Citat:
Ursprungligen postat av
Betongbaletten
■ 1: ) Nej, du kände inte LW.
■ 2: ) Lika lite som du var "Officiell Utredare av Ķàlamarksfallet" i Kaj Linna-tråden, eller innehavare av den sekretessbelagda FUP:en i Kevin-tråden. Varför du håller på och tramsar sådär kan nog bara du svara på.
Nämnda trådar hade du iaf vett att lämna, om än med svansen mellan benen, när du avslöjats som lögnare och charlatan.
Man kunde skratta åt dig, om ditt beteende inte vore så respektlöst. Det här är trådar som handlar om verkliga mord, involverande riktiga människor. Ditt självupptagna svammel är en skymf.
■ 3: ) Apropå din insyn och nya (vällustiga) beskrivning av hur SD tillsammans med HD mördade LW -
■ 4: ) tidigare i tråden målade du upp en annan (och enligt dig initierad) bild av händelseförloppet. Där riktades först slag mot knäskålarna på LW så att hon bragtes på knä, osv.
■ 5: ) I samband med detta inlägg citerade du (ånyo initierat) 3 SMS. Vill minnas att jag slog vad om en tjuga att dessa uppgifter, vid granskning av kommande FUP, skulle visa sig vara helt uppdiktade.
Var är tjugan?
■ 6: ) Slutligen: du "riktar ingen tillvitelse mot HD", men du påstår dig samtidigt veta att hon hjälpte till att mörda LW? 👍
Ännu mer slutligen: jo, HD vet givetvis mer om LW:s död än hon medgett.
■ 7: ) Men: är hon aktivt delaktig som anstiftare eller medhjälpare?
Tja. Inga bevis pekar på det. Vi kan bedöma hennes person, förmåga att ohämmat ljuga, och hennes i övrigt - vad det verkar - totala känslokyla och se att jo, hon framstår som en person kapabel att aktivt delta i en sådan här gärning. Och motiv samt hat har hon i överflöd.
Frågan är om man någonsin kan komma längre än så. SD är död och kan inte berätta, och trots stora ansträngningar från polis/åklagare verkar utredningen ha stannat i en återvändsgränd.
■ 8: ) Låt oss hoppas att nya uppgifter framkommer. Om det blir så kan vi i alla fall vara säkra på en sak: det kommer inte att ske tack vare dig.
■ 1: ) Om jag kände L*na Wesstr*m, det har du överhuvudtaget ingen aning om, dessutom tog du inte till dig vad jag skrev i mitt tidigare inlägg i L*na Wesstr*m-tråden, det vill säga med iteration: Jag kände L*na Wesstr*m, och vad du tror, intresserar mig överhuvudtaget inte.
■ 2: ) OffTopic: ( Ķà- ) ... Jag har aldrig skrivit på sådant sätt vilket du gjort i L*na Wesstr*m-tråden endast pejorativt sett, däremot sagt är det korrekt, att jag skrivit ( Ká- ).
■ 2: ) Officiell utredare, är ett osannfärdigt påstående ifrån dig, däremot sagt, så har jag tidigare skrivit ordet Privat vilket också gäller fallet L*na Wesstr*m 2018, Privat, det vill säga, som inte är anställd av polisen, utöver detta sagda, har jag, kontakt med polisen.
■ 3: ) OnTopic: Att jag tidigare skulle ordagrant ha skrivit, att St*fan Davidss*n skulle ha utfört mordet på L*na Wesstr*m tillsammans med Yodinnan [ HD ] bakom bullerplanket under Måndagskvällen den 14 Maj 2018, är också det, ett osannfärdigt påstående ifrån din sida, däremot sagt, så har jag tidigare skrivit i L*na Wesstr*m-tråden, att Yodinnan [ HD ] var ! St*fan Davidss*n ➡ behjälplig under Måndagskvällen den 14 Maj 2018 då L*na Wesstr*m blev bragt om livet.
Tillägg till ovan skrivet: Jag har också tidigare framfört i några inlägg, att Yodinnan [ HD ] var sin Yodánske Riddare SD ➡ behjälplig under Måndagskvällen den 14 Maj 2018, detta, oavsett om St*fan Davidss*n vid det aktuella tillfället varit helt ensam med brottsoffret L*na Wesstr*m bakom bullerplanket.
■ 4: ) Som vanligt visar du din förkärlek, tillika din vana trogen att förvränga saker och ting, jag har inte ordagrant och tidigare framfört i L*na Wesstr*m-tråden att jag visste, att gärningspersonen och med hjälp av ett tillhygge hade riktat in slag mot L*na Wesstr*m:s ena knäskål eller båda knäskålarna, däremot sagt, så har jag tidigare framfört, att det kan vara tänkbat, tillika sagt, att det kan vara troligt, att gärningspersonen vid det aktuella tillfället riktat in slag med hjälp av sitt tillhygge mot en av L*na Wesstr*m:s knäskålar för att sålunda kunna fälla sitt brottsoffer till marken.
■ 5: ) Det är ett fullständigt osannfärdigt påstående ifrån din sida och jag tror, att du dessutom vet om det ?
■ 6: ) Iteration från mina tidigare skrivna inlägg i L*na Wesstr*m-tråden: Yodinnan [ HD ] var St*fan Davidss*n ➡ behjälplig under Måndagskvällen den 14 Maj 2018, var god läs Tillägg: hos textstycket för ( ■ punkt 3: )
■ 7: ) Jag vill inte lämna dig något svar på den frågan för tillfället.
■ 8: ) Du kan aldrig i detta fallet förutsäga framtida händelser, varken beträffande mig @JokerMannen, eller någon annan, detta sagt med anledning av, att jag har mycket svåt att tro på att du är en
framtidsskådare ?
Du har ingen aning om vem jag är, samt, varför jag skriver på ett sådant av-vikande sätt, som just, bara jag gör.
Mvh/JM.