2021-08-28, 20:30
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nidhoogen
När till och med den judiske VDn för Pfizer hintar om vad Covid 19 egentligen är (omdöpt influensa) då vet man att du skriver och har alltid skrivit rent bajs;

Det är ingen som tror på dina jävla foliehattsteorier. Det finns mängder av oss här på forumet som känner personer som dött i covid.
Citera
2021-08-28, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sunimod
Ni?

Jag anser att de flesta rationellt tänkande vaccinerar sig. Detta oavsett utbildningar.
Rätt så enkelt.
Kanske har du rätt. Men enkelt kan det inte ha varit att skapa sig en bild av så många miljoner människor trots att man bara tar med en parameter i beräkningen. Tycker det låter som att du har problem när du förenklar något så komplext så grovt som du gjort det. Confirmation bias kallas problemet tror jag.
Citera
2021-08-28, 20:33
Medlem
Melange5738s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shivashambo
Vilket land skriver du om? Rationellt folk finns bara med några få % i Sverige idag men idioter finns det desto fler. Banala utbildningar, komma ihåg koncept utan att se helheten finns det några fler.

Jag känner ingen med akademikerutbildning som inte är vaccinerad nu. Typiskt att svenskarna skulle vara mer motsträviga med vaccin än Danmark. Sverige slutar verkligen inte att imponera.
Citera
2021-08-28, 20:33
Medlem
Moondooms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leland1979
Jag är redan ute. Jo viruset är högst verkligt, utom möjligen för dig som bor i trollskogen.
Jag önskar jag trollade men jag ser inget virus.
Jag är i Stockholms innerstad. Jag var nyss och åt middag, nu är jag på ICA. Ingenstans finns några spår efter någon pandemi och virus. Det är en mediaanka, så fort dom hittat någon annan anka, terrorism, klimatism etc. att skriva om så kommer din programmering också ändras och viruset försvinner ifrån din näthinna också.

Jag hade viruset på hjärnan också, någonstans feb 2020 till maj 2020.

Det går att bryta upp från programmeringen utan att vänta på medias vindar, stäng av media bara.
Citera
2021-08-28, 20:41
Medlem
revodnebs avatar
Citat:
När till och med den judiske VDn för Pfizer hintar om vad Covid 19 egentligen är (omdöpt influensa) då vet man att du skriver och har alltid skrivit rent bajs;

https://www.businessinsider.com/pfizer-ceo-albert-bourla-predicts-annual-covid-19-boosters-shots-2021-8?r=US&IR=T

Pfizer's CEO tell us why he thinks we'll need COVID-19 vaccines every year, like flu shots

Så är det redan för de gamla och sköra, de får influensavaccin gratis varje år. Du litar inte på vad Folkhälsomyndigheten skriver alltså?
Citera
2021-08-28, 20:49
Medlem
nidhoogens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av revodneb
Så är det redan för de gamla och sköra, de får influensavaccin gratis varje år. Du litar inte på vad Folkhälsomyndigheten skriver alltså?

Vem fan litar på FHM 2021?

Tror du inte Pfizers, Modernas, Astra Zenecas mutpengar finns där också?
Citera
2021-08-28, 20:51
Medlem
revodnebs avatar
Citat:
Vem fan litar på FHM 2021?

Tror du inte Pfizers, Modernas, Astra Zenecas mutpengar finns där också?

Jag litar mer på FHM än dig, i övrigt är jag en stor kritiker av FHM:s strategi och senfärdighet.
Citera
2021-08-28, 20:56
Medlem
nidhoogens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av revodneb
Jag litar mer på FHM än dig, i övrigt är jag en stor kritiker av FHM:s strategi och senfärdighet.

Jag skiter i blanka fan vem du litar på, du har bevisat för oss alla att ditt omdöme är i höjd med din förmåga att bevisa att Sars Cov-2 isolerats i något annat än datorsimuleringar.

Har man tagit vaccin för Covid 19 med all information, till den absoluta censurens förtret, så förtjänar man all skit som kommer dess väg, inklusive skratt och hån.
Citera
2021-08-28, 21:02
Medlem
revodnebs avatar
Citat:
Jag skiter i blanka fan vem du litar på, du har bevisat för oss alla att ditt omdöme är i höjd med din förmåga att bevisa att Sars Cov-2 isolerats i något annat än datorsimuleringar.

Har man tagit vaccin för Covid 19 med all information, till den absoluta censurens förtret, så förtjänar man all skit som kommer dess väg, inklusive skratt och hån.

Jag behöver inte bevisa något för dig då du uppenbarligen är utvecklingsstörd och inte kan ta till dig information. Vi får väl se när de avslutar vaccinationsprogrammet och öppnar upp, då är du lovligt villebråd för sars-cov2 som mer än gärna våldtar dig och dina gelikar. Kila nu tillbaka till dina konspirationstrådar där du kan få ryggdunkningar av likasinnade för här har du inget att hämta då du bara lämnar spår av ren dynga efter dig.
Citera
2021-08-28, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moondoom
Jag önskar jag trollade men jag ser inget virus.
Jag är i Stockholms innerstad. Jag var nyss och åt middag, nu är jag på ICA. Ingenstans finns några spår efter någon pandemi och virus. Det är en mediaanka, så fort dom hittat någon annan anka, terrorism, klimatism etc. att skriva om så kommer din programmering också ändras och viruset försvinner ifrån din näthinna också.

Jag hade viruset på hjärnan också, någonstans feb 2020 till maj 2020.

Det går att bryta upp från programmeringen utan att vänta på medias vindar, stäng av media bara.

Jag går sällan och tänker på pandemin faktiskt men du verkar tro att pandemin inte existerar bara för att Stockholms innerstad har ett aktivt krogliv samt att ICA är öppet. Jag har svårt att se någon logik i ditt resonemang.
Citera
2021-08-28, 21:08
Medlem
Citat:
Ryssland sägs skall ha slopat alla restriktioner nu.

Heil Putin.

Ja och över 50 000 dog i Ryssland på en månad. Vad anser du att de dog av eftersom du förnekar Covid-19s existens.
Senast redigerad av Leland1979 2021-08-28 kl. 21:12.
Citera
2021-08-28, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IMBILDEN
TBC-vaccin började ingå i det allmänna vaccinationsprogrammet redan på 40-talet, men togs bort från vaccinationsprogrammet då sjukdomen hade "dött ut" efter 25-30 års vaccinering. Under 60-talet avvecklades de flesta sanatorium i Sverige. Det hade ett klart samband med vaccinationsprogrammet, samt bättre sjukvård och antibiotika.

Vet inte vad för stadig nedgång du pratar om. TBC drabbades Sverige redan på 1600-talet om inte ännu tidigare. Under 1800-talet drabbades Sverige av flera stora vågor, vilket även hängde med en bra bit in på 1900-talet.

Läs länkarna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in