2021-08-26, 22:07
Medlem
Guldgrodans avatar
[quote=brolinlever|77047250]
Citat:

Alltså 65 miljoner på 10 år gör 6,5 miljoner om året
inte supermycket besparingar spritt på 100-tals företag, hur många procent på besparingen fick effektpartner 5 %? De fakturerar förstås oavsett om det blir någon besparing.

Det känns under alla omständigheter inte direkt som någon kassako Free2move har slagit ihop sitt erbjudande med, för det är det dom gjort va?

https://pasteboard.co/KhHgq88.jpg

Efter 14 augusti så är Free2moves plattform 2connect© del av Effektpartners erbjudande.

Vad fan det nu betyder!!! 😂

Ska vara ärlig, det är inte jättemycket att hurra över på samma sätt som Solortus om man tar fram miniräknaren. Meeen... dom har åtminstone bra vinstmarginal och flöde på det dom får i uppdrag.

https://www.allabolag.se/5568624042/...i-karlskoga-ab

Men jag skiter i vad folk säger, grevens insider är i min hjärna fog så jag ser det i princip så här. Jag räknar med att man får köpa dyrare än insider, inte tvärtom. Säg 1 kr istället för 95 öre. För varje öre under kronan jag lyckas tanka, gör jag 1% vinst. No joke så tycker jag. 😂
Citera
2021-08-26, 22:11
Medlem
jack.danielss avatar
[quote=Guldgrodan|77047368]
Citat:
Ursprungligen postat av brolinlever

https://pasteboard.co/KhHgq88.jpg

Efter 14 augusti så är Free2moves plattform 2connect© del av Effektpartners erbjudande.

Vad fan det nu betyder!!! 😂

Ska vara ärlig, det är inte jättemycket att hurra över på samma sätt som Solortus om man tar fram miniräknaren. Meeen... dom har åtminstone bra vinstmarginal och flöde på det dom får i uppdrag.

https://www.allabolag.se/5568624042/...i-karlskoga-ab

Men jag skiter i vad folk säger, grevens insider är i min hjärna fog så jag ser det i princip så här. Jag räknar med att man får köpa dyrare än insider, inte tvärtom. Säg 1 kr istället för 95 öre. För varje öre under kronan jag lyckas tanka, gör jag 1% vinst. No joke så tycker jag. 😂
Intresseklubben noterar!
Citera
2021-08-26, 22:15
Medlem
Guldgrodans avatar
[quote=brolinlever|77047250]
Citat:

hur många procent på besparingen fick effektpartner 5 %? De fakturerar förstås oavsett om det blir någon besparing.

Vet inte siffran men skulle nog vara mer åt andra hållet, majoriteten av besparingar tar Effektpartner som lön typ. Samma princip som free2pump råder:

kunden betalar aldrig mer än de sparar. 0kr förlust maximum
Citera
2021-08-26, 22:25
Medlem
brolinlevers avatar
Såg att ODI Pharma rusade i veckan, helt obegripligt eftersom vi bor i det land som kommer vara "föregångsland" genom att aldrig legalisera marijuana. Sverige ska alltid vara bror duktig, idiotpolitikerna i det här landet fattar inte att hela Europa ser oss som clowner med å ena sidan mjäkighet mot pedofiler, våldtäktsmän och annat avskräde samtidigt som vi stolta och raka i ryggen vägrar godkänna en sjysst rekreationsdrog. Nåja, det kan jag inte göra något åt men skulle jag investera i den branschen skulle det vara i detta företag, jävligt nice idé på ytan:

https://juicyfields.berlin/en/?gclid...BoCUIQQAvD_BwE

Man betalar i crypto, lol 100% legal no problems all over europe enligt hemsidan
Citera
2021-08-26, 22:26
Medlem
RostigHinks avatar
Flänsen verkar vara monterad åt fel håll idag. Xintela och Amniotics ville inte doppa tån i rapportspäcket men det hanske händer saker i morgom när de släpper sig. Free2Lose ligger i en stadig upptrend sedan... några dagar.

I stället pumpades en aktie i seriösa portföljen idag, Sorban (SOBI) som legat och dammat där i några år. Någon vill köpa hela Sorban. Avvakta budet och se om man kränger eller går i strejk.
Citera
2021-08-26, 22:30
Medlem
Guldgrodans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RostigHink
Free2Lose ligger i en stadig upptrend sedan... några dagar.

Free2dump +19 enligt bajsis kalkyl
Gå all in imorgon bara... Det är allvar nu
Citera
2021-08-26, 23:50
Medlem
brolinlevers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RostigHink
Flänsen verkar vara monterad åt fel håll idag. Xintela och Amniotics ville inte doppa tån i rapportspäcket men det hanske händer saker i morgom när de släpper sig. Free2Lose ligger i en stadig upptrend sedan... några dagar.

I stället pumpades en aktie i seriösa portföljen idag, Sorban (SOBI) som legat och dammat där i några år. Någon vill köpa hela Sorban. Avvakta budet och se om man kränger eller går i strejk.

jag tröttnade på Sobi i mars-maj minns inte, men stod i 150 spänn typ, köpte nya fräsha medtech-bolag istället. Inte ett av mina mer inspirerande drag med facit i hand, hade ägt dom i flera år så kunde ju ha hängt i lite längre, men men, förutom köpen i tramsportföljen så har jag alltid usel tajming, jag är en kontraindikator på när man ska köpa och sälja.
Citera
2021-08-26, 23:53
Medlem
Guldgrodans avatar
Citat:
jag tröttnade på Sobi i mars-maj minns inte, men stod i 150 spänn typ, köpte nya fräsha medtech-bolag istället. Inte ett av mina mer inspirerande drag med facit i hand, hade ägt dom i flera år så kunde ju ha hängt i lite längre, men men, förutom köpen i tramsportföljen så har jag alltid usel tajming, jag är en kontraindikator på när man ska köpa och sälja.

Vilket typ av belopp snackar vi. Vad har du tillgängligt att sumpa på börsen liksom?
Citera
2021-08-26, 23:56
Medlem
Guldgrodans avatar
Citat:
jag tröttnade på tramsportföljen så har jag alltid usel tajming.

Om du har en ansenlig summa låt. Mig hjälpa dig man!!!! Jag skojar inte och har fler tips än free2move men tillåt mig när hjälps till

Har du x antal 100 lax eller snackar vi seriösa summor på över en miljon, eller är det typ 50 lax, vad har du för kapital!!!!
Citera
2021-08-26, 23:59
Medlem
brolinlevers avatar
Grodan

Nu börjar det likna något, när man citerar insiderköp, då börjar det bli seriös pump, sedan så är ju många insiders fruktansvärt dåliga på att handla med aktier. Men det är ändå bra pumpmaterial, jag har sett att massorna på placera gillar det. Fortsätt så här nu så kanske du kan börja fundera på att nämnas i samma andetag som Ibra
Citera
2021-08-27, 00:07
Medlem
Guldgrodans avatar
Citat:
jag är en kontraindikator på när man ska köpa och sälja.

Jag är motsatsen och det är verkligen inte menat som skryt. Jag jobbade som 19 år som pensionssparrågivare på det första bolaget. Har levt som träder i många år och min misär är min super power för jag bryr mig om saker på ett sätt som är. Väldigt svåra att förklara. Tro mig du har väldigt goda chanser att göra feta pengar om du följer mina köpråd. Behöver inte ens vara de jag själv äger om du vill slippa det. Det är inte menat som skryt, och jag är en loser man 😂 det är min super power. Jag bryr mig inte om konsekvenser längre för mitt liv blev förstört och inget gör mig glad ändå, jag går full aspie och gräver jag svär detta är sant. Jag här över en handfull personer som köper när jag skriver, utan att blinka. Och IRL fler.
Jag lovar att jag inte trollar. Jag kan ge dig vad jag ser med allt inklusive handelsvolym och fundamenta.

Jag får en känsla av mening men är ändå djupt deprimerad. utnyttja detta vettu Min erfarenhet som alla kunde haft har gjort mig rik. Skitsamma jag säger det. Jag Är den nya Snobben återfödd. Men lite andra modeller och främst spelar jag med helt öppna kort om innehav

Hoppa upp på min rygg så kör vi Safari genom börsen tillsammans. Jag bär dig ok?
Citera
2021-08-27, 00:12
Medlem
Guldgrodans avatar
Citat:
Grodan

Nu börjar det likna något, när man citerar insiderköp, då börjar det bli seriös pump.Fortsätt så här nu så kanske du kan nämnas som Ibra

Come om man 😂 inte Idra snälla inte han ☹️ Jag försöker hjälpa dig det är sant faktiskt. Du vet inte hur pinsamt mycket tid jag lagt sen jag var 19, det är 15 år sedan. Jag är uppriktig och har flera under mina vingar som gör allt jag föreslår utan å blinka, även när jag själv inte äger/köper. Tro mig please man

Jag. Menar bara väl

Edit: fundera på detta för jag har börsen bevakning och flera olika sorters bevakningslistor , kategorier med detaljer om vilket parti som vinner som köpsignal när det närmar sig. Lita på mig och följ the way of the grodan.

Måste inte ens gå all in men pm mig hur mycket du köpt så är du mitt fan, då kommer jag uppdatera dig om egna aktier och andra köp/säljråd.det kommer bli ett nöje för mig
Join me man, börja med all in Free2lose ok my man?
Senast redigerad av Guldgrodan 2021-08-27 kl. 00:21.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in