Citat:
Ursprungligen postat av
revodneb
Du har missuppfattat alltihopa, jag bygger inget case mot dig på om vaccinet är fullt godkänt eller ej, för mig har det mindre betydelse och det vaccineras för fullt över hela världen. I Israel får exempelvis gamlingarna nu en spruta till. Att du är i riskgrupp och vägrar vaccinera dig finner jag däremot väldigt motsägelsefullt, än mer motsägelsefullt är det att du propagerar mot vaccinen. Som sagt en diagnos.
Du bygger inget case mot mig? Låt oss citera in lite av ditt känslomässiga skitsnack som du inte kan backa upp med citat från mig:
Citat:
Ursprungligen postat av
revodneb
Din frihet blev andras fängelse, pensionärernas exempelvis, men det skiter du väl fullständigt i för att du ska få ha din frihet? Det blev även 14664 människors död samt närmare 80000 personers lidande på sjukhus, för att inte tala om deras anhörigas oro och stress. Lite collateral damage i ditt frihetssträvande? Du är inte så viktig som du tror.
Jag är ju liksom fullt medveten om att jag inte är så viktig, därför jag inte begär att andras frihet ska begränsas pga min situation, men när känslorna talar så spelar ju fakta ingen roll.
Citat:
Ursprungligen postat av
revodneb
Nu är det ju så att du är i riskgrupp och antivaxxare på det, kan det bli mer fel än så? Du borde vara mer orolig för att covid19 tar dig än ett stick i armen.
Citat:
Ursprungligen postat av
revodneb
Jag är nog mer påläst än dig som är rädd för vaccinet. Det känslomässiga engagemanget står du för, bara att se på din rädsla för vaccinet.
Och detta backar du upp med att jag har förhållit mig till sanningen:
Citat:
Ursprungligen postat av
revodneb
Jag tycker din hårdnackade inställning till godkännandet är idiotiskt, speciellt om du tillhör en riskgrupp. Vaccinerna kommer att fortsätta ges vare sig du vill eller inte. Vi konstaterade väl för ett tag sedan att du lider av någon form av autism?
Citera gärna inlägget där det konstaterades att jag har någon form av autism? Och förstå att vaccinerna inte är fullt godkännda vare sig du vill det eller inte. Bättre att förhålla sig till sanningen när man diskuterar än att fantisera ihop hur man vill att det ska se ut och utgå från det och snacka skit om dom som inte tycker dina fantasier är en bra grund att stå på.
Citat:
Ursprungligen postat av
revodneb
Det är bara att läsa bakåt i din historik, där du exempelvis käbblar om vaccinet är godkänt eller nödgodkänt.
Jaaa gud vilken antivaxxer man är om man förhåller sig till sanningen eller hur!
Som sagt, caset du bygger upp om mig har inte med nånting annat att göra än dina känslor.