Citat:
Ursprungligen postat av
StorstBastVackrast
Ja, att du är ett troll är ingen nyhet. Vadå, trodde du inte att vi visste det? Sanslöst taskig självuppfattning du har.
Fint
drag i den va

släppte dig och låter nog bli dig fortsättningsvis då du är för lättviktig och dessutom stereotypt ointressant
Citat:
Jaha, så nu kallar du din egen "kvinna" för en bondfångarfitta också. Ja, jag sa ju det, att det är sådana du tycks omge dig med. Du gav mig rätt direkt. Tack!
Vet din kvinna om att du kallar henne för bondfångarfitta? Du verkar ju tycka att det är nedvärderande, så det är ju lite illa att du outar din egen "kvinna" som en sådan. Tvivlar för övrigt på att hon är din "egen". Hon delar nog dig med flera, som den bondfångarfitta hon tydligen är. Eller rättare sagt, du delar henne med många. Glöm inte att pumpa upp henne bara, så bitter som du förefaller verkar inte ens din egen bondfångarfitta hålla luften i fyra sekunder.
Är du så här otroligt korkad eller försöker du dig? Förvisso sak samma eller samma sak och så lämnar jag det så. Nja, en sista släng ska du få - he he du förstod nog

träffade mitt i prick
Citat:
Tja, Esbjörn berättade ju att han tyckte att Ebba uppvaktat honom och att han trodde att de hade en relation, och det var ju han som gick hem till henne på kaffe, han trodde väl det skulle bli mer än kaffe. Så Esbjörn verkar vara lite som dig, en som gillar bondfångarfittor, han har ju redan några i sitt harem, men de är väl för gamla kan tänka.
Se här - du är alltså införstådd med att Ful-Ebba använt sin bondfångarfitta fullt ut mot den gamle.

var tvungen skryta med det också
Citat:
Ja, det var väl det jag trodde, att du är en sådan bondfångarfittefluktare som tycker att barnvåldtäktsmän, pedofiler, och kvinnomisshandlare är hedervärda. Du ser upp till pedofiler alltså. Ja, det var väl så att du var tjenis med peddot också. Hänger ni i samma pedofilringar eller?
Kan dig utan å innan nu din jesusonanist - du vet att INGEN - inte ens den värste kristusidioten från Livets Ord eller KD tror på det du skriver här å ändå tar du dig till med det

Du är ju för fan inte fulfittans sänke utan rätt å slätt ett "ankare" omöjligt för henne att lyfta från bottendyn. Fortsätt så å sug fast både henne och dig, ja hela jesusdårskapet så ni en gång för alla försvinner från svensk politik.
Citat:

ja, hans "juridiska kunskap" har ju verkligen visat sig "omfattande"

och som avhoppad och ljusskygg fattiglapp kommer han ju verkligen att bli Ebbas fall

Ebba ska ju hanka sig vidare ja. Låt se nu. Pedofilen, 0kr i inkomst, hundratusentals kronor i skulder hos fogden, kan inte ens äta mat på restaurang längre för de tar bara kreditkort och något sådant har inte peddot. Ebba stadiga 140 000kr i månaden, hyfsat ok för att hanka sig fram får man väl ändå säga.
De 140k i mån lär bli ett minne blott när väl rättvisan o folket sagt sitt.