Citat:
Ursprungligen postat av
revodneb
Har du varit i karantän? Jag tycker karantän är bra, man sätter sjuka/förmodat sjuka människor i karantän. Jämställer du frihet med karantän?
Jag är nog mer påläst än dig som är rädd för vaccinet. Det känslomässiga engagemanget står du för, bara att se på din rädsla för vaccinet. Jag förstår att foliehattar tycker jag är efterbliven, jag ser likadant på dem då de inte kan presentera någon fakta för sina argument.
Självklart är det inte frihet att sitta i karantän, det förstår varje person som testat på det. Jag är i riskgrupp, jag är 100% för att folk ska få göra sina egna val och inte basera dom utifrån min situation. Hur mycket folk dör inte av rökning och vad görs åt det? Förstå att när propagandan kör igång så är alla inte lika svaga som dig och hoppar på med en gång.
Och så kommer du med skitsnacket igen. Citera gärna beviset för att jag är rädd för vaccinet eller försök förstå att dina känslor gör dig blind för vad du vet och vad du inte vet.
Lustigt att du tycker det är bra med karantän iom att du tyckte mitt beteende lett till andras fängelse och död. Du är alltså för att pensionärer ska fängslas och folk dö?