen firma säljer jag mig, folk som vill ha mina tjänster har fått info från andra nöjda kunder och när de ringer upp mig så svarar jag alltid att jag egentligen varken har tid eller lust med en ny kund men om de envisas så kan jag ta de men kommer då att ta bra betalt och kundstocken växer dag för dag.

så fint att du känner så, du låter som en dålig säljare, men det har du säkert redan märkt i dina försök att kränga cfx
Citera
2021-08-30, 08:24
Medlem
Citat:
Äger du en 4 åring?

Om han resonera som du gör

dvs

Citat:
Fast nu har vi ju inte fått nån länk på att någon blivit dömd så kan inte va ett brott då

skaffa inte barn, din nivå av efterbliven behöver inte riskeras att föröka sig in i framtiden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in