2021-08-17, 06:44
Medlem
SmyghukareNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RobRoys
Här har vi en sann hjälte - må hennes namn aldrig glömmas!
Dr. Stella Emmanuel did a recent interview where she was asked about the doctors going along with this mass genocide, blatant violation of the Hippocratic oath because their “worried about losing their medical license” here’s what she said:
https://t.me/News_3Dto5D/2422

Från samma sida du länkade till: “The only reason why you would want to treat a child because you believe in child sacrifice. Other wise there is no necessity.” - Dr. Zelenko

Detta angående sprutorna, hela psyopsen med covid leder nu fram till total massvaccinering, med tvång.

Antingen tvingas barn ta vaccinet i skolan utan föräldrarnas vetskap eller medgivande.

Eller så blir du sparkad från jobbet, kommer snart inte in i mataffären och får ditt bankkonto fryst om du inte kan bevisa att du är vaccinerad.

Och dom blir brutalare, hårdare, desperatare för varje dag som går, nästa steg är beväpnade vaccinpoliser med listor på ovaccinerade som går runt och under vapen hot tvångsvaccinerar folk.

Åter - varför?

https://t.me/endtimesapokalypse/5916

Missbildade barn, aborter direkt efter sprutan hos havande kvinnor som luras ta sprutan "för att skydda barnet".

Är det ännu offentligt med det faktum att gravida inte skall ta sprutan, eller döljer dom det medvetet fortfarande.

Varför är det så fruktansvärt viktigt att spruta folk?

Varför har dom slutat testa för antikroppar, och tvingar folk med genomgången infektion att även dom skall ta sprutan?

Och alla idioter här på forumet som även dom hetsar för "det ofarliga vaccinet"....
Citera
2021-08-17, 06:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av korrektamund0
Det här är intressant från Imperial College. Resultatet föreslår att vaccinet skyddar mot smitta samt att vaccinerade personer smittar mindre pga lägre virusnivåer. Tre gånger mindre smittade bland vaccinerade. Problemet är att uppgifterna inte korrelerar med uppgifter från t.ex. Israel. Frågan är då vad diskrepansen beror på.

Det enda jag kan komma på är skillnaden i vaccin. Israel har vaccinerat uteslutande med Pfizer, och i Storbritannien har de vaccinerat majoriteten av personer med AstraZeneca.

https://www.imperial.ac.uk/news/227713/coronavirus-infections-three-times-lower-double/
Ännu en rapport signerad Bill o Melinda,suck!
Citera
2021-08-17, 07:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av revodneb
Andra länder har uppskjutit dosen med 6 veckor, exempelvis Sverige, för att vaccinera så många som möjligt, kanske var det en bra grej? Israel höll 4 veckor, enligt specifikation. Engelsmännen har väl också dragit ut på vaccinationen? Även vad det gäller AZ?

Edit:
Det känns som det kommer att bli jävligt knepigt att få rätsida på det här.

Att vänta längre mellan doserna ger väl 20ggr fler antikroppar än infektion. Om man då har ett kortare intervall så lär effekten bli färre antikroppar, säg 10ggr mer än infektion. Immunitet från infektion ger ändå bättre skydd med 5% mängden antikroppar. Du argumenterar för hur dåliga vaccinen är.

Om vaccinen inte kan göra ett bra jobb med 5, 10, 20ggr koncentration av antikroppar jämfört med vad infektion ger så är det inte intervallet det är fel på, det är vaccinen som är kass. Monoklona antikroppar var en riktigt dålig idé.
Senast redigerad av MachDiamonds 2021-08-17 kl. 07:04.
Citera
2021-08-17, 07:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SmyghukareN

Det här är verkligen frågan. De vet att vaccinen inte kan göra jobbet, ändå verkar det extremt viktigt att alla ska ha sprutan. Det gör så man undrar vad sprutan egentligen gör, för det handlar inte om covid.
Citera
2021-08-17, 08:43
Medlem
Bertil.Enstorings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MachDiamonds
Att vänta längre mellan doserna ger väl 20ggr fler antikroppar än infektion. Om man då har ett kortare intervall så lär effekten bli färre antikroppar, säg 10ggr mer än infektion. Immunitet från infektion ger ändå bättre skydd med 5% mängden antikroppar. Du argumenterar för hur dåliga vaccinen är.

Om vaccinen inte kan göra ett bra jobb med 5, 10, 20ggr koncentration av antikroppar jämfört med vad infektion ger så är det inte intervallet det är fel på, det är vaccinen som är kass. Monoklona antikroppar var en riktigt dålig idé.

Vaccinet verkar vara extremt effektivt.

Medelåldern både bland de som hamnar på iva och de som dör på grund av covid-19 har minskat påtagligt. Minskningen speglar det faktum att nästan alla äldre är fullvaccinerade.
Bland de som dör på grund av covid-19 har medelåldern minskat från 82 år under pandemin som helhet till 73 år de senaste veckorna. På liknande sätt har även medelåldern bland de som vårdas på en intensivvårdsavdelning (iva) minskat, från 61 till 47 år.
– Av de som ligger på iva är en stor del yngre nu. Från den 1 juni fram till i dag har en majoritet varit i 40- och 50-årsåldern, säger Johnny Hillgren, ansvarig för intensivvårdsregistret, till TT.
De drastiska minskningarna har att göra med att betydligt fler äldre är fullvaccinerade.
– Vi har ju hela tiden haft yngre på iva. Men nu är de äldre vaccinerade i större utsträckning, så de yngre har selekterats fram. De är inte fler, men utgör en större andel av de som ligger på iva nu, jämfört med tidigare, säger Johnny Hillgren.
Citera
2021-08-17, 08:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil.Enstoring
Vaccinet verkar vara extremt effektivt.

Medelåldern både bland de som hamnar på iva och de som dör på grund av covid-19 har minskat påtagligt. Minskningen speglar det faktum att nästan alla äldre är fullvaccinerade.
Bland de som dör på grund av covid-19 har medelåldern minskat från 82 år under pandemin som helhet till 73 år de senaste veckorna. På liknande sätt har även medelåldern bland de som vårdas på en intensivvårdsavdelning (iva) minskat, från 61 till 47 år.
– Av de som ligger på iva är en stor del yngre nu. Från den 1 juni fram till i dag har en majoritet varit i 40- och 50-årsåldern, säger Johnny Hillgren, ansvarig för intensivvårdsregistret, till TT.
De drastiska minskningarna har att göra med att betydligt fler äldre är fullvaccinerade.
– Vi har ju hela tiden haft yngre på iva. Men nu är de äldre vaccinerade i större utsträckning, så de yngre har selekterats fram. De är inte fler, men utgör en större andel av de som ligger på iva nu, jämfört med tidigare, säger Johnny Hillgren.

Hur många av dom 40-50 åringarna på IVA är vaccinerade?
Citera
2021-08-17, 09:06
Medlem
crisscrosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gilipolla
Hur många av dom 40-50 åringarna på IVA är vaccinerade?
Ny statistik publiceras i slutet av augusti:
https://www.folkhalsomyndigheten.se/folkhalsorapportering-statistik/statistikdatabaser-och-visualisering/vaccinationsstatistik/statistik-for-vaccination-mot-covid-19/uppfoljning-av-vaccination/forekomst-av-covid-19-efter-vaccination/
Annars kan du kolla själv här och välja valfri ålder och tidsperiod:
https://portal.icuregswe.org/siri/report/corona.vaccincovid
Senast redigerad av crisscross 2021-08-17 kl. 09:18.
Citera
2021-08-17, 09:08
Medlem
Att smittan skenar i Israel - är skandal. Eller snarare bedrägeri. Pfizers "vaccin" verkningslöst.

Har Pfizer kokat ihop någon sorts spruta med inflammations- och infektions-hämmande medel, - och tjänar miljarder ?...
Citera
2021-08-17, 09:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av SmyghukareN
Från samma sida du länkade till: “The only reason why you would want to treat a child because you believe in child sacrifice. Other wise there is no necessity.” - Dr. Zelenko

Detta angående sprutorna, hela psyopsen med covid leder nu fram till total massvaccinering, med tvång.

Antingen tvingas barn ta vaccinet i skolan utan föräldrarnas vetskap eller medgivande.

Eller så blir du sparkad från jobbet, kommer snart inte in i mataffären och får ditt bankkonto fryst om du inte kan bevisa att du är vaccinerad.

Och dom blir brutalare, hårdare, desperatare för varje dag som går, nästa steg är beväpnade vaccinpoliser med listor på ovaccinerade som går runt och under vapen hot tvångsvaccinerar folk.

Åter - varför?

https://t.me/endtimesapokalypse/5916

Missbildade barn, aborter direkt efter sprutan hos havande kvinnor som luras ta sprutan "för att skydda barnet".

Är det ännu offentligt med det faktum att gravida inte skall ta sprutan, eller döljer dom det medvetet fortfarande.

Varför har dom slutat testa för antikroppar, och tvingar folk med genomgången infektion att även dom skall ta sprutan?

Och alla idioter här på forumet som även dom hetsar för "det ofarliga vaccinet"....

Ja, precis. Det här blir brytpunkten. Man har inte fungerande tester, man har aldrig isolerat det nästan helt ofarliga viruset och vaccinet är experimentellt men det är av yttersta vikt att vi tvingar i alla detta för annars utplånas vi. Eller nåt. Trots att det finns helt ofarliga metoder som skyddar som t.ex. Ivermektin.
Det är nu skiten kommer att implodera. Det kan vilken vaken person som helst se att det här handlar om allt annat än något virus eller vaccin. Viruset och vaccinet är bara medlen för att nå målet. Så klart.
Citera
2021-08-17, 09:25
Medlem
crisscrosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Urbizzo
Att smittan skenar i Israel - är skandal. Eller snarare bedrägeri. Pfizers "vaccin" verkningslöst.

Har Pfizer kokat ihop någon sorts spruta med inflammations- och infektions-hämmande medel, - och tjänar miljarder ?...
Vadå? Det är ju främst ovaccinerade som blir kritiskt sjuka, de är en stor majoritet trots att en hög andel är vaccinerade:
https://www.timesofisrael.com/active-cases-pass-50000-just-2-months-after-they-stood-at-around-200/

https://img.haarets.co.il/img/1.10121860/3503796959.png?precrop=1184,2138,x0,y0&height=1849 &width=1024
Senast redigerad av crisscross 2021-08-17 kl. 09:28.
Citera
2021-08-17, 09:30
Medlem
virvelbaggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beaver14
https://portal.icuregswe.org/siri/report/corona.vaccincovid

Varsågod, bara fylla i filter med önskade frågor. Bl.a. olika typer av riskgrupper.

Beaver14 jag är ledsen att jag alltid frågar dig tusen knäppa frågor om hur SIR fungerar. Men det är ju för att du är så mycket bättre på det en mig.

Jag vad och snöade runt bland hur många som är vaccinerade av de som ligger inne på IVA.

Problemet är att det visar samma siffror hela tiden.

56,3% ovaccinerade

1,2% fullständigt vaccinerade

6,9% ofullständigt vaccinerade

35,6% okänt

Dessa siffror vissas oavsett vilken region jag tittar på samt samma siffror oavsett vilken tidsperiod jag tittar på. Så det kan ju knappast vara aktuella siffror. Jag menar från just den valda perioden utan måste vara från mars fram till nu för hela Sverige oavsett vilka region eller tids inställningar man själv gör.

Vad är din uppfattning om detta?

Edit

Jag har redan fått hjälp med detta, hade glömt att klicka bort "Visa för ett år bakåt".
Senast redigerad av virvelbagg 2021-08-17 kl. 09:39.
Citera
2021-08-17, 09:33
Medlem
crisscrosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av virvelbagg
Beaver14 jag är ledsen att jag alltid frågar dig tusen knäppa frågor om hur SIR fungerar. Men det är ju för att du är så mycket bättre på det en mig.

Jag vad och snöade runt bland hur många som är vaccinerade av de som ligger inne på IVA.

Problemet är att det visar samma siffror hela tiden.

56,3% ovaccinerade

1,2% fullständigt vaccinerade

6,9% ofullständigt vaccinerade

35,6% okänt

Dessa siffror vissas oavsett vilken region jag tittar på samt samma siffror oavsett vilken tidsperiod jag tittar på. Så det kan ju knappast vara aktuella siffror. Jag menar från just den valda perioden utan måste vara från mars fram till nu för hela Sverige oavsett vilka region eller tids inställningar man själv gör.

Vad är din uppfattning om detta?
Du har förmodligen glömt att klicka ur rutan "visa för ett år bakåt" om din procent står still. För mig ändras den direkt om jag ändrar tidsperiod eller region eller nåt annat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in