2021-08-28, 20:04
Medlem
revodnebs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nidhoogen
Ja för vi pratar ju om influensan i denna tråd, åsna.

Virus som virus, pcr hittar båda.
Citera
2021-08-28, 20:09
Medlem
nidhoogens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av revodneb
Virus som virus, pcr hittar båda.

Sålänge man ställer in PCR testerna på att göra det (kan hitta vad man vill enligt skaparen). Vilket är väldigt tydligt vart alla Covid 19 "fall" kommer från. Samtidigt som influensan gick ner och nästan utrotades i vissa länder tog Covid 19 bokstavligen influensans plats, som om man bytte namn på influensa helt enkelt.
Citera
2021-08-28, 20:10
Medlem
revodnebs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av raskens
Danmark slopar dom sista restriktionerna den 10e September.
https://www.dn.se/varlden/danska-restriktioner-slopas-den-10-september/

Det är inte så stor skillnad i vaccination jämfört med övriga Europa ska bli intressant att se vad som händer i Danmark. framöver. Dom har betydligt mer omfattande smittspridning än vad vi har.

Vilka andra länder har släppt allt helt fritt? ÄR det full gas i USA nu?

Det är full gas i antivaxxstaterna, de ligger på full kapacitet på IVA.
Citera
2021-08-28, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moondoom
Eftersom det aldrig funnits någon pandemi så kan den omöjligen vara över.

Du har fortfarande inte svarat på när pandemin är över för dig? När är pandemin över för dig?

Vilka sensationella nyheter du kommer med i.e. att pandemin bara existerar i sinnesvärlden. Var kan jag läsa mer om detta?
Citera
2021-08-28, 20:13
Medlem
nidhoogens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av raskens
Danmark slopar dom sista restriktionerna den 10e September.
https://www.dn.se/varlden/danska-restriktioner-slopas-den-10-september/

Det är inte så stor skillnad i vaccination jämfört med övriga Europa ska bli intressant att se vad som händer i Danmark. framöver. Dom har betydligt mer omfattande smittspridning än vad vi har.

Vilka andra länder har släppt allt helt fritt? ÄR det full gas i USA nu?

Ryssland sägs skall ha slopat alla restriktioner nu.

Heil Putin.
Citera
2021-08-28, 20:15
Medlem
Moondooms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sunimod
Ni?
Ja, ni pro-vaxx mot anti-vaxx?

Det är ju så NI polariserat det?

Citat:
Pandemin har funnits sedan våren 2020
Mitt sätt att leva har betydligt förbättrats efter jag och övriga i familjen är fullvaccinerade.
Det är ju bara hjärnspökena du bär på som ändrat karaktär sen ni sprutade er. Allt som ni förbättrat efter hade ni kunnat förbättra innan. Livet ifrån samhällets sida ändras gudskelov inte för att man sprutar sig. Det är bara psykoserna som byter skepnad.
Citat:
Men det krävs mer före samhället kan ta steget att ta bort restriktionerna och det r sådan som du som hindrar sådant.
Känns det inte jobbigt att du tillhör motståndsrörelsen mot ett öppet samhälle?
Vad krävs? Vi kommer aldrig någonsin vaccinera oss så fortsätt du leva med dina restriktioner. :-)
Citera
2021-08-28, 20:20
Medlem
Talespins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Melange5738
Orkar inte argumentera mot det, jag tror inte det är så viktigt att ha den diskussionen heller och jag förstår inte varför det är så viktigt för er att ha den diskussionen. Tror du 50% av Sveriges befolkning haft covid?

Det är viktigt eftersom din sort fortsätter att gapa om att ALLA ska vaccinerna sig, när det uppenbarligen inte behövs.
Citera
2021-08-28, 20:21
Medlem
Moondooms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leland1979
Vilka sensationella nyheter du kommer med i.e. att pandemin bara existerar i sinnesvärlden. Var kan jag läsa mer om detta?
Du läser för mycket. Testa att gå ut. Det finns inget virus och ingen pandemi. Det är en mediaanka.
Citera
2021-08-28, 20:22
Medlem
revodnebs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nidhoogen
Sålänge man ställer in PCR testerna på att göra det (kan hitta vad man vill enligt skaparen). Vilket är väldigt tydligt vart alla Covid 19 "fall" kommer från. Samtidigt som influensan gick ner och nästan utrotades i vissa länder tog Covid 19 bokstavligen influensans plats, som om man bytte namn på influensa helt enkelt.

Det verkar som du svalt antivaxxeriets kacksalverier med hull och hår, hoppas det går bra för dig. Sars-Cov2 verkar ha konkurrerat ut influensan fullständigt enligt FHMs influensarapport. Men några fall hittade man så bytt namn på influensan har de inte.

https://www.folkhalsomyndigheten.se/folkhalsorapportering-statistik/statistik-a-o/sjukdomsstatistik/influensa-veckorapporter/aktuell-influensarapport/

Citat:
Endast 29 laboratorieverifierade fall av influensa har rapporterats i Sverige från vecka 40 2020 till och med vecka 20 2021, varav 10 influensa A och 19 influensa B. Detta trots att fler prover än vanligt har analyserats för influensa (cirka 175 000 prover), jämfört med i medel cirka 79 000 prover under föregående fyra säsonger. Av de positiva proverna har sju influensa A-prover subtypats, varav alla var influensa A(H3N2). Av sju linjetypade influensa-B prover var fem influensa B/Victoria och två var B/Yamagata. De laboratorieverifierade fallen fanns spritt i alla ålderskategorier, medianålder var 35 år. Inom sentinelprovtagning kunde influensa inte påvisas i något prov.
Citera
2021-08-28, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moondoom
Du läser för mycket. Testa att gå ut. Det finns inget virus och ingen pandemi. Det är en mediaanka.

Jag är redan ute. Jo viruset är högst verkligt, utom möjligen för dig som bor i trollskogen.
Citera
2021-08-28, 20:29
Medlem
nidhoogens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av revodneb
Det verkar som du svalt antivaxxeriets kacksalverier med hull och hår, hoppas det går bra för dig. Sars-Cov2 verkar ha konkurrerat ut influensan fullständigt enligt FHMs influensarapport. Men några fall hittade man så bytt namn på influensan har de inte.

https://www.folkhalsomyndigheten.se/folkhalsorapportering-statistik/statistik-a-o/sjukdomsstatistik/influensa-veckorapporter/aktuell-influensarapport/

När till och med den judiske VDn för Pfizer hintar om vad Covid 19 egentligen är (omdöpt influensa) då vet man att du skriver och har alltid skrivit rent bajs;

https://www.businessinsider.com/pfizer-ceo-albert-bourla-predicts-annual-covid-19-boosters-shots-2021-8?r=US&IR=T

Pfizer's CEO tell us why he thinks we'll need COVID-19 vaccines every year, like flu shots
Citera
2021-08-28, 20:29
Medlem
Citat:
Ni?

Jag anser att de flesta rationellt tänkande vaccinerar sig. Detta oavsett utbildningar.
Rätt så enkelt.
Vilket land skriver du om? Rationellt folk finns bara med några få % i Sverige idag men idioter finns det desto fler. Banala utbildningar, komma ihåg koncept utan att se helheten finns det några fler.

Varje gång jag numer läser tråden tackar jag min ledstjärna som visade mej vägen ut från sjuka Sverige med virus rädsla. Det finns många sätt att dö på varav virus är ett. För den okunnige skapar det ofta panik att befriande döden visar sig. Varning för sängen. Gå gärna ut och gå och sluta tjafsa framför datorn ni idioter som sitter fast! Allt är redan sagt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in