Citat:
Ursprungligen postat av
bajssprutan
Indeed, den här tråden är mest mest menad som ett meme som exponerar pumpmaffian.
Seriösa pengar görs såklart på sikt. Det här är mest ett lättsamt sätt att finansiera junkfooden medan man inväntar det oundvikliga lamboregnet.
Jau, seriösa portföljen är något annat. Detta är väl mer en drift med all-in-folket samtidigt som man kan tjäna ihop till en BigMac.
Stötte på en gammal bekanting jag tittat på förut, Free2Lose.. err menar Free2Move. Bör betraktas med klädnypa på näsan och nitrilhandskar. Miljöfarligt avfall. Kan finnas spår av pumppotential där.
Just nu har jag något problem med mitt HK-konto så har lite svårt att analysera på djupet.
Har inte koll på volymen (0).
TO ute för teckning till runt dubbla dagens kurs maj 2022 +2 (blir sannolikt värdelösa)
Ännu inga arga inlägg på Placera 0.
Lätt positivt på forumet +2.
Inga BTU eller BTA idag 0..
Halvfräsigt namn med en siffra i men inte så fräsigt +1.
Inget X men en 2... 0.
Pumpades i juli förra året +4.
Flummig produkt, något telemetriaktigt för fastighetsteknik +2.
Krypto 0.
Rapport idag med dressing på ordsalladen 0.
Individuellt, LoI tecknat med ett annat skitbolag om förvärv. Solortus AB (priv) +1
12 poäng. Lite högt kanske. Kan noteras att det börjat rassla i handeln med TO6.
Solortus som inte är noterat sysslar med solelanläggningar och lite diverse annat som lotstjänster. Gör 500k vinst med omsättning på 25M. Frågan är varför Free2Lose vill köpa detta bolag. Ingen omedelbar pump men ryktesfloden har inte börjat än.