Citat:
Ursprungligen postat av
JokerMannen
■ OffTopic: @notknapparen, jag minns mycket väl mitt första PM till dig gällande mordet på L*na Wesstr*m (2018) där du sedan i din tur svarade, citat notknapparen: "Hur kunde du göra så mot mig" ... slut citat/ ... du både missförstod och reagerade kraftigt utifrån dina egna tidigare livs-upplevelser vilka du för mig då beskrev och vilka jag därefter klargjorde för dig att du missuppfattat.
■ OnTopic: Enligt ovan skrivet vill jag få sagt, att du är väldigt emotionellet engagerad i detta mordfallet L*na Wesstr*m (2018) och jag har full förståelse för det grundat på vad du tidigare deklarerat för mig.
■ Speciellt när det kommer till Yodinnan
[ HD ], så reagerar du starkt emotionellt, det gör du även när det kommer till St*fan Davidss*n:s kamrat JG, då reagerar du också starkt emotionellt.
■ @notknapparen, jag menar ett fullständigt allvar i detta fallet med vad jag tidigare framfört om Yodinnan [HD] så och även om St*fan Davidss*n:s kamrat JG.
■ Det som jag känner till utanför själva förundersökningsprotokollet har gjort mig mycket säker på att både Yodinnan [ HD ] så som JG varit St*fan Davidss*n behjälpliga under Måndagskvällen den 14 Maj 2018 då L*na Wesstr*m blev bragt om livet.
■ Det allra första, som för mig ägde rum, det var utanför själva förundersökningsprotokollet då jag fick vetskap om varför St*fan Davidss*n hade besökt sin kamrat JG under Måndagskvällen den 14 Maj 2018 för att därstädes då ha gjort sin så kallade trappinspektion, vilken vid det aktuella tillfället ägde rum en timma och 15 minuter före det att L*na Wesstr*m blev dödsmisshandlad bakom bullerplanket.
■ @notknapparen, ställ dig själv frågan, vad hade egentligen ! St*fan Davidss*n hos sin kamrat JG att göra under den då sena Måndagskvällen och bara en timma och 15 minuter före det, att St*fan Davidss*n skulle hem igen till Nya Hj*rsta, för att vid 23:30-tiden dödsmisshandla L*na Wesstr*m bakom ett bullerplank.
■ Som jag tidigare i mina skrivna och postade inlägg har itererat var, att Yodinna [ HD ] och SOA samt St*fan Davidss*n:s kamrat JG, är alla tre, mycket märkliga och säregna individer, speciellt vad beträffar Yodinnan [HD], problemet hos dig @notknapparen är, att du inte ens vågar, att skönja, att Yodinnan [ HD ] så som JG kan ha varit St*fan Davidss*n behjälpliga under Måndagskvällen den 14 Maj 2018 då L*na Wesstr*m blev bragt om livet, du är helt enkelt för emotionellt engagerad i detta gamla mordfallet L*na Wesstr*m (2018)
Mvh/JM.
Min person är synnerligen OfT i den här tråden, men jag ser ditt inlägg som ett försök till att undergräva min trovärdighet.
Det gör du genom att blottlägga sådant jag delgivit dig i förtroende i pm, vilket du nu lägger ut i tråden för (alla att läsa).
Du gör det också för att vända det mot mig.
Själv skulle jag aldrig (och har aldrig gjort heller) avslöja något som jag har fått i förtroende i tråden, om det inte är hot. Fast även där har jag varit otroligt lojal och hållit inne med det jag har fått till mig.
Så jag drar den slutsatsen att du undergrävt din egen trovärdighet mer än du dragit ner mig. Som jag ser det, gör du vad som helst för att få uppgifter till din story.
Ja, jag blir besviken på dig.