Citat:
Ursprungligen postat av
zilvereko
■ 1: ) Oinressant för mig, men jag har tänkt geocachnamnet ■ 2: ) Syster H.AX(elsson) hela tiden sen hon tog det nicket. Hon får heta precis vad hon vill, jag bryr mig inte.
■ 1: ) Ja, det är faktiskt lika ointressant för mig också, det vill säga, om Yodinnan [ HD ] kommer, att med tiden, byta ut sitt nuvarande efternamn Davidss*n mot sitt gamla flick-efternamn Axelss*n.
■ 2: ) Du har tidigare skrivit i ditt inlägg att du har tänkt på Geocache-namnet Syster HAX vilket skulle kunna kopplas ihop med ( H ) för H*nna och ( AX ) för Axelss*n, det vill säga, ( H.AX )
Fråga: Har du verkligen förstått, varför Yodinnan [ HD ] kallar sig för "Syster HAX ?
Ordet ( HAX ) är nämligen en pluralisform och inte en singularform. Ordet är en förSvenskad samt en förenklad omskrivning med hjälp av det Latinska
( X-et ) som slutändelse, ordet är också sammandraget och på det sättet förenklat.
Det skall bli intressant att få läsa ditt senare svar gällande Yodinnan [ HD:s ] Geocache-namn
"Syster ( HAX" )
Tillägg: Det är också lika ointressant gällande vilka bostäder som kommer att gå till försäljning, det vill säga, om det blir St*fan Davidss*n:s hus vid Bet*svägen 14 Bertil, eller om det kommer att att bli Yodinnan [ HD:s ] bostadsrätt vid Färd*mansg*tan.
Vad som däremot ovan sagt är mycket intressant, det är Yodinnan [ HD:s ] tidigare inblandning i mordet på L*na Wesstr*m.
Lika intressant är St*fan Davidss*n:s kamrat JG och framförallt gällande trappinspektionen som ägde rum under Måndagskvällen den 14 Maj 2018, en timma och 15 minuter före det, att själva dödsmisshandeln ägde rum bakom bullerplanket.
Count Yoda:s Grevinna: Tant Gräddelin, har kokat sitt hat i sin Hax-och-Häx-kittel under en lång tid före mordet på L*na Wesstr*m.
Exkrementéts-fotografen JG, är en individ som inte har ett rent mjöl i sin påse, en liten del, av det ! orena mjölet, kan tidigare ha blandats ner i Yodinnan [ HD:s ] Hax-och-Häx-kittel ?
Mvh/JM.