2021-08-27, 08:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Guldgrodan
Jag är motsatsen och det är verkligen inte menat som skryt. Jag jobbade som 19 år som pensionssparrågivare på det första bolaget. Har levt som träder i många år och min misär är min super power för jag bryr mig om saker på ett sätt som är. Väldigt svåra att förklara. Tro mig du har väldigt goda chanser att göra feta pengar om du följer mina köpråd. Behöver inte ens vara de jag själv äger om du vill slippa det. Det är inte menat som skryt, och jag är en loser man 😂 det är min super power. Jag bryr mig inte om konsekvenser längre för mitt liv blev förstört och inget gör mig glad ändå, jag går full aspie och gräver jag svär detta är sant. Jag här över en handfull personer som köper när jag skriver, utan att blinka. Och IRL fler.
Jag lovar att jag inte trollar. Jag kan ge dig vad jag ser med allt inklusive handelsvolym och fundamenta.

Jag får en känsla av mening men är ändå djupt deprimerad. utnyttja detta vettu Min erfarenhet som alla kunde haft har gjort mig rik. Skitsamma jag säger det. Jag Är den nya Snobben återfödd. Men lite andra modeller och främst spelar jag med helt öppna kort om innehav

Hoppa upp på min rygg så kör vi Safari genom börsen tillsammans. Jag bär dig ok?

Hur mångas pensioner har du isåfall förstört?
Lugna ner dig nu, en groda med hybris är inte optimalt.

”Träder” i många år, jag ändrade mig. Du har vanföreställningar så ta din medicin och sätt dig i båten nu.
Citera
2021-08-27, 09:27
Medlem
brolinlevers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guldgrodan

Måste inte ens gå all in men pm mig hur mycket du köpt så är du mitt fan, då kommer jag uppdatera dig om egna aktier och andra köp/säljråd.det kommer bli ett nöje för mig
Join me man, börja med all in Free2lose ok my man?

Min andra svaghet är att jag är väldigt snäll, så när någon ber mig om något så säger jag alltid ja. Så är snäll och tjata inte mer för då kommer det bli svårt för mig att tacka nej. Jag kan absolut följa grodans tips när detta meme är klart. Däremot så har jag ungar som jag tänkte skulle få lite pengar som grundplåt, så att satsa riktiga pengar, alltså hundratusentals kronor, i något som har binär utgång, som jag dessutom inte kan påverka är för galet för mig. Jag menar vid ett ja, så finns det ju ett visst värde i free2move och den kommer gå upp, men vid ett nej så är den lika värdelös som tidigare och kommer att leta sig ner till 0 kronor.

Andra nyheter är att Th1ng rapportrusar, 5% troligen för att de rapporterar rekordtillväxt, att förlusten är lika stor som tillväxten snart verkar inte ha uppmärksammats. det står trots allt på fjärde raden i telegrammet. Orkar inte läsa q-rapporten, men seriösa investerare uppmanas att sakta backa bakåt
Citera
2021-08-27, 09:37
Medlem
Guldgrodans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brolinlever
Min andra svaghet är att jag är väldigt snäll, så när någon ber mig om något så säger jag alltid ja. Så är snäll och tjata inte mer för då kommer det bli svårt för mig att tacka nej. Jag kan absolut följa grodans tips när detta meme är klart. Däremot så har jag ungar som jag tänkte skulle få lite pengar som grundplåt, så att satsa riktiga pengar, alltså hundratusentals kronor, i något som har binär utgång, som jag dessutom inte kan påverka är för galet för mig. Jag menar vid ett ja, så finns det ju ett visst värde i free2move och den kommer gå upp, men vid ett nej så är den lika värdelös som tidigare och kommer att leta sig ner till 0 kronor.

Andra nyheter är att Th1ng rapportrusar, 5% troligen för att de rapporterar rekordtillväxt, att förlusten är lika stor som tillväxten snart verkar inte ha uppmärksammats. det står trots allt på fjärde raden i telegrammet. Orkar inte läsa q-rapporten, men seriösa investerare uppmanas att sakta backa bakåt

👍
Citera
2021-08-27, 10:31
Medlem
Guldgrodans avatar
Citat:
Däremot så har jag ungar som jag tänkte skulle få lite pengar som grundplåt, så att satsa riktiga pengar, alltså hundratusentals kronor, i något som har binär utgång, som jag dessutom inte kan påverka är för galet för mig. Jag menar vid ett ja, så finns det ju ett visst värde i free2move och den kommer gå upp, men vid ett nej så är den lika värdelös som tidigare och kommer att leta sig ner till 0 kronor.

Hade gett dig rådet att gå all in Free2move och sovit gott. Men för mig är all in, 100% av mitt riskkapital. Sen är det för mig en pump. Lämnar skeppet när festen spårar ur.. men ska tona ner faktiskt, så man inte lurar in nån. Har läst Free2lose tråd å är mest med glimten i ögat. Har rätt sjuk humor å SnobbenL i Free2pumps tråd fick mig att gapflabba med sitt sjuka hausse och sina lärjungar.

Anyways, köp inte Free2move i tron att risk för nej inte är stor. Förlusten det skulle innebära är också surt såklart.

Köp ägg att kasta inför 1 september. Grillad groda på menyn. 🐸
Citera
2021-08-27, 11:15
Medlem
backwardations avatar
Zenergy kom med en riktig rapportsmocka och rasar 11 %. Kaoset i Afghanistan verkar av någon anledning inte få utslag i marknaden för modulbostäder.

Zinzino rapportrusar 12 % på ökade intäkter och uppskruvade prognoser. Som alltid lönar det sig att ta rygg på Örjan. Tack för kaffet alla björnalgos.

Th1ng ökar omsättningen och förlusten och belönas med en mindre rusning.

Flänsarna rekylerar 5 % från gårdagens ras.

Sist men inte minst har vi Free2lose som handlas relativt oförändrat. Jag börjar på riktigt få reminiscens av Ibra när Grodan börjar erbjuda pumpförvaltning av min halvkassa portfölj.
Citera
2021-08-27, 11:34
Medlem
Guldgrodans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av backwardation
Jag börjar på riktigt få reminiscens av Ibra när Grodan börjar erbjuda pumpförvaltning av min halvkassa portfölj.

Sitter å glor på hans Twitter.. Kan inte avgöra om han är på riktigt eller trollar 😂😂😂
Citera
2021-08-27, 11:53
Medlem
brolinlevers avatar
Citat:
Tung rapportdag imorgon så jag skyndar mig att meddela att min pumpportfölj visar + 5 %

Rapport för
Zenergy + 4 % stärkta av (grundlösa/hopplösa)förhoppningar på rapporten???
Th1ng + 1,59 % stärkta av att man inte tror det kan bli så mycket värre, denna villfarelse
korrigeras med stor sannolikhet imorgon
Amniotics +4% idag utan några som helst skäl, nollomsättning i rapporten imorgon garanterad
Kanske kan räddas av mening i stil med "vi för samtal med flera parter om
utlicensiering".

Övriga kvalitetsbolag har inte rapport imorgon
Free2move + 6 % stärkta av grodans engagemang framför allt, grodan skulle väl inte lämna
oss som bagholders va...?
Ellwee är plus 8 % stärkta av ingenting annat än en rekorddålig rapport och förhoppningar om
kompletterande ordrar på provbeställning. Dessa förhoppningar lär grusas om
någon sprider en bild på deras vederstyggliga elmotorcyklar
Flänsbolaget -10% ner i källaren, med tanke på handelsvolymen kanske nedgången berodde på
att jag dumpade 2000 stycken för att köpa Zenergy istället.

Zenergy som jag valde för att det låter coolare än xintela sabbar portföljen rejält idag, vid en snabb överblick luktar det dessutom nyemission, hoppas på rekyl imorgon eller peämm för att kunna komma ut ur eländet.
Thing bär av outgrundlig anledning upp portföljen genom att bjuda på brakförlust och rekordomsättning,tidsfråga innan det är botten ur där med!?
Ellwee fortsätter gå upp i förhoppning om att någon ska köpa dessa 4hjulingar https://ellwee.com/investor-relations/ satan vad ful den är! Chans till tilläggsordrar efter okulär besiktning på provbeställning: obefintlig om inte saudierna är blinda.
Amniotics Rapportras, oklart varför när 0 i omsättning var givet, vd gjorde ett försök till "vi för samtal med flera parter" men det verkar ha fallit på döva öron
Flänsbolaget jobbar oförtrutet på, liten comeback idag, kanske går ryktet om att de ska sadla om till kombinerad Pizzeria och frisörsalong vilket är den enda fungerande affärsiden i dessa delar av Norrland
Free2move Går ner ett par procent, vår pumpgroda har lagt för mycket tid i detta forum med resultatet att han försummat sina plikter på placera, aktieraketer och vad nu alla forum heter, steppa upp grodan!!
Citera
2021-08-27, 11:59
Medlem
Guldgrodans avatar
Citat:
Free2move Går ner ett par procent, vår pumpgroda har lagt för mycket tid i detta forum med resultatet att han försummat sina plikter på placera, aktieraketer och vad nu alla forum heter, steppa upp grodan!!

Har pumpat bolaget med en hyfsad peng.
https://pasteboard.co/KhOcdoB.jpg
Känner att ni andra behöver dra erat strå till stacken 🥺

Vi Pump jägare kan sko oss på okunskapen som flödar på Placeras forum. Pumpa in allt du har innan det är för sent. Det är allvar nu
Senast redigerad av Guldgrodan 2021-08-27 kl. 12:05.
Citera
2021-08-27, 13:19
Medlem
RostigHinks avatar
Tog på hazmaten och fångade lite grann i fiskedragsspelet i förmiddags. Varför? Kanske för att candlestickorna ser roliga ut med en möjlig liten dubbelbotten. Lite ökat intresse från köpsidan senaste dagarna. Pumparna håller på att ladda? (Angler Gaming för de humorbefriade). Ett bolag reggat på finansskurkarnas favoritö kan väl inte gå fel?

Annars verkar flänsen ha skruvat fast sig på stigarröret idag men säljare och köpare står mest och buffar på varandra. Xintela rapporterade som väntat noll inkomst så där behövs ett peämm för få igång pumpen. De säger att en klinisk studie ska dras igång i uppochnerlandet vilket kan vara positivt på sikt. Free2lose tar en välbehövlig rekyl för att ladda för nya uppgångar. Folk kan ju komma in billigare nu. Amniotics rappytt kom utan rödbetor och stekt ägg men de har ju 60 nya millar att öka sin börrnrejt med.
Citera
2021-08-27, 13:22
Medlem
Guldgrodans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RostigHink
Tog på hazmaten och fångade lite grann i fiskedragsspelet i förmiddags. Varför? Kanske för att candlestickorna ser roliga ut med en möjlig liten dubbelbotten. Lite ökat intresse från köpsidan senaste dagarna. Pumparna håller på att ladda? (Angler Gaming för de humorbefriade). Ett bolag reggat på finansskurkarnas favoritö kan väl inte gå fel?

Annars verkar flänsen ha skruvat fast sig på stigarröret idag men säljare och köpare står mest och buffar på varandra. Xintela rapporterade som väntat noll inkomst så där behövs ett peämm för få igång pumpen. De säger att en klinisk studie ska dras igång i uppochnerlandet vilket kan vara positivt på sikt. Free2lose tar en välbehövlig rekyl för att ladda för nya uppgångar. Folk kan ju komma in billigare nu. Amniotics rappytt kom utan rödbetor och stekt ägg men de har ju 60 nya millar att öka sin börrnrejt med.

Undra om det hade blivit lättare att komma in billigt för pump maffian om man la upp en sälj 257k stycken för 0.804 för å skrämmas. Bara teoretiskt sett
Citera
2021-08-27, 20:09
Medlem
brolinlevers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RostigHink
Angler gaming har jag i min seriösa portfölj, ganska nyligen inköpta i den tillfälliga? dippen. Känns som lite seriöst för pumpare

Jag har noterat den omotiverade uppgången i Amniotics, men jag fattar inte riktigt hur man kan lyckas pumpa många av dessa biotechbolag som tidigt i utvecklingen. Best-case scenario är ju att man lyckas med utlicensiering vid fas 2 vilket alltid tar flera år från pre-clinic. Hur fan lurar man kortsiktiga raketjägare att vara med på något sådant
Citera
2021-08-27, 20:16
Medlem
bajssprutans avatar
Citat:
Jag har noterat den omotiverade uppgången i Amniotics, men jag fattar inte riktigt hur man kan lyckas pumpa många av dessa biotechbolag som tidigt i utvecklingen. Best-case scenario är ju att man lyckas med utlicensiering vid fas 2 vilket alltid tar flera år från pre-clinic. Hur fan lurar man kortsiktiga raketjägare att vara med på något sådant
Peämm, min käre brolin. Precis som fettsäcken GW attraherar dumb money gör tydligen denne fåraherde detta.
Citat:
Aktierna i Christer Fåhraeus depå
Kl. 10:51, 12 aug 2021 0

Börs Christer Fåhraeus är en av Sveriges absolut skickligaste entreprenörer. Han verkar i brytpunkten mellan teknik och medicin. Här är bolagen i hans aktiedepå.

Kommentar av Karl Lans

Totalt finns tio bolag i Christer Fåhraeus aktiedepå.
Mediepump. Datumen matchar uppgången. Fårflocken vill följa någon ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in