2021-08-24, 01:56
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cece123
De flesta män tycker det inte är speciellt attraktivt med lata kvinnor.
Ja, förutom Robetto då.
Det är väl det där med medelhavsmentaliteten som gör henne attraktiv.
🛌🛀🤳🏖️📺
Citat:
Skjut inte upp till morgondagen vad din man/granne/dotter kan göra åt dej idag.
Anna mañana Book.
Citera
2021-08-24, 01:59
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Skillnad på beundran av barnen.
V fick en utskällning av mamsen, som krävde att de bullar hon bakat till mammas hemkomst slängdes om jag inte minns fel?

Ja, det var precis vid hemkonsten efter BL VIP, innan Anna släppte garden inför alla bullar, pizzor och annan kolhydrat och sockerrik mat som Anna numera dagligen äter sig mätt? på.
(FB) Den stora skvallertråden om Anna Book!

Efter BL, liksom alla andra otaliga bantningsförsök som Anna gjort, så tror Anna att hon kan hålla vikten utan att anstränga sig..
Anna som suttit och gråtit! med sin sallad, medan övriga familjemedlemmar ätit "vanligt".

Märkligt att Anna inte ordnat så att ALLA äter samma mat och att man äter gott men nyttigt.
För Anna verkar det mesta bara tolkas svart/vitt annars blir det väl för komplicerat i livet för tant Book.
Citera
2021-08-24, 09:05
Medlem
Citat:
Anna kan ju inget annat än ljuga för sig själv hela dagarna. Är det inte filter, botox, vikten och matintaget så är det jobb och pengar.
Anna ljuger faktiskt rätt dåligt, precis som hon inte förstår att folk kan se igenom lögner, att bilder finns på nätet osv

Sedan undrar jag om hon någonsin sagt att det är hennes fel när något inträffat, tror aldrig att hon har gjort det, iallafall inte offentligt.

Anna är varken en handlingskraftig kvinna eller ambitiös. I Annas universum så är kasta sopor lika mycket värt som en månads riktigt 9-5 jobb..
Hon faller för lättja och bekvämlighet i det långa loppet, blir otroligt lätt omotiverad.
Tycks vara patologisk kravundvikare av stora mått.
De flesta män tycker det inte är speciellt attraktivt med lata kvinnor.
Ja, förutom Robetto då.

Undrar om Anna helt gått över i fantasier. De som läst länge i tråden kanske kan se vid vilken tidpunkt allt blev fantasier? Var det när något särskilt hända kanske??
Citera
2021-08-24, 09:08
Medlem
Aftonbladet Plus har en artikel nu där "Biggest-loservinnarnas tips: Så håller du vikten" Anna var inte en av dem som kom med tips... Hon är ju annars den som nog stoltserar MEST AV ALLA att hon vunnit, och hon ser VIP som en extra vinst i sig... suck

https://www.aftonbladet.se/nojesblad...-du-dromvikten
Citera
2021-08-24, 09:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Myrraa
Dessa klipp har säkert förekommit tidigare i tråden. Men här visar ju Anna verkligen motsatsen till den finputsade fasad hon så gärna vill visa upp. Även att hon kanske inte är den lättaste att jobba med. Produktionen får ju påminna henne hela tiden om upplägget. Men visst, hon är ju full som en kastrull alla klippen igenom.
Tycker uppriktigt om den Anna som visas i videon... minus allt snusk.

https://www.youtube.com/watch?v=MfqO3ZaM8UU
(1:43 fint och städat..)

https://www.youtube.com/watch?v=21Yh1ybO_RU

https://www.youtube.com/watch?v=EYpcI9IwNEM

https://www.youtube.com/watch?v=uTElyiTL0kQ
(3:11 Snusk-Anna i farten)

Vad var det där för något och hur gick hon med på att man så öppet gjorde narr av henne. Jag menar någongång efter borde hon ju nyktrat till lite. Hon som iofs ALDRIG dricker.
Också: Shit vad hon kladdar på männen. Måste man stå med handen på deras bringor hela tiden när man pratar. Hade en kille gjort så på en tjej hade det nog inte varit lika okej...

Med tanke på hur stökigt det var då och hur obrydd hon var verkar hon blivit maniskt städgalen. Jag kände en narcisstisk psykopat som kom in i perioder varav en var maniskt städande, nån annan var ett galet intresse som tog all tid - och sen bara det slutade. Bipolär var hon också, mycket möjligt att Anna besitter de diagnoserna också. Jag ser viss likhet.
Citera
2021-08-24, 09:37
Medlem
Citat:
https://imgur.com/a/ZvYxEjm
Love her swenglish "an no one special in sweden."
From little? Anna

Anna kan inte grammatiken riktigt. An läggs framför ord som stavas med o... inte ordet innan det.

Eller "you still gonna be a genuine, strong, beautiful young woman
Alltså, Brittan fyller 40 i år.
Senast redigerad av wowbooken 2021-08-24 kl. 09:40.
Citera
2021-08-24, 10:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wowbooken
Vad var det där för något och hur gick hon med på att man så öppet gjorde narr av henne. Jag menar någongång efter borde hon ju nyktrat till lite. Hon som iofs ALDRIG dricker.
Också: Shit vad hon kladdar på männen. Måste man stå med handen på deras bringor hela tiden när man pratar. Hade en kille gjort så på en tjej hade det nog inte varit lika okej...

Med tanke på hur stökigt det var då och hur obrydd hon var verkar hon blivit maniskt städgalen. Jag kände en narcisstisk psykopat som kom in i perioder varav en var maniskt städande, nån annan var ett galet intresse som tog all tid - och sen bara det slutade. Bipolär var hon också, mycket möjligt att Anna besitter de diagnoserna också. Jag ser viss likhet.
Är det drinkskolan du menar? Om jag minns rätt har hon samma kläder och samma hårsmycken så de verkar ha spelats in samma kväll och gästerna avlöst varandra.
Citera
2021-08-24, 11:18
Medlem
Märkligt att vi inte fick se något från frisörbesöket. Brukar generera minst 10 storys och fjäsk!? Blev uppriktigt förvånad. Kan det vara så att håret inte var i så bra skick och att resultatet inte blev som AB krävt?! Kanske för dåligt för att sätta i löshåret till och med?
Citera
2021-08-24, 11:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Caaroliiine
Märkligt att vi inte fick se något från frisörbesöket. Brukar generera minst 10 storys och fjäsk!? Blev uppriktigt förvånad. Kan det vara så att håret inte var i så bra skick och att resultatet inte blev som AB krävt?! Kanske för dåligt för att sätta i löshåret till och med?

Mest troligt för att hon behövde betala denna gången. Betalning=ingen reklam.
Citera
2021-08-24, 11:38
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wowbooken
Anna kan inte grammatiken riktigt. An läggs framför ord som stavas med o... inte ordet innan det.

Eller "you still gonna be a genuine, strong, beautiful young woman
Alltså, Brittan fyller 40 i år.
Bland Annas lättledda följare och MSM läsare så är det konsensus att Britneys pappa är ond och Britney är det synd om trots en historia av droger och psykisk ohälsa. Anna hakar naturligtvis på för att få några enkla likes.
Citera
2021-08-24, 11:42
Medlem
Det var väl t o m förra gången hos frissan som Anna satte nytt hår och sa att det kan sättas om så många gånger. Minst 4, ibland kanske 5, om jag minns rätt. Och så behövde hon ändå nytt direkt nu … Bra marknadsföring.
Citera
2021-08-24, 12:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fugtgivende
Mest troligt för att hon behövde betala denna gången. Betalning=ingen reklam.

Haha! Sant. Men brukar ju generera en hel del selfies…. Oavsett. Hmmmm, känns som att det gått åt helvete nånstans. Kanske Bahir är på shitlist nu 😂
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in