2021-08-18, 00:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spermaoffret
Lägga in en brasklapp om Afghanistan när man skiljer sig på Instagram.

Ja det säger ju en del om hur viktig man känner sig i nyhetsflödet och i världen. 🤣
tror de var betner- ironi
2021-08-18, 00:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spurr
Strunt samma, läste fel. KÄNNS som en lögn är lika meningslöst inlägg som det här nu blev.

Jag tycker vi kan diskutera Magnus Betnér som jag avskyr som människa efter sina PK poäng i debatten och hur han har varit med att montera ner Sverige från sin plattform som kändis och baktalat allt som SD står för. Men vi kan väl lämna hans numera Ex-Frus eventuella fetischer utanför, hon är trots allt inte en offentlig person och absolut inte unik med denna sortens dragning. Det känns fånigt att man lever ut fetischer till sådan grad att man bölar ut det med ett one night stand faktiskt och därför misstror jag hela kommentaren.
2021-08-18, 00:54
Medlem
fittslems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ograst
Fint ändå att de inte ville stjäla fokus ifrån klimatfrågan eller utvecklingen i Afghanistan.

Hela Sverige gnager verkligen fingrarar av sig på att få höra mer om apan Magnus skillsmässa men han håller låg profil för Afganistans skull, ja vilken sann nationalhjälte han är!

Sedan så har väl ingen pratat om klimatet sen nästan 2 år tillbaka?
Senast redigerad av fittslem 2021-08-18 kl. 00:59.
2021-08-18, 01:18
Medlem
Goda nyheter. Allt illa som drabbar det kräket är goda nyheter 😀
2021-08-18, 06:01
Medlem
Har paret kommenterat det här mer,man vill ju gärna se en fortsättning på spektaklet?
2021-08-18, 08:22
Medlem
MrTurbos avatar
Världens bästa Magnus. <3

Inte för att jag alltid delar hans humor men alla som gör Svärjevänner, klimatförnekare och allmänt rasistiskt jävla pack sura, arga och kränkta är verkligen bra människor. :-)

Tror, som de själva skriver, inte det behövs en massa rykten och skitsnack i deras liv nu, helst inte för barnens skull.
2021-08-18, 08:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrTurbo

Inte för att jag alltid delar hans humor men alla som gör Svärjevänner, klimatförnekare och allmänt rasistiskt jävla pack sura, arga och kränkta är verkligen bra människor. :-)

Tror, som de själva skriver, inte det behövs en massa rykten och skitsnack i deras liv nu, helst inte för barnens skull.

Sitt där du och fortsätt klappa som en nordkoreansk partifunktionär. Vi andra hoppas på att Magnus kommer drabbas hårt och att fler, till skillnad från dig, inser att han är en hycklare av rang och medansvarig till landets förfall.
2021-08-18, 09:11
Medlem
Paris24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snauzzer
USA skulle väntat med att dra ut sina styrkor ur Afghanistan så att skilsmässan kunde genomföras i lugn och ro...
Måste vara otroligt jobbigt att leva ett PK-liv i en globaliserad värld. Är det inte revolution i Afghanistan så är det klimatorsakat spöregn i Lund. Inte en lugn stund.
2021-08-18, 09:23
Medlem
Janos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Torspjesku
Har paret kommenterat det här mer,man vill ju gärna se en fortsättning på spektaklet?
De verkar inte ha gjort det. Men det är väl bara en tidsfråga innan den eviga offerkoftan Betnér kommenterar det i någon av sina standup shower för att söka stöd och ryggdunk från sin efterblivna fanbase. Alternativt talar ut i någon morgonsoffa.
2021-08-18, 09:30
Avslutad
Jag förstår inte varför alla s.k kändisar måste göra statements om separationer och skilsmässor.

Vem är ens Magnus Betnér?

Och vem bryr sig egentligen?
2021-08-18, 10:30
Medlem
fittslems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrTurbo

Han skjuter rätt brett, han har även i sina tidiga dagar hoppat på hipp hoppare och andra lågbegåvade ghettofierade typer
Sen på äldre dar så blev han en PK-fjant, men det är inte så konstigt, gäller att stryka etablerad media medhårs om man ska överleva som en högst medioker komiker.

Citat:
Ursprungligen postat av Kallamakaronen
Jag förstår inte varför alla s.k kändisar måste göra statements om separationer och skilsmässor.

Vem är ens Magnus Betnér?

Och vem bryr sig egentligen?

Så att man får en ny stund i rampljuset i media och kanske lite medlidande från folket medans snyftartiklarna rullar ut.
Senast redigerad av fittslem 2021-08-18 kl. 10:34.
2021-08-18, 10:47
Medlem
Tror att Helena ledsnade på att Magnus inte kunde sluta sparka upp alla öppna dörrar i deras hus.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in