Citat:
Ursprungligen postat av
Merapi
Fast kvinnor anstränger sig ju som fan på jobben, varför gör de det? OM de nu skulle säkra sin ekonomi via en man?
Tror han syftar med på kroppsligt arbete.
När jag jobba på sjukhuset så jobba dom flesta kvinnorna minst lika hårt som jag, många orka mycket mer än mig. När det kom till tynga luft däremot så ropa dom ofta mitt namn..
"du är ju stark"
Många kvinnor tänker även i tidig ålder på familj Medans mannen börjar tänka i dom banorna när dom är 30 typ.. Kvinnor har inte hur lång tid på sig som helst heller så dom har logiskt inte heller så mycket utrymme att lalla runt söm vi män..
Har svårt att tro att kvinnor i allmänhet börjar tänka i familj banor efter 30... Jag vet inte, du är ju kvinna. Måste väl vara rätt vanligt redan i tidig 20 Års ålder för kvinnor?
Nått måste prioriteras. Karriär och familj samtidigt funkar inte riktigt.
Tror inte kvinnor ser mannen så mycket som en ekonomisk säkerhet. Bra ekonomi är givetvis ett plus men det är också bara ett plus inget annat.. Det är min uppfattning åtminstone
är att kvinnor letar efter stryka, å då menar jag inte fysiskk styrka.. Det viktigaste är vad ni känner för personen mer än något annat.
Det är därför det inte är helt ovanligt att se fula killar ihop med snygga kvinnor och snygga lilla ihop med fula brudar. Right?
Vi män är inte så petiga. Snygg och Nice kropp räcker för typ 95% av oss.
För många räcker det bara med fitta.
. Dock lite intessant är det att kvinnor sjukskriver sig i högre grad än mannen.
Vad beror det på tro?