2021-08-10, 22:22
Medlem
Casual-Cultures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qnazzibo65
Titta I malmö den kvinnliga kommunordföranden hyrde dom dyraste lägenheterna till stadens kriminella sen är hon väl gift med någon med exotiskt efternamn.
I Norrköping beslutade den kvinnliga komunordföranden att införa sk kommunlön till en av stadens värsta gangsters han skulle hålla sig laglydig och vara ett föredöme för småkrimminella I staden.
Så tanten trodde att resten av klientelet skulle följa sin nya förebild och bli skötsamma medborgare.
Det tog inte många månader så torskade denne stadens förebild på grovt narkotikabrott och så va den sagan slut.

Jag har sagt det hela tiden det är svenska kvinnornas fel att dom kan få sån makt hade dom haft en hjärna och inte tänkt med sin vagina så hade dom inte tagit med massa invandrare till fina svenska områden dom fattar inte att dom drar ner värdet på alla grannars hus när dom går hand i hand med en somalie/arab.
Citera
2021-08-10, 22:23
Medlem
pestloppans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SalthavsStjaert
Du är optimistisk du, tror du verkligen att vårt pissiga PK-samhälle kommer börja utvisa dessa slödder?

Rätt många av dessa är väl svenska medborgare, och de får vi fortsätta att dras med...
Citera
2021-08-10, 22:28
Medlem
Sperssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SalthavsStjaert
Ja, det är bara en tidsfråga innan babbarna infiltrerar Wallenbergssfären, frimurarna, SD och Illuminati.

Tänk alla utlänningar som är anställda inom den svenska militären, polisen, och känsliga positioner på statliga myndigheter.

Vem som helst kan förstå att Sverige är ett förlorat land.
Citera
2021-08-10, 22:29
Medlem
SalthavsStjaerts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pestloppan
Rätt många av dessa är väl svenska medborgare, och de får vi fortsätta att dras med...
Ja, snart infiltrerar de väl t.o.m. SD och resten av riksdan också.
Citera
2021-08-10, 22:30
Medlem
SalthavsStjaerts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spersson
Tänk alla utlänningar som är anställda inom den svenska militären, polisen, och känsliga positioner på statliga myndigheter.

Vem som helst kan förstå att Sverige är ett förlorat land.
Jävla skit!!
Citera
2021-08-10, 22:38
Medlem
tokens avatar
Min flickvän och hennes kollegorna på hennes avdelning får ersättning för att se mellan fingrarna om vem som har en nyckel till ett av Göteborgs stads garage.

Det är inte ett direkt alternativ att säga nej.
Citera
2021-08-10, 22:40
Medlem
SalthavsStjaerts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av token
Min flickvän och hennes kollegorna på hennes avdelning får ersättning för att se mellan fingrarna om vem som har en nyckel till ett av Göteborgs stads garage.

Det är inte ett direkt alternativ att säga nej.
Vad skall babbarna i garaget att göra?
Citera
2021-08-10, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LSD-Lars
Moskeerna behöver rivas och ersättas med krykor, imamerna utvisas, befolkningen konverteras och hemspråk förbjudas.

Vi ska inte ha denna typ av områden i Sverige. De ska brytas sönder i grunden.

2023 kommer lagstiftning som kommer göra det mycket lättare att utvisa personer som är kriminella.

Det kommer ske väldigt stora förändringar i dessa områden i och med nästa val.

Hoppas du har rätt..
Citera
2021-08-10, 22:46
Medlem
SalthavsStjaerts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av busibrallan
Hoppas du har rätt..
Nja, han drömmer nog bara, tyvärr.
Citera
2021-08-10, 22:47
Medlem
Haddock93s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PC-Dator
Vi har länge vetat att det mörkas väldigt mycket i detta land. Här är ännu en rapport som i princip säger att de gängkriminella muslimska klanerna styr, eller åtminstone försöker styra Göteborg, inte enbart med våld och kriminalitet utan även politiskt och hotar därmed i förlängningen hela landets demokrati och säkerhet.

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/va...te-polisanmala

https://www.gp.se/nyheter/g%C3%B6teb...lla-1.52619041

Hur illa är det här på en skala? Kan problemet vara större och mer utbrett än "bara" Göteborg?

Det här har jag misstänkt länge och det förklarar också väldigt mycket i landet. Frågan är hur illa det är och vilka myndigheter som är korrumperade och infiltrerade. Nästan alla skulle jag tro.

Det är såhär vi slutligen kommer förlora vårat land om vi inte sätter emot.

Demokratiskt lär inget förändras eftersom kvinnorna fortfarande är naiva och inte vill inse sanningen..
Citera
2021-08-10, 22:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Njursaltare
Du får lära dig läsa!

Undersökningen visar att det mörkas bland mellan helger etc. DET, är huvudnyheten.

DET, rapporterar media om idag.
Jag behöver med lära mig läsa, fattar faktiskt inte.

/J
Citera
2021-08-10, 22:52
Medlem
staticages avatar
Klaner har haft inflytande upp på riksdagsnivå(Old news)

Inget kommer göras och ingen bryr sej
Det här är Sverige för fan!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in