Citat:
Ursprungligen postat av
baggebo1
Nej. Nu var det du som insinuerade att Dulny skulle vara en Covid-truther, alltså att han inte tror att Covid existerar. Jag hörde ingenting sådant i programmet, och har aldrig hört något sådant tidigare från Dulny. Det är upp till dig att antingen hänvisa till exakt tidpunkt eller hålla käft och sluta ljuga.
Jag tänker inte ta något som helst ansvar för att du inte lyssnar fokuserat på VP. Jag sitter nämligen inte och antecknar ned vad som sägs exakt i varje minut så jag tänker ej leta upp det för dig, då jag överlag tyckte inslaget också var ganska bristfälligt och därmed ointressant - rena Magnus Svammelman analysen som jag sa tidigare.
Har heller ej sagt att Chris är någon "truther" av något slag, dock uppfattar jag honom som den med ett mest kritiskt förhållningssätt mot överhetens propaganda i den nationella rörelsen och jag instämmer med ditt tidigare inlägg om han som radiopratare är intressant och begåvad. Medan andra nationella oftas överanalyserar och faller som käglor för propagandan i massmedia framförallt, så förbehåller sig en annan kall och försöker ta reda på vad som egentligen sker.
Jag hoppas att jag har rätt. Dom nästkommande fredagarna får fälla avgörandet om det är en ny Chris jag tyckt skönja efter semestern eller om det är tillbaka till den gamla nationella analysen om allting där man inte är intresserad över hur överheten flagrant ljuger om i stort sett allting. Nu ska jag lyssna på dagens VP.