Citat:
Självklart är det inte frihet att sitta i karantän, det förstår varje person som testat på det. Jag är i riskgrupp, jag är 100% för att folk ska få göra sina egna val och inte basera dom utifrån min situation. Hur mycket folk dör inte av rökning och vad görs åt det? Förstå att när propagandan kör igång så är alla inte lika svaga som dig och hoppar på med en gång.
Och så kommer du med skitsnacket igen. Citera gärna beviset för att jag är rädd för vaccinet eller försök förstå att dina känslor gör dig blind för vad du vet och vad du inte vet.
Och så kommer du med skitsnacket igen. Citera gärna beviset för att jag är rädd för vaccinet eller försök förstå att dina känslor gör dig blind för vad du vet och vad du inte vet.
Att röka är ett personligt fritt val, ingen tvingar dig till det. Staten höjer skatten på tobak jämt och ständigt för att förmå folk att sluta röka, man har även kampanjer exempelvis på cigarettpaketen om hur farligt det är. Numera har man även förbjudit folk att röka på uteserveringar. Så lite gör man.
Det är bara att läsa bakåt i din historik, där du exempelvis käbblar om vaccinet är godkänt eller nödgodkänt. Du vet det har ingen betydelse, under tiden ges det miljarder stick på jordklotet oavsett hur mycket du käbblar.
Om du nu tillhör riskgrupp så borde du vaccinera dig så kan du sluta vara så himla rädd, kanske kan du komma ur din karantän också? Jag har vaccinerat mig så jag inte ska smitta dig och vi kan få ett slut på den här skiten, bra va?

Jag har bra koll på mina känslor, är lugn som en filbunke. Men jag kan bli lite upprörd när folk slänger ut en massa skit och påstår det är fakta.