Citat:
Ursprungligen postat av
at0m3n
Det är dock lite skrämmande hur man även utsätter en hel grupp människor som till exempel Judar till en indriekt livsfara genom sånt här material.
Jag menar det är inte och var inte enbart "Judar" som höll på med hemskheter utan även andra folk och kultur som är inblandade i alla dessa mord.
Det jag ansåg vara skrämmande dock var alla Europeer som mördats samt Ryssar både före andra världskriget samt under och efter.
Det är förvånansvärt att media aldrig talar om hur många Europeer som faktiskt dog under dessa hemska förhållanden och hur Tyskar näsatan åt upp varandra under den ekonomiska krisen inget sånt här har jag fått lära mig i skolan.
Sorry men orsaken till varför det är helt tyst om det är för att judar äger alla de stora mediebolagen, bokförlagen och filmbolagen i Usa liksom i Sverige. Detsamma gäller för de stora internet- och socialmedia företag.
De styr över informationsförmedlingen och framställer sig själva som helgon och offer.
Finns så klart många oskyldiga judar. Men de kan ju börja med att exponera vad deras fränder är sysselsatta med. Tyvärr är småjudarna ofta kommunister. Marxism är småjudarnas lösning på storjudarnas hyss.
/Johan