2021-08-23, 23:13
Medlem
Mobscenes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4608
Typiskt skånskt beteende att vara helt efterbliven och inte kunna tänka som en normal människa.

Och vad är grejen med att kärringen ska gapa så förbannat? Nu har hon ju världens chans att få reda på varför och hur den här gubben tänkte. Men istället står hon och gapar som en jävla nigger.

Sen har de mage till att uppmana till swish-donationer också. De ska alltså tjäna pengar på detta? Vart går pengarna? Ner i fickan eller till barn som faktiskt utnyttjas sexuellt av främmande män på nätet?

Till skillnad från ett pucko som du så har hon känslor och empati för de som drabbas av dessa äckliga monster.

Att ge bidrag och visa uppskattning till de som gör ett otroligt viktigt jobb är inte heller så konstigt. Men det förstår ju inte du. Pucko.
Citera
2021-08-23, 23:14
Medlem
JustZlatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gul-groda
Det är uppenbarligen alldeles för enkelt att få utgivningsbevis i Sverige.

Är förvånad att man ens får göra så. Hänga ut brottslingar på sin facebooksida är dock olagligt, som Ebba Bush fick erfara.
Citera
2021-08-23, 23:17
Medlem
Pedofili är en psykiatrisk diagnos och inte ett brott.
Dessutom i detta fall, som jag inte alls kan, kanske det nästan var mer hebegili än pedofili.
Den som vill veta hur de pedofili-/hebefili-relaterade brotten benämns kan gå till lagboken på nätet.
Med detta sagt vill jag bara säga att jag tycker diagnoserna ovan är allvarliga och borde innebära ett kontrollerat boende väldigt långt ifrån där barn eller ungdomar vistas. De som inte bara har diagnoserna utan också begått brott riktade mot minderåriga borde sitta inlåsta tills de avlider eller är så gamla och gaggiga att de inte längre förmår begå dessa brott.
Patrik Sjöberg har jag aldrig tyckt om och kommer aldrig att tycka om den mannen. Obehaglig och totalt fri från intelligens och klass men han kanske är förlåten pga. det gan själv varit med om.
Citera
2021-08-23, 23:17
Medlem
JustZlatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mobscene
Till skillnad från ett pucko som du så har hon känslor och empati för de som drabbas av dessa äckliga monster.

Nja, hon framstår mest som en galenpanna som inte kan kontrollera sina känslor. Alltså ungefär som en pedofil som inte kan kontrollera sina känslor. Lika barn leka bäst, som man säger.
Citera
2021-08-23, 23:34
Medlem
Mobscenes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
Nja, hon framstår mest som en galenpanna som inte kan kontrollera sina känslor. Alltså ungefär som en pedofil som inte kan kontrollera sina känslor. Lika barn leka bäst, som man säger.

Så du jämför henne med en pedofil?
Inte undra på att du är en taxichaufför. (There, I said it)
Citera
2021-08-23, 23:42
Medlem
outback4s avatar
PS är rädd för livet efter strålkastarljuset, han hittar på massa skit. Så besatt av pedofiler att man blir misstänksam, kapten klänning var lika besatt av feminism och jämställdhet.
Är så trött på PS., en nobody. Kamma till dig Sjöberg och skaffa dig ett riktigt jobb
Citera
2021-08-23, 23:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
Han är avstängd, varpå det nu är skattebetalarna som får bekosta hans försörjning i fortsättningen. Precis vad Sverige behöver idag. Bra jobbat av Patrik.
Jag betalar gladeligen skatt om jag vet att en del av det går till att spärra in jävlar som gubben här, eller på annat sätt får honom att aldrig någonsin våga visa sig ute på byn igen. Fy fan vilket äckel.
Citera
2021-08-23, 23:58
Medlem
-Hengpung-s avatar
Patrik Sjöberg är fan störd. Jag försvarar ej mannen i videon, men Sjöbergs besatthet av pedofili och sitt ständiga framhävande av sig själv i anti-peddo kampanjer av olika slag så börjar jag fan misstänka att snubben själv är pedofil. Lite som smygbögen som berättat för allt och alla hela tiden hur han hatar bögar, men i hemlighet så är han också bög men vågar ej erkänna det för sig själv.

Om man beslagtar Sjöbergs dator så lär man nog hitta ett och annat i den. Sjöberg är pedofil.
Citera
2021-08-24, 00:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zingah
Märkligt sammanträffande. Satt just och tittade på avsnittet av SVT Debatt från 2013 där Patrik medverkade. Tragiskt att det inte hänt mer på dessa 8 år sedan dess

Han skaffade åtminstone skägg ...
Citera
2021-08-24, 00:45
Medlem
Gud vad karln mår dåligt. Man riktigt ser vilken enorm oro och panik han drabbas av. Han ber på sina bara knän genom sin överdrivna underlåtenhet. Faan, kolla armarna, han vet inte vart han ska ta vägen. Sticker han så blir det värre. Han kan bara hoppas att det räcker med en skarp tillsägelse så han kan ligga lågt ett tag.

Tycker dock att chatten är ledande. Man märker att dom vill fånga honom. Kanske tillfället skapade brottslingen den här gången?

I samma stund får nån neger ett dubbelt blow job av underåriga tjejer i en sthlmsförort i utbyte mot alkohol och pengar. Men för all del.
Citera
2021-08-24, 01:06
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Det här kommer ju bara göra så att rovdjuren går under ground. Bättre att försöka vårda dom med olika metoder. Lobotomi bland annat eller kemiska preparat som gör att deras begär försvinner. Har testats på en del med goda resultat, i USA tror jag.

Svårare för dom att få kontakt då eftersom barnen också vara på ställen som dark web. Därför de rör sig på sådn där tjattjänster. Men märks att de tänkt till. Gubben här visste direkt vad det handlade om. Filma och lägga ut. Kanske gör att några faktiskt överger sina planer för konsekvensen att det blir till allmänt beskådan ser man blir rätt allvarliga. Fastän gubben i svensk rätt inte skulle blivit fälld för något eftersom det aldrig fanns en riktig 12-åring.
Citera
2021-08-24, 01:29
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eyecreate
Han är 66. Dags att gå i pension kanske?
Många driftiga jobbar tills de dör.
Citat:
Ursprungligen postat av eyecreate
Jag uppfattar det som att du tycker att det är ett dåligt initiativ av dumpen?
Uthängningar och skamkultur är inga metoder som någonsin i historien har fungerat för att t ex förhindra övergrepp. Tvärt om.
Patrik gör detta för att tillfredställa sina egna känslor kring ämnet, inte för att hjälpa barn som får kontakt med vuxna på internet.
Citat:
Är förvånad att man ens får göra så. Hänga ut brottslingar på sin facebooksida är dock olagligt, som Ebba Bush fick erfara.
Patrik begår också brott här, vilket han får erfara så fort någon vågar stämma honom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in