2021-08-18, 10:52
Medlem
Limma skinkbits avatar
Vad vet vi om Helena egentligen? Hon är tydligen inte tillräckligt känd för att ha en egen Wikipediasida. Verkar jobba inom media i alla fall (inte oväntat). Tror faktiskt hon kommer från Ullared eller nån håla däromkring.
2021-08-18, 11:20
Medlem
forlatforatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Limma skinkbit
Vad vet vi om Helena egentligen? Hon är tydligen inte tillräckligt känd för att ha en egen Wikipediasida. Verkar jobba inom media i alla fall (inte oväntat). Tror faktiskt hon kommer från Ullared eller nån håla däromkring.

Har för mig att hon "jobbade" som hans manager eller liknande
2021-08-18, 11:29
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Hennes hemsida var ju om inget annat sjukt jävla basic.
http://www.helenasandklef.se/

Basic som i "basic bitch" alltså, inte att den är grundläggande.
2021-08-18, 11:33
Medlem
-DaRude-s avatar
Jag kan i och för sig tycka att han är rolig ibland. Ja, fortfarande. Det känns dock som att paret hållit ihop mest för sakens skull.

Magnus har ofta försökt axla en roll och persona som en (som någon i tråden redan nämnt) obrydd betahane som är så sexuellt liberal och "mentalt stark" att han inte skulle bry sig som så partnern låg runt med andra män.

"Vadå, det är hennes f***a, hon gör vad hon vill med den." Ungefär den jargongen. Problemet är att inga kvinnor gillar den här sortens män. Oavsett vad de låter påskina utåt sett.

Nu tror jag inte det behöver ha förekommit otrohet eller partnerbyte i deras förhållande, men jag tror att hon fick nog helt enkelt.
2021-08-18, 12:27
Medlem
Goldfinger1964s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -DaRude-
Jag kan i och för sig tycka att han är rolig ibland. Ja, fortfarande. Det känns dock som att paret hållit ihop mest för sakens skull.

Magnus har ofta försökt axla en roll och persona som en (som någon i tråden redan nämnt) obrydd betahane som är så sexuellt liberal och "mentalt stark" att han inte skulle bry sig som så partnern låg runt med andra män.

"Vadå, det är hennes f***a, hon gör vad hon vill med den." Ungefär den jargongen. Problemet är att inga kvinnor gillar den här sortens män. Oavsett vad de låter påskina utåt sett.

Nu tror jag inte det behöver ha förekommit otrohet eller partnerbyte i deras förhållande, men jag tror att hon fick nog helt enkelt.

Han har snott en stor del av sitt material from George Carlin. Försöker vara den bittra sanningssägaren. Men han klarar inte den rollen. George Carlin är på en annan nivå.
2021-08-18, 13:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
Tusen resor, ja det är säkert bra för klimatet som de "bryr sig så mycket om". Jävla patetiska Södermalmshycklare.

Hahaha tänkte precis samma sak! Jubelidioter!
2021-08-18, 13:21
Medlem
Citat:

Som det gamla sicilianska ordspråket lyder- en riktig man lånar inte ut sitt gevär eller sin kvinna.
2021-08-18, 13:32
Medlem
Split-eds avatar
Citat:
För att tråden har många läsare och svar förmodligen, och nu hjälpte du till ytterligare!

Jag vet jag vet, fan jag kommer aldrig förstå det här med kändisskap och influencers (stavning?) och liknande..

Du fick mig att tänka på hur gammal jag är!
2021-08-18, 15:12
Medlem
Detta hat mot Betnér. Antar att ni haters sitter hemma och smygrunkar till hans stand-up shower på Youtube!
2021-08-18, 16:52
Medlem
Bylwes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldfinger1964
Han har snott en stor del av sitt material from George Carlin. Försöker vara den bittra sanningssägaren. Men han klarar inte den rollen. George Carlin är på en annan nivå.

Precis!
För att ens närma sig George Carlins nivå så räcker det inte att vara bitter, cynisk och "chokerande".
Man måste kunna se saker ur alla möjliga perspektiv, sen vrida och vända på dessa i oändlighet.
Ja och vara rolig då...

Jag har egentligen ingen direkt koll på vem denna Helena är, men om hon har hängt med i Magnus Betnérs flygande cirkus i alla dessa år så känns det inte särskilt relevant för mig, att fördjupa mig ytterligare i denna kvinna.
2021-08-18, 16:52
Medlem
Cameltotems avatar
Citat:

Så du menar orsaken att hon lämna efter femton år var för du anser han är en betahane i sina komedi pjäser?

Hör du hur långsint det låter?
2021-08-18, 16:56
Medlem
NoSafetyInNumberss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ColtonBanes
Detta hat mot Betnér. Antar att ni haters sitter hemma och smygrunkar till hans stand-up shower på Youtube!

Ja, höhöhh.. Visst gör vi det höhöh!
Din kommentar är så inihelvetes originell, att man nästan kan tro att Magnus Betnér spökskriver dina manus!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in