Citat:
Ursprungligen postat av
Tufsankatt
Jag bad dig bara att sluta klippa mina inlägg!
■ 1: ) Kanske kan du lägga på minnet att jag har "Tufsankatt" som namn inte "Tuffsankatt" som du här skriver! (Detta eftersom du verkar tycka att det är av betydelse, med tanke på ditt inlägg till en annan ts).
■ 1: ) OffTopic: Jag tänker inte be om ursäkt, däremot sagt, så har jag nyligen redigerat användarnamnet @Tuffsankatt till det korrekta @Tufsankatt i inlägget #146.583 (12:17).
■ OnTopic: Du anser till punkt och pricka, att Yodinnan [ HD ] aldrig någonsin, på ett eller annat sätt haft sina fingrar med i spelet under Måndagskvällen den 14 Maj 2018 då L*na Wesstr*m bragtes om livet bakom ett bullerplank ?
■ Du anser även, att St*fan Davidss*n:s kamrat JG, inte på något sätt kunde ha varit sin kamrat St*fan Davidss*n behjälplig, detta, varken en kortare tid före det att mordet ägde rum bakom bullerplanket och även en tid efter det, att mordet hade begåtts bakom bullerplanket ?
■ Du anser också, att den storstädningen vilken ägde rum i St*fan Davidss*n:s hus vid Bet*svägen 14 Bertil samt under Fredagen den 25 Maj 2018, förflutna med 11 dagar efter det att L*na Wesstr*m bragts om livet, tillika sagt, 6 dagar förflutna efter det att den avlidna människokroppen hade upptäckts bakom bullerplanket i Nya Hj*rsta Ör*bro under Lördagens eftermiddagstid den 19 Maj 2018.
■ Enligt ovan skrivet: Du anser på det bestämdaste, att den storstädningen i St*fan Davidss*n:s hus gjordes endast av naturliga skäl ?
Mvh/JM.