Citat:
Så kan det säkert vara. Det är ändå rätt smart av Marinen att referera till DFM istf apelsinskalet, det gör att det blir större press på resultatlistan att agera. Frågan är vad de ska hitta på den här gången, hjärtinfarkt och hjärntumör är ju redan avverkade?Vad milfen menar är att hon är stalkad av Tommy. Från vad jag har hört trakasserar han henne än idag. Och inte bara henne. Han ringer runt till alla som kommit i kontakt med henne för att hitta på lögner. Det finns bara en enda sak i Apelsinens liv, det är att ingen lämnar honom. Han är djupt kränkt. Hon hade snyft snyft lovat ju, buhu. Apelsinen är en taliban och värsta sortens "man" som måste kontrollera sina kvinnor och använder bibeln för att få dem tro de inte är värda ett skit utan sina män. Något han nu motbevisar genom att ringa runt och erkänna att hon fortfarande har makt över honom.
Apelsinmannen är genomrutten och milfen upptäckte det redan efter en kort tid. Han drar sig inte för att lägga in sig på sjukhus för att få uppmärksamhet. Som den lille pojke han är. Benjamin hade tydligen något med DFM och Åkersberga att göra för väldigt länge sedan. Enligt hans tal igår blev Benjamin lämnad i sticket. Jag antar att det var då han och Milfen lärde känna varandra. Nu verkar Tommy tro att de har något ihop och är galen av svartsjuka. Misstänker att det är det som ligger bakom hans tomma hot snarare än att han skulle ha snackat skit om DFM.
Apelsinmannen är genomrutten och milfen upptäckte det redan efter en kort tid. Han drar sig inte för att lägga in sig på sjukhus för att få uppmärksamhet. Som den lille pojke han är. Benjamin hade tydligen något med DFM och Åkersberga att göra för väldigt länge sedan. Enligt hans tal igår blev Benjamin lämnad i sticket. Jag antar att det var då han och Milfen lärde känna varandra. Nu verkar Tommy tro att de har något ihop och är galen av svartsjuka. Misstänker att det är det som ligger bakom hans tomma hot snarare än att han skulle ha snackat skit om DFM.
Det som är mest intressant är ändå att BM (och tydligen några till) uppfattar det som att de är hotade även fysiskt, vilket är rent löjeväckande såvida inte den ödmjuke är väl bekant med någon eller några "gorillor" (vilket jag tvivlar på). Men hot är hot även om det inte finns "muskler" bakom, och jag hoppas innerligt att de ligger på snuten om det här. Förr eller senare händer det något, och ju mer provocerad den ödmjuke blir ju mer kommer han att "ödmjuka sig" och till slut så går han för långt. Frågan är inte om utan när.
Men om "hjärntumören" var för att hitta ett sätt att skyla över hans trakasserier mot milfen m.fl så har det helt klart misslyckats, så den kirurg som han besökte var nog inte så skicklig.

), även om han påstår att han gör det för DFM; uppenbarligen känner han sig aningen trängd med tanke på att det börjar blåsa upp igen nu efter semestrarna.