2021-08-17, 06:28
Medlem
Pandemin tar sina offer….

Alla förhållanden där man plötsligt har blivit tvungen att jobba hemifrån och lära känna varandra. Inte bara artister och ståuppare utan även typ resande säljare med många hotellnätter normalt sett som nu hasat omkring hemma i 1-1 1/2 år. Vardags tristess halvt arbetslösa.. inte samma sak som att bara träffas ibland å då är det högtidligt eller på resa. Ja ni fattar. Är nog inte bara deras förhållande som gått den vägen. I övrigt kan jag bara säga att jag ber jävligt lite om dem å inte tänker ta reda på eller bryr mig heller.
2021-08-17, 06:39
Medlem
musttomtes avatar
Sånt här pack ska inte ha det bra. Magnus Betnér vem fan tror han att han är..
2021-08-17, 06:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av musttomte
Sånt här pack ska inte ha det bra. Magnus Betnér vem fan tror han att han är..
Gillar inte heller honom men en separation drabbar barnen som jag skänker en tanke till.
Betner och Özz är tex samma typer men jag önskar inte dom något personligt illa.
2021-08-17, 07:18
Medlem
Vilka? Otroligt uppblåst och självförmätet att de tror att folk bryr sig om dem så
Mycket att det tar fokus från olika världsfrågor.

Hahahhaha dagens garv.
2021-08-17, 07:19
Medlem
Lite i sidan om men jag är förbryllad över den nya trenden bland i första hand s.k kändisar.

Så här låter det vanligtvis:

"Vi skiljer oss men vi är världens bästa vänner och kommer att umgås så mycket vi kan även i framtiden. Vi är helt överens och har ett underbart liv."

Varför skiljer man sig då?

Varför inte bara säga som det är? Vi kastar porslin på varandra, det nuppas för lite och han har doppat i fel gryta.
2021-08-17, 07:26
Medlem
Alltid berättar man vilken fantastisk människa den andre är och så underbart de haft det. Och samlar sympati (eller är det en förtäckt dejtingannons) på sociala medier.
2021-08-17, 07:30
Medlem
1SHOT1KILLs avatar
Klimatet kommer att vinna på att de nu inte kommer göra ”tusen och tusen” resor.

Vilka jävla hycklare vissa människor är, och vilken självbild de lever med.
2021-08-17, 07:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krulf
Alltid berättar man vilken fantastisk människa den andre är och så underbart de haft det. Och samlar sympati (eller är det en förtäckt dejtingannons) på sociala medier.

Ja det är så konstigt. Så långt har jag inte tänkt, detta med förtäckt dejtingannons, men det kan mycket väl vara så. Det kostar förmodligen för mycket för den fortsatta karriären att säga sanningen.

Bättre att i så fall säga, ljuga, att allt är fullständigt perfekt. Det kan det knappast vara om det rör sig om något så allvarligt som en skilsmässa.
2021-08-17, 07:38
Medlem
Med hotell försäger sig Helena Sandklef.

Hon var också med på, njöt av, Soran Ismails våldtäkter på svenska unga tjejer på andra sidan hotellrumsväggen.

En sann pk-ist med andra ord,
en genuint hatansvärd.
2021-08-17, 07:43
Medlem
tuggishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konrad
Lite i sidan om men jag är förbryllad över den nya trenden bland i första hand s.k kändisar.

Så här låter det vanligtvis:

"Vi skiljer oss men vi är världens bästa vänner och kommer att umgås så mycket vi kan även i framtiden. Vi är helt överens och har ett underbart liv."

Varför skiljer man sig då?

Varför inte bara säga som det är? Vi kastar porslin på varandra, det nuppas för lite och han har doppat i fel gryta.

Det handlar om att visa att man är jättemogen och fin som person för sina gemensamma vänner, allmänheten och andra som bryr sig.

Hur ska det gå för barnen? Det är lugnt dem är så sansade och mogna i separationen så barnen märker inte ens av det.

Irl lär vara allt annat än vacker. Mycket kastade tallrikar, otrohet, hat, involvera gemensamma vänner och snacka skit.

När man anser sig vara offentlig person så måste man tydligen göra ett uttalande. Varför fattar jag ej. Bara låt det vara. Blir väl nån rad långt ner i Aftonbladet sen klart. Så slipper man få frågor, men alla dessa 1000 resor är det bra? Va va va?
2021-08-17, 07:49
Medlem
CassandraCs avatar
tragiskt att detta mongo blir en förstasida på flashback, vem fan bryr sig om vad den där pajasen gör? senaste jag såg honom så såg han ut som en muslimsk imam, att han inte konverterad officiellt ännu förvånar mig... det kommer nog snart
2021-08-17, 08:12
Medlem
Ringhals3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
Tusen resor, ja det är säkert bra för klimatet som de "bryr sig så mycket om". Jävla patetiska Södermalmshycklare.

Jag repeterar!
Jävla patetiska södermalmshycklare!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in