2021-08-07, 16:27
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grindr-Dallny
Finns det ens någon som lyssnar på den där bögen längre? Har han något kvar att säga. Allt handlar ju om att lura unga killsr på pengar!

Sluta skänk pengar till bögen. Låt bögen ta ett jobb. Att jobba är hans värsta mardröm
Det var ett jädra tjöt på dig ja alla lyssnar utom du, den här tråden är bara lite dö, vi väntar alla spänt på nästa sommar i P1 av Offervilja, men i övrigt är det bara jag som blickar bakåt, eftersom jag inte var med från början

I dagens Sverige är infuencer ett jobb, och det är vad han är
Citera
2021-08-07, 19:50
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grindr-Dallny
Finns det ens någon som lyssnar på den där bögen längre? Har han något kvar att säga. Allt handlar ju om att lura unga killsr på pengar!

Sluta skänk pengar till bögen. Låt bögen ta ett jobb. Att jobba är hans värsta mardröm
Podden har trots omnämnda destruktiva smask-juden...fått ett visst uppsving, Dulny nämnde Nordisk-alternativ-höger
at tutamail! fortsatt....sedan är det nya droppar & ny-gamla droppar, även K-pist jude är tillbaka, och ett något radikalare tonfall kan jag uppleva, och nu senast en ny tids-påkostad donations-jingel.

Du borde testa igen att lyssna på senaste! men en här gången frånhålla dig från att falla för frestelsen att donera
Senast redigerad av Crapmagic 2021-08-07 kl. 19:56.
Citera
2021-08-07, 21:17
Medlem
Dulny nämnde att personer med smala ögon ofta är giriga och luriga. Låter som en beskrivning av Dan Eriksson.
Citera
2021-08-07, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av secretupgrade
Dulny nämnde att personer med smala ögon ofta är giriga och luriga. Låter som en beskrivning av Dan Eriksson.

Tycker han verkar väldigt sympatisk men även hört negativa rykten, inte orkat gräva vad han gjort i detalj som folk stör sig på, finns det någon bra artikel på nätet som exposar honom?
Citera
2021-08-07, 23:00
Medlem
Dulny är allt vad han själv kritiserar. Barnlös snart 40-åring som ej vill bli vuxen. Vars stora intressen verkar vara datorspel och anime. Han är exakt en sådan där ”normalbög” han gillar att göra sig lustig över, som blir exalterad över senaste datorspelet och Marvel-filmen.
Citera
2021-08-09, 16:21
Medlem
-Hengpung-s avatar
Ett intressant senaste vitt piller, och verkligen roligt att panelen återigen ger sig in i vetenskapens förljugna värld. Dock blev jag lite besviken på Chris att han inte erbjöd mer mothugg när Herr D tog upp Einsteins relativitetsteori, som Herr D ansåg mer eller mindre bekräftad, samt det klassiska att det råder konsensus i frågan bland vetenskapsmännen, vilket är en ren fallasi då vetenskap ej bekräftas i om det finns konsensus eller ej.

Einsteins relativitetsteori är inget annat än judiskt pseudovetenskapligt psykobabbel för idioter som låtsas förstå sig på vad han menar. Det är självaste antitesen för att det existerar en objektiv sanning och man kan fråga sig om detta nog ändå inte var en gigantisk psy-op på sin tid för att förvrida fysiken fullständigt, och som fysiker än idag fortfarande arbetar utifrån. För vad är inte bättre än att kunna hävda att det inte är möjligt att veta någonting för säkert, därför måste vi lita på dem med meriter och vackra titlar (köpta av systemet) för att skedmata verkligheten till oss, för vi är ändå för dumma för att förstå.

Resultatet av Einsteins snömos har förvandlat fysiken till den grad att vetenskapsmän idag kan skapa vilda spekulativa teorier ur tomma intet och berätta för oss hur världen fungerar utan några som helst experimentella bevis eller utan observationsverifiering. Det är resultatet av vad Einstein åstadkom med sina dumheter. Egentligen ska man gå ännu längre och hävda att Einstein förstörde inte bara fysiken, men vetenskapen i sin helhet eftersom det idag existerar så många högflödiga bevislösa teorier om allting och det är nästan bara det som serveras inom vetenskapsforum. Ingen tycks längre förvänta sig att några av dessa forskare och vetenskapsmän ska bevisa någonting av vad dom hävdar som de en gång var tvungna att göra innan Einstein, eller visa observationsdata eller experiment som ledde fram till resultaten. De bara drömmer fram dem och allmänheten sväljer dem hela.

Idén om Einstein som en enda stor bluff är heller inte ny. Han fick massiv kritik från dåtidens riktiga vetenskapsmän, vita Européer, men dessa lyckades man så småningom få tyst på med hjälp av massmedia som verktyg då man ej släppte fram deras kritik till en bredare publik. Einstein blev istället upplyft som en vetenskaplig gud av sina stamfränder i median, och det var förmodligen också agendan bakom det hela att bana väg för samma sorts vetenskapsmän i framtiden som bara kunde fantisera fram hur saker fungerar, utan bevis eller nödvändiga observationer - endast en slags vetenskaplig diktatur om vad som är sant och inte.

Jag hoppas att Chris och Herr D vill bjuda in herrarna från Radio Cui Bono för att diskutera detta mer om Einstein. Torde kunna bli en intressant diskussion.
Citera
2021-08-13, 19:12
Medlem
Offerviljas avatar
En sak som jag alltid gör innan jag i lugn och ro sätter mig ner och lyssnar på Christoffer Dulnys olika poddar är att först flukta upp vilken musik som han spelar. Idag var det Boy Harsher - Lost. Bra låt! Allting blev förstört efter er Ingrid & Conrad-psykos. Jag lever men är egentligen som helt död. Hur skulle någon någonsin på riktigt kunna lita på er igen? Lyssna igenom hela Morrissey-albumet Southpaw Grammar och gå sedan ut från din bostad och drick av ciderdryckerna och ät av pizzamaträtterna. Syrianska maffian!

Vita Pillret #171 - Testoballongen Hubbard:

https://www.spreaker.com/user/nordiskalthoger/vita-pillret-171-testoballongen-hubbard
Citera
2021-08-13, 19:35
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Offervilja
Vita Pillret #171 - Testoballongen Hubbard:

https://www.spreaker.com/user/nordiskalthoger/vita-pillret-171-testoballongen-hubbard
Hörde du? hans smaskande på snusen, det är lite som att lyssna till Jimmie Åkessons mellanliggande saliv i dom nya löständerna, (dra ut dom! smedjävel!) jag håller på att explodera, ska jag stänga av?..alltså inte mig själv, utan själva avsnittet
Senast redigerad av Crapmagic 2021-08-13 kl. 19:48.
Citera
2021-08-24, 21:04
Medlem
-Hengpung-s avatar
VP har seglat upp och blivit intressant igen må jag säga, dock så håller avsnitten varierande kvalitet i sina analyser om sakers tillstånd som ibland lämnar mycket att önska. Senaste VP var just ett sådant avsnitt. Det var rena Magnus Svammelman-analyser på coronan, Afghanistan och 9/11.

I ett hav av systempropaganda där överheten ser till att kontrollera sitt eget motstånd genom att själva plantera sidospår som ej leder oss närmare sanningen så måste man våga ta ut svängarna lite mer och fråga sig vad vi faktiskt vet stämmer och inte stämmer om dom här händelserna. Enligt min uppfattning så har VP vågat röra sig mer åt hållet med ett mer kritiskt förhållningssätt till det mesta, men ibland så faller man tillbaka i gamla analyser av vad jag tror är rädsla för att stöta sig med många andra nationella företrädare som fortfarande är fast i ideologiskt och politiskt tänk, istället för vad som faktiskt är sant.

När Herr D körde sin analys på coronan så hörde jag Dulny fråga i förbifarten om vi vet att det faktiskt existerar. Det är den rätta frågan i det här sammanhanget. Tyvärr tror jag ej Herr D uppfattade frågan då han var mitt i sin utläggning. Tar man reda på svaret, ställer dom korrekta frågorna, så blir man varse om att överheten satt i system ljuga om i stort sett allting, brett och omfattande, och i många fall så är det decennier av inlärda lögner, generation efter generation, som även nationella har svårt att ta sig ur. Global massmedia spelar givetvis en central roll här. Hur i stort sett varenda svensk nationell föll för coronapropagandan i början antyder att man ej förstått sig på propagandaaspekten och hur den fungerar och vad global massmedias roll egentligen är.

(Jag rekommenderar denna text i detta avseende: http://friasidor.is/vad-jag-vet-och-inte-vet-om-sars-cov-2-viruset/)

Av ovan anledning så anser jag att det behövs nya tag, nya analyser. Har vi haft rätt, eller finns det fler aspekter vi idag kan ta hänsyn till när vi successivt lär oss mer om hur detta förljugna systemet är beskaffat. Förljugenheten sitter i taket, väggarna, dörrarna, golven, handtagen, överallt där vi vänder oss i denna värld så omgärdas vi av systemlögner i sådan omfattning att det är för de allra flesta, tyvärr även dissidenter, svårt att föreställa sig och få ett grepp om vad som egentligen är sant och inte. Ingenting ska längre tas för givet för ingen av oss kan riktigt peka på var lögnen börjar och var den slutar. Det får vi bara reda på när vi, på riktigt, blir skeptiker i dess egentliga mening och ställer dom rätta frågorna.

https://www.podomatic.com/podcasts/tkelly6785757/episodes/2021-08-21T05_46_10-07_00

Heja VP!
Senast redigerad av -Hengpung- 2021-08-24 kl. 21:57.
Citera
2021-08-25, 10:07
Medlem
ForbrytarenAnnies avatar
Vem lyssnar ens på den barnlöse foliebögen Christoffer Dulnys podcasts längre? Han är så passé, även bland andra i min nationella bekantskapskrets att ingen lyssnar på dravlet längre. Eller är det småpojkar som är Dulnys publik idag? Hur går det homoerotiska föehållandet med Calle? Är dom två fortfarande ett par och delar lägenhet tillsammans?

Många frågor, få svar. Snart 40 år alltså och står praktiskt taget still i livet, utan vilja att göra något av sin situation förutom sända en podd ingen lyssnar på och mysa med Calle. VPs tid är förbi, det är bara o inse och skaffa sig ett vanligt jobb.
Citera
2021-08-25, 17:19
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ForbrytarenAnnie
Vem lyssnar ens på den barnlöse foliebögen Christoffer Dulnys podcasts längre? Han är så passé, även bland andra i min nationella bekantskapskrets att ingen lyssnar på dravlet längre. Eller är det småpojkar som är Dulnys publik idag? Hur går det homoerotiska föehållandet med Calle? Är dom två fortfarande ett par och delar lägenhet tillsammans?

Många frågor, få svar. Snart 40 år alltså och står praktiskt taget still i livet, utan vilja att göra något av sin situation förutom sända en podd ingen lyssnar på och mysa med Calle. VPs tid är förbi, det är bara o inse och skaffa sig ett vanligt jobb.
Det har postats en bild på Calle tidigare i denna tråd, och mitt minne av den bilden blir att han är kusligt lik https://incels.wiki/w/Eggman som spelade med i https://www.svtplay.se/video/29740374/pepe-the-frog-alt-rightrorelsens-stulna-groda
Calle måste isfl ha känt ett Call att joina Nordisk alternativhöger när han såg sin stallbroder?
Senast redigerad av Crapmagic 2021-08-25 kl. 17:40.
Citera
2021-08-26, 13:04
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ForbrytarenAnnie

Varenda gång jag lyssnar på Vita Pillret (lyssnade på senaste idag - ett tag sedan senast) så ser jag hur otroligt jävla skarp och begåvad Dulny är. Han har alltid en fundamental koll på allt som händer. Inte alltid på expertnivå, men på otroligt hög nivå för att vara så bred som han är. Han är fortfarande den "radioprofilen" inom vår sfär som talar mest avslappnat och är mest professionell i det rent radiorelaterade. Jag tror inte ni blir av med Dulny, utan han kommer fortsätta göra stor nytta för Sverige i många år framöver.

En annan sak med Dulny är att han har utsökt smak när det gäller att hitta bisittare. Förutom den första han hade, flum-Gustav, så har det bara varit jävligt bra personer efter det.

Vita Pillret håller oerhört hög och jämn kvalitet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in