Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2021-08-16, 14:36
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Someone1
Du skriver det vi många andra tänker, och det ligger verkligen något i det. Hon borde stanna upp och tänka igenom allt en extra gång.
Att han blir dumpad/dumpar är väl en sak. Men att bete sig illa är ju inget hon har märkt ännu.

Funderar på om han verkligen har råd att leva med i P:s liv. Sedan också om han verkligen hade ett eget liv innan detta.

På hans IG innan han träffade P stod det att han älskade sitt liv.

Var är hans älskade liv nu?

Ok att man blir kär och går in i en bubbla, men han har gått in i hennes liv. Allt de gör tillsammans är liksom hon som släppt in honom i.

Ursäkta…. men vad i hela friden ser hon i en sån smilfink som bara verkar härma situationer och personer. Hur kan man inte se?

Så jädra desperat efter sex kan hon ju inte vara.
Citera
2021-08-16, 17:28
Medlem
F.d-Dramaqueens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ninalina
Och vad vet du om hur mycket CB försökt att kunna dra nytta och få synas genom sin bekantskap med C-kändisar?? Det han lyckats med nu är ju att faktiskt få ihop det med PW genom gemensam bekant. Resan gick fort från ett attefallshus i Svinninge som han hyr till att bo på Lidingö, äta middag hos Sofia Wistam och Michael Bindefeldt. Han har ingen öppen profil på Instagram för han är rädd för kommentarer och frågor. Var ju otroligt genomskinligt när han till och med tog bort sin egen kommentar på PWs inlägg - i hopp om att även mitt inlägg skulle försvinna.

Jag viker inte en tum från det jag skrivit om honom.

Vad innehöll ditt inlägg då? 😄
Citera
2021-08-16, 17:50
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fabriksbyggnad
Att han blir dumpad/dumpar är väl en sak. Men att bete sig illa är ju inget hon har märkt ännu.

Funderar på om han verkligen har råd att leva med i P:s liv. Sedan också om han verkligen hade ett eget liv innan detta.

På hans IG innan han träffade P stod det att han älskade sitt liv.

Var är hans älskade liv nu?

Ok att man blir kär och går in i en bubbla, men han har gått in i hennes liv. Allt de gör tillsammans är liksom hon som släppt in honom i.

Ursäkta…. men vad i hela friden ser hon i en sån smilfink som bara verkar härma situationer och personer. Hur kan man inte se?

Så jädra desperat efter sex kan hon ju inte vara.

Det mest de gör är väl sponsrat och sammarbeten som P gör och han blir medbjuden .
Citera
2021-08-16, 18:02
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Det mest de gör är väl sponsrat och sammarbeten som P gör och han blir medbjuden .
Jaha. Så då hade hon kanske natt köpa någon tidigare?
Citera
2021-08-16, 18:09
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Jaha. Så då hade hon kanske natt köpa någon tidigare?
Vadå ?
Citera
2021-08-16, 18:09
Medlem
Vad jobbar han med nu, är det som säljare eller fotomodell? Tjänar han bra? Han tycker nog sig göra ett klipp genom att ta P.W. Det blir väl en statushöjning för honom.
Men jag är ganska säker på att B.I ser igenom detta och även N.W. Vad tror ni? Såg en bild från när de var på Skansen, N.W såg inte jätteglad ut, men jag kan missta mig.
Ursäkta om jag upprepar något som redan står i tråden.
Citera
2021-08-16, 18:11
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moln20
Vad jobbar han med nu, är det som säljare eller fotomodell? Tjänar han bra? Han tycker nog sig göra ett klipp genom att ta P.W. Det blir väl en statushöjning för honom.
Men jag är ganska säker på att B.I ser igenom detta och även N.W. Vad tror ni? Såg en bild från när de var på Skansen, N.W såg inte jätteglad ut, men jag kan missta mig.
Ursäkta om jag upprepar något som redan står i tråden.

Han jobbar väl inte kvar?
Citera
2021-08-16, 18:13
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Vem fan skriver ”Stormästare ” på sin bild? Så sjuuuuuuukt
Citera
2021-08-16, 18:13
Medlem
Citat:
Han jobbar väl inte kvar?

Vad får han sin inkomst ifrån, är det sparade pengar kanske?
Citera
2021-08-16, 18:15
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Vem fan skriver ”Stormästare ” på sin bild? Så sjuuuuuuukt. Ja, han har sagt att alla driver…. Men det händer inte ofta om det är en person som gillas.

Det förstår hon inte. Och allt är här.
Citera
2021-08-16, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moln20
Vad får han sin inkomst ifrån, är det sparade pengar kanske?

Han jobbar på Lewa idag. Vi lyfte det tidigare i tråden att det blir mycket gratismarknadsföring för dem när C kan nå ut via PW’s kanaler.
Citera
2021-08-16, 19:05
Medlem
Citat:
Vem fan skriver ”Stormästare ” på sin bild? Så sjuuuuuuukt. Ja, han har sagt att alla driver…. Men det händer inte ofta om det är en person som gillas.

Det förstår hon inte. Och allt är här.

Vem kallar sig ”stormästare”? C?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in