2022-02-24, 01:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arcabo
Jo, jag vet banker/fondföretag satsar för GoodWill i rent policy syfte för med försäljning till samhällsansvar.
Dock ser denna styrelse ut och vara befriad från Almi Skulle tro att när han firar med kola och champagne så har övriga styrelseledamöter varit med, lär vara lika bra på godiset.
SEB Goodwill blev snabbt badwill.

Ett och annat samtal inom SEB imorgonbitti lär äga rum….
Citera
2022-02-24, 01:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vetenskapenforst
SEB Goodwill blev snabbt badwill.

Ett och annat samtal inom SEB imorgonbitti lär äga rum….

Lär säkert bli ett och annat krissamtal damagecontrol lär säkert ske och jag.
tror dock inte SEB-folk hänger vare sig på Dumpen eller Flashback så det kanske inte sker någon skada alls.
Citera
2022-02-24, 02:01
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av fido1986
Jag är paranoid... En av orsakerna till att jag klarat mig från Dumpen.

Jag vågar inte träffa 13-åringar eller yngre för den delen. Jag vill. Men jag är rädd för att åka fast.

Nej... Dumpen piskar upp en hatstämning mot pedofiler.
Sanningen är faktiskt den motsatta.
Det finns bara 100% hat/misstanke/stigma folk kan känna. Ju mer som kommer upp till ytan desto mer kommer pedofili att ses som pojkstreck.
Innan Dumpen var stämningen alltid pestsmittad. Iom Dumpen har luften vädrats. Jag tycker inte om folkdomstolar men Dumpen är garanterat något som av-stigmatiserar och gynnar pedofili.
Alla frågor ska bort från folkligt dömande. Folk behöver skrika lite på pedofiler sen ebbar det ut. Har mer eller mnidre redan börjat.

Män skall inte behöva känna ångest över hur de är födda. Så frågan skall av-stigmatiseras och det händer just nu väldigt snabbt.
Citera
2022-02-24, 02:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StockholmCounty
Det finns bara 100% hat/misstanke/stigma folk kan känna. Ju mer som kommer upp till ytan desto mer kommer pedofili att ses som pojkstreck.
Innan Dumpen var stämningen alltid pestsmittad. Iom Dumpen har luften vädrats. Jag tycker inte om folkdomstolar men Dumpen är garanterat något som av-stigmatiserar och gynnar pedofili.
Alla frågor ska bort från folkligt dömande. Folk behöver skrika lite på pedofiler sen ebbar det ut. Har mer eller mnidre redan börjat.

Män skall inte behöva känna ångest över hur de är födda. Så frågan skall av-stigmatiseras och det händer just nu väldigt snabbt.
Ingen i min umgängeskrets har omvärderat sin syn på pedofiler på grund av Dumpen. Snarare att fler fått upp ögonen.
Citera
2022-02-24, 02:13
Medlem
Lysturkens avatar
Citat:

Nu är du tillbaka på banan igen. Det här är något det faktiskt skulle kunna leda till. En ökad debatt ger en ökad förståelse ger en ökad normalisering. Dumpens insatser kan absolut få motsatt effekt.

Men vad gör det. Idag ska vi luta oss tillbaka, fira och hylla pedofilerna på Enginzyme som vill ersätta tungmetaller inom industrin med enzymer.

På marknadsavdelningen spinner man för fullt på en ny slogan:

"Enginzyme - The engine within the pedophile"

🤣🤣
Citera
2022-02-24, 02:21
Medlem
hjaelploskilles avatar
Ser på den där videon med snubben som påstod att hans telefon blir kapad nu. Vad tror ni att de hade svarat om de varit beredda på möjligheten att Patrik och Sara dyker upp? Förvånas över att ingen av dem spontant kommer på att säga "jag är här för att jag är sjuk och inte kan kontrollera dessa avskyvärda begär jag har", det mänskliggör ju dem mycket mer än "hon sa hon var 16", "nej jag är bara på väg till jobbet" eller "min telefon har blivit kapad" sen följt av hundra lögner
Citera
2022-02-24, 04:11
Medlem
basistensbass avatar
Citat:

Reaktionen i Ånge talar en del för det. Det är ju dessutom bra, det borde leda till att fler av de som inte kan kontrollera sina handlingar söker hjälp.
Citera
2022-02-24, 04:23
Medlem
TompaOs avatar
Vad har hon där Nina för problem? Hon är ju helt hysterisk och vimsig. Kvinnor och adrenalin är sällan en bra kombo. Undrar vad de är för bilder de skickar till männen? En skrev något i stil med ”vilken sexig fitta du har”. Inte sitter de väl och skickar barnporr till predatorerna?
Citera
2022-02-24, 04:44
Medlem
basistensbass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TompaO
Vad har hon där Nina för problem? Hon är ju helt hysterisk och vimsig. Kvinnor och adrenalin är sällan en bra kombo. Undrar vad de är för bilder de skickar till männen? En skrev något i stil med ”vilken sexig fitta du har”. Inte sitter de väl och skickar barnporr till predatorerna?

Äh, de har nog letat fram bilder på någon vuxen som inte har så stora inre blygdläppar.
Senast redigerad av basistensbas 2022-02-24 kl. 04:47.
Citera
2022-02-24, 04:58
Medlem
Stora kontraster mellan uthängningarna på Dumpen.

Den senaste ”höjdaren” som påstår redan i chatten att han fått ett återfall i droger.

Kan detta vara fejk? En genomtänkt försiktighetsstrategi OM det visar sig vara en fälla han är på väg in i?

Då finns en fallskärm i att skylla på droger.

Äckligt manipulativ i chatten. Och jävlar vad det brister när äcklet mister kontrollen får panik och flyr.

Det ska bli spännande att se om fattig och rik drabbas olika i folkdomstolen😂
Senast redigerad av Spritsson 2022-02-24 kl. 05:00.
Citera
2022-02-24, 05:22
Medlem
Lysturkens avatar
Om någon timme vaknar "Robin" till första dagen i sitt nya liv. Om han nu kunnat somna vill säga. Han nyper sig i armen och kan inte förstå att det är sant. Eller, han kanske inte nyper sig i armen men han blir liggande i sängen. Mycket länge ligger han kvar. Kanske stirrar han i taket en lång stund utan att fokusera på något särskilt. Han är fortfarande i chock, ett tillstånd som snart övergår i panik. Det är sanning. Han är publicerad på Dumpen, en sajt som hänger ut pedofiler.

Livet förändrades över ett par fega löpsteg. Det börjar med omedelbar uppsägning utan möjlighet att få ett kvalificerat jobb i detta land igen. Nästan tio års utbildning bortkastad för att ett paket Marlboro Light antogs vara nyckeln till barnfitta. Det fortsätter med frugans hjärtskärande skrik och nervsammanbrott. Den du levde med blev din sista arbetsgivare i Sverige och uppdraget blir att hitta en ny bostad. Uppdraget blir att starta ett nytt liv, kanske som lokförare i Bombay, kanske som forskarassistent i USA.

Men föraktet är det stora slaget i ansiktet. Skammen när du tvingas möta din systers föraktfulla blick, din mammas skuldtyngda tårar eller din pappas iskalla avståndstagande. Känslan av att ha blivit helt ensam i världen lika hastigt som en orange mössa kan försvinna runt ett gatuhörn. Föraktet från grannar, vänner och främlingar i mataffären. Helvetet på jorden.

Eller vad säger ni gubbar? En annan ligger ju här med ett glas oboy och ett stort leende på läpparna som inte lär försvinna på flera timmar utan som snarare lär övergå i ett direkt lyckorus när en viss bank avbryter sin finansiering av en viss verksamhet. Det är något omisskännligt njutbart i att gotta sig i andras undergång. Ytterst få upplevelser slår känslan av genuin skadeglädje. Den liksom får mig att känna mig fredad ända ut i fingertopparna.

Tack, Lilleman, för att du visade världen vilken liten man du är.
Senast redigerad av Lysturken 2022-02-24 kl. 05:28.
Citera
2022-02-24, 05:49
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av basistensbas
Reaktionen i Ånge talar en del för det. Det är ju dessutom bra, det borde leda till att fler av de som inte kan kontrollera sina handlingar söker hjälp.
Jag har ingen direkt åsikt i frågan. Jag bryr mig inte huruvida barn våldtas eller inte. Det angår inte mig. Not my business.
På samma sätt som jag inte bryr mig om någon skulle råka dö Haparanda, Kiruna, Kina eller Afrika. Okända människor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in