2021-09-13, 09:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BajsBoo
Vet inte hur mina föräldrar skulle kunna göra ett bättre jobb, jag är chef, multimiljonär, äger flera företag, sitter i ett par styrelser, är medlem i två ordnar. Vad har du åstadkommit i ditt miserabla liv?

Det enda vi vet om är att du deltar och aktivt rekryterar till ett ponzi/pyramdispelsbedrägeri.

Du kan känna dig som en rosa bläckfisk eller miljonär, ingen bryr sig om dina känslor.
Citera
2021-09-13, 09:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slö
Det enda vi vet om är att du deltar och aktivt rekryterar till ett ponzi/pyramdispelsbedrägeri.

Du kan känna dig som en rosa bläckfisk eller miljonär, ingen bryr sig om dina känslor.
Det enda vi vet är att du inte kunde ge ett citat, precis som du inte kunde hitta någon som åkt fast för att ha satt in pengar i CFX. Du är ett stort skämt, vad jobbar du med tex?
Citera
2021-09-13, 09:11
Medlem
Citat:
Ge mig ett citat, att kräva av folk att de skall läsa en hel tråd är inte seröst eller accepterat, fram med citaten nu din loser.

Citat:
Om du vill ha fakta och tillgång till sidan så kan du få det med ynka 300 dollar

Citat:
"Om du är så intresserad så hitta någon som lägger dig till i nätverket, 300 dollar har du väl råd att förlora"

3 gången jag länkar det nu, jag skrev vill du ha fler exempel på dina påhitt och rekryteringsförsök så kan du gå bakåt i tråden och läsa dina egna inlägg
Citera
2021-09-13, 09:11
Medlem
Citat:

En länk till jag ”aktivt rekryterar”?
Citera
2021-09-13, 09:12
Medlem
Citat:
Det enda vi vet är att du inte kunde ge ett citat, precis som du inte kunde hitta någon som åkt fast för att ha satt in pengar i CFX. Du är ett stort skämt, vad jobbar du med tex?

Det har jag skrivit.

Du verkar ha fler problem en kroniska lögner.

är inte det ett sjukdomstilstånd....
Citera
2021-09-13, 09:13
Medlem
Citat:
3 gången jag länkar det nu, jag skrev vill du ha fler exempel på dina påhitt och rekryteringsförsök så kan du gå bakåt i tråden och läsa dina egna inlägg
Hur kan du få detta till att jag rekryterar? Är du förståndshandikappad?
Jag vill ha med noll antal nya, alltså motsatsen till rekrytering.
Citera
2021-09-13, 09:13
Medlem
Citat:
En länk till jag ”aktivt rekryterar”?

så du har inte skrivit att man borde gå med och testa ?

eller att man behöver 300d för att få fakta?

dividera med ponzihorer var det ja....
Citera
2021-09-13, 09:14
Medlem
Citat:
Hur kan du få detta till att jag rekryterar? Är du förståndshandikappad?
Jag vill ha med noll antal nya, alltså motsatsen till rekrytering.

det här med vad du känner igen. det du skriver finns ju kvar, du kan ju be någon admin tabort det.....
Citera
2021-09-13, 09:16
Medlem
Citat:
så du har inte skrivit att man borde gå med och testa ?

eller att man behöver 300d för att få fakta?

dividera med ponzihorer var det ja....
Har aldrig skrivit att man ”borde gå med och testa” upp med en länk!
Om man rekryterar så ger man en länk som folk trycker på men du är så korkad så du inte ens vet hur det funkar (förståndshandikappad) 😂
Citera
2021-09-13, 09:18
Medlem
Citat:
Har aldrig skrivit att man ”borde gå med och testa” upp med en länk!
Om man rekryterar så ger man en länk som folk trycker på men du är så korkad så du inte ens vet hur det funkar (förståndshandikappad) 😂

så för att vara tydlig, nu tycker du inte att man borde gå med, inte ens med 300d?
Citera
2021-09-13, 09:18
Medlem
Citat:
det du skriver finns ju kvar. ...
Och ändå kan du inte länka 😂
Citera
2021-09-13, 09:19
Medlem
Citat:
så för att vara tydlig, nu tycker du inte att man borde gå med, inte ens med 300d?
Noll nya vill jag ha med NOLL, är det tydligt nog?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in