Citat:
Jag är motsatsen och det är verkligen inte menat som skryt. Jag jobbade som 19 år som pensionssparrågivare på det första bolaget. Har levt som träder i många år och min misär är min super power för jag bryr mig om saker på ett sätt som är. Väldigt svåra att förklara. Tro mig du har väldigt goda chanser att göra feta pengar om du följer mina köpråd. Behöver inte ens vara de jag själv äger om du vill slippa det. Det är inte menat som skryt, och jag är en loser man 😂 det är min super power. Jag bryr mig inte om konsekvenser längre för mitt liv blev förstört och inget gör mig glad ändå, jag går full aspie och gräver jag svär detta är sant. Jag här över en handfull personer som köper när jag skriver, utan att blinka. Och IRL fler.
Jag lovar att jag inte trollar. Jag kan ge dig vad jag ser med allt inklusive handelsvolym och fundamenta.
Jag får en känsla av mening men är ändå djupt deprimerad. utnyttja detta vettu Min erfarenhet som alla kunde haft har gjort mig rik. Skitsamma jag säger det. Jag Är den nya Snobben återfödd. Men lite andra modeller och främst spelar jag med helt öppna kort om innehav
Hoppa upp på min rygg så kör vi Safari genom börsen tillsammans. Jag bär dig ok?
Jag lovar att jag inte trollar. Jag kan ge dig vad jag ser med allt inklusive handelsvolym och fundamenta.
Jag får en känsla av mening men är ändå djupt deprimerad. utnyttja detta vettu Min erfarenhet som alla kunde haft har gjort mig rik. Skitsamma jag säger det. Jag Är den nya Snobben återfödd. Men lite andra modeller och främst spelar jag med helt öppna kort om innehav
Hoppa upp på min rygg så kör vi Safari genom börsen tillsammans. Jag bär dig ok?
Hur mångas pensioner har du isåfall förstört?
Lugna ner dig nu, en groda med hybris är inte optimalt.
”Träder” i många år, jag ändrade mig. Du har vanföreställningar så ta din medicin och sätt dig i båten nu.