2021-08-26, 17:07
Medlem
bajssprutans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brolinlever
Bajssprutan måste man ha något särskilt program på datorn för att se handelsvolymer på det sätt du visade i tidigare inlägg eller är det någon inställning som bara finns hos någon/några av internetmäklarna?

Jag känner att jag måste utbilda mig lite om jag ska kunna hänga med i pumperiet, så i den andan gick jag in på aktieraketer på facebook, men såg att det fanns två sådana grupper, vilken är den rätta(mest pumpiga)?
Nix, jag kikade bara manuellt dagligen på Avanza en vecka. Du överskattar min seriositet.
Övervägde mecka nåt script som wgetar listan och kör en grep som dumpar till en SQL-databas eller textfil.
Går säkert att lösa quick n dirty med under fem rader men pallar inte. För seriöst.

Sen var mina fynd de mögligaste i soptunnan så jag plockar upp lite av trådens förslag.

Det som kommer på aktiraketer är alltid på gränsen till dumpfasen.
Citera
2021-08-26, 18:41
Medlem
Guldgrodans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bajssprutan
Nix, jag kikade bara manuellt dagligen på Avanza en vecka. Du överskattar min seriositet.
Övervägde mecka nåt script som wgetar listan och kör en grep som dumpar till en SQL-databas eller textfil.
Går säkert att lösa quick n dirty med under fem rader men pallar inte. För seriöst.

Sen var mina fynd de mögligaste i soptunnan så jag plockar upp lite av trådens förslag.

Det som kommer på aktiraketer är alltid på gränsen till dumpfasen.

Lite långsökt potential men en liknande grej som hände med Toyota kan absolut hända med andra stora kunder.
Behöver inte vara Saab bara för att Toyota också är ett bilmärke, det handlar om fastigheter. Men med det sagt gråter man inte blod över att se Saab i samma bild som effektpartners kunder, pengar besparade osv. Helt ärligt, ett PM likvärdigt Toyota är inte otänkbart! Inte därför jag köpte men en potentiell uppsida. Eventuellt 🥺

Från 14 augusti är 2connect del av deras grejer
https://pasteboard.co/KhHgq88.jpg

Toyota avtalet bör inte glömmas med intäkter i jämförelse med en turk-butik runt hörnet
https://pasteboard.co/KhHh1Ke.jpg

Effektpartners kunder och besparingar so far
https://pasteboard.co/KhHi4Me.jpg

Hjälp mig pumpa Free2lose innan det är försent please man!!!!
Citera
2021-08-26, 18:47
Medlem
bajssprutans avatar
Haha, jag är ingen pumpmaestro, bara en simpel pumpbuster med lam humor. Grodan plz.
Personligen gav talibaninvasionen mig vibbar att skaffa en Toyota-pickup. Bra bilar.

Fastigheter verkar vara en het pumpfaktor numera. Vartenda skuldsatta vrakbolag köper slumkåkar numera. Inflation nation.
Citera
2021-08-26, 18:54
Medlem
Guldgrodans avatar
Citat:
Haha, jag är ingen pumpmaestro, bara en simpel pumpbuster med lam humor. Grodan plz.
Personligen gav talibaninvasionen mig vibbar att skaffa en Toyota-pickup. Bra bilar.

Fastigheter verkar vara en het pumpfaktor numera. Vartenda skuldsatta vrakbolag köper slumkåkar numera. Inflation nation.

Du kommer aldrig kunna titta dig själv i spegeln när Saab PM droppas. Allt jag ber dig att göra är att gå all in i Free2move och hjälpa till lite att haussa upp kursen. Plz man 🤣
Citera
2021-08-26, 19:02
Medlem
bajssprutans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guldgrodan
Du kommer aldrig kunna titta dig själv i spegeln när Saab PM droppas. Allt jag ber dig att göra är att gå all in i Free2move och hjälpa till lite att haussa upp kursen. Plz man 🤣
Ska erkännas att jag är lite starstruck av att grevens farfar är mannen på piptobaken, kanske fomoköper i morgon innan peämm.
Citera
2021-08-26, 19:04
Medlem
Guldgrodans avatar
Citat:
Ska erkännas att jag är lite starstruck av att grevens farfar är mannen på piptobaken, kanske fomoköper i morgon innan peämm.

Det står ju SAAB
https://pasteboard.co/KhHi4Me.jpg
Gå all in imorgon come on man 🥺
Citera
2021-08-26, 19:41
Medlem
backwardations avatar
Citat:

Nu ser jag snart Free2lose skrivet även i stjärnorna. Vad är det med detta bolag? När pumperiet nått pumpjägarfonden kan jag dock inte låta bli att ta en position. Med inspiration och vishet från snubben som köpte Alibaba med hävstång.

Klart grabben ska få en chans. Lägger en order för mina utdelningskronor från tråkportföljen som rasslar in nästa vecka. SL 0,7. All in!
Citera
2021-08-26, 19:45
Medlem
Guldgrodans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av backwardation
Nu ser jag snart Free2lose skrivet även i stjärnorna. Vad är det med detta bolag? När pumperiet nått pumpjägarfonden kan jag dock inte låta bli att ta en position. Med inspiration och vishet från snubben som köpte Alibaba med hävstång.

Klart grabben ska få en chans. Lägger en order för mina utdelningskronor från tråkportföljen som rasslar in nästa vecka. SL 0,7. All in!

My man 😂
Glöm aldrig detta!!! Tillsammans är vi starka

https://www.avanza.se/placera/telegr...n-nyheter.html

all in Free2hausse allihopa!!!
Citera
2021-08-26, 20:58
Medlem
brolinlevers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av backwardation

Ja det är en smula ironiskt att pumpjägarna har blivit de som är jagade. Samtidigt är det också ganska behändigt att slippa surfa runt i facebooks utmarker för att hitta några pumpar.
Citera
2021-08-26, 21:32
Medlem
brolinlevers avatar
Tung rapportdag imorgon så jag skyndar mig att meddela att min pumpportfölj visar + 5 %

Rapport för
Zenergy + 4 % stärkta av (grundlösa/hopplösa)förhoppningar på rapporten???
Th1ng + 1,59 % stärkta av att man inte tror det kan bli så mycket värre, denna villfarelse
korrigeras med stor sannolikhet imorgon
Amniotics +4% idag utan några som helst skäl, nollomsättning i rapporten imorgon garanterad
Kanske kan räddas av mening i stil med "vi för samtal med flera parter om
utlicensiering".

Övriga kvalitetsbolag har inte rapport imorgon
Free2move + 6 % stärkta av grodans engagemang framför allt, grodan skulle väl inte lämna
oss som bagholders va...?
Ellwee är plus 8 % stärkta av ingenting annat än en rekorddålig rapport och förhoppningar om
kompletterande ordrar på provbeställning. Dessa förhoppningar lär grusas om
någon sprider en bild på deras vederstyggliga elmotorcyklar
Flänsbolaget -10% ner i källaren, med tanke på handelsvolymen kanske nedgången berodde på
att jag dumpade 2000 stycken för att köpa Zenergy istället.
Senast redigerad av brolinlever 2021-08-26 kl. 21:35.
Citera
2021-08-26, 21:41
Medlem
Guldgrodans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brolinlever
Free2move + 6 % stärkta av grodans engagemang framför allt, grodan skulle väl inte lämna oss som
bagholders va...?

Är lojal till en viss nivå, återstår att se till vilken kurs. Eventuellt förvärv på onsdag är grunden och i så fall säljer jag rubbet om den rusar över 1.5 kr - om något annat sjukt PM kommer som mer om Toyota eller Saab. Då höjer jag med en krona ytterligare. Min avsikt är att göra en grov förlust eller segla iväg i solnedgången med era pengar då jag redan tankat vettu.
Citera
2021-08-26, 21:57
Medlem
brolinlevers avatar
[quote]
Citat:
https://pasteboard.co/KhHi4Me.jpg[/url]

Alltså 65 miljoner på 10 år gör 6,5 miljoner om året
inte supermycket besparingar spritt på 100-tals företag, hur många procent på besparingen fick effektpartner 5 %? De fakturerar förstås oavsett om det blir någon besparing.

Det känns under alla omständigheter inte direkt som någon kassako Free2move har slagit ihop sitt erbjudande med, för det är det dom gjort va?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in