2021-08-10, 20:23
Medlem
qups avatar
Det är ju som att verkligheten jobbar på PR-avdelningen på SDs kansli numera.
Citera
2021-08-10, 20:26
Medlem
PK-befriads avatar
Det är underligt att sådant här alltid händer i områden med många mörkhyade invandrare. Har Socialdemokraterna ljugit om att alla är jämlika eller vad?

Jag gycklar aprillo, naturligtvis kommer korruptionen som ett brev på posten när man har att göra med mörkhyade då dessa tillhör moraliskt outvecklade människoapsraser.
Senast redigerad av PK-befriad 2021-08-10 kl. 20:33.
Citera
2021-08-10, 20:29
Medlem
Anti-WOGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LSD-Lars
Moskeerna behöver rivas och ersättas med krykor, imamerna utvisas, befolkningen konverteras och hemspråk förbjudas.

Vi ska inte ha denna typ av områden i Sverige. De ska brytas sönder i grunden.

2023 kommer lagstiftning som kommer göra det mycket lättare att utvisa personer som är kriminella.

Det kommer ske väldigt stora förändringar i dessa områden i och med nästa val.
Snarare tvärtom, svennehoran som röstat för detta (ca 90% av svenskarna) ska tvingas att konvertera till islam, all kristendom ska bort ifrån landet. Kyrkorna ska jämnas med marken, svenska språket måste förbjudas, alkoholen ska bort etc.
Citera
2021-08-10, 20:40
Medlem
ceyifam2s avatar
Systemkollaps i ett i-land, så ser det ut.
Citera
2021-08-10, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dansflugan
Skandal.

Det som krävs är tvångssterlisering av vissa kriminella som straff. Då förökar sig inte problemet. Blir man uppfostrad av en kriminell löper man själv stor risk att bli kriminell.

Håller med.

TUT borde kräva kemisk sterilisering, straffade kriminella borde permanent tvångssteriliseras samt PUT borde ha permanent sterilisering som krav, liksom könsbyte krävde för inte så länge sedan. Tror vi skulle få kontroll på den lokala utbredningen av klanbrottslighet på det sättet.
Citera
2021-08-10, 21:12
Medlem
SalthavsStjaerts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LSD-Lars
Moskeerna behöver rivas och ersättas med krykor, imamerna utvisas, befolkningen konverteras och hemspråk förbjudas.

Vi ska inte ha denna typ av områden i Sverige. De ska brytas sönder i grunden.

2023 kommer lagstiftning som kommer göra det mycket lättare att utvisa personer som är kriminella.

Det kommer ske väldigt stora förändringar i dessa områden i och med nästa val.
Du är optimistisk du, tror du verkligen att vårt pissiga PK-samhälle kommer börja utvisa dessa slödder?
Citera
2021-08-10, 21:16
Medlem
Och regeringen - riksdagens politiker visslar tittar upp i luften och är heelt ovetande.

För min del förklarar detta varför Gbg S politikern Ann -Sofie Hermansson offrades av sina så kallade partikamrater när hon gick emot kvinnliga islamister. Slöjbärerskorna hade naturligtvis bett klanen om hjälp att få AS H ur vägen

(Det omtalade fallet ang lämpligheten i att Gbg kommun skulle stå bakom är visa filmen. Burka 2 )

Sverige går under först. Resten av världen något senare.
Citera
2021-08-10, 21:44
Medlem
Hursomhelstings avatar
Det var utbrett redan i slutet på 70-talet.
Det är inte möjligt annars, kort o gott.
Vad som skiljer är vilka kriminella grupperingar det är som favoriseras i att göra hundgörat.
Visserligen med stor förtjänst men att dom riktigt stora pengarna dom landar högt upp.
Att växla allianser det gjorde att ingen kunde växa sig för stor, det fanns också en heder vilket klanerna helt saknar sett ur vårt perspektiv.
Då när makten började spela med klaner på 90-talet där gjordes ett enormt misstag. Jag sade det då och att jag säger det nu att man spelar högt med världens mest förhärdade och luriga folk. Nassebögarna VIP här är chanslösa för nu har dom dom kompisarna som dom förtjänar och kommer aldrig att kunna ta sig sig ur deras grepp.
Citera
2021-08-10, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BuckshotBill
Bra fråga. Jag tror det måste dröja tills de flesta känner påtaglig rädsla och hot personligen. Fast vid det laget så är maffiasamhället ett faktum. Det är därför inte säkert att vi kommer att resa oss alls. Det blir till att vända den andra goda kinden till för resten av våra liv. Det är svårt, för med vilka ska resa oss och bygga ett bra samhälle? Den överväldigande majoriteten har röstat för detta.
Den stora massan kommer tyvärr fortsätta sova, men historiskt sett så har det räckt med ganska få för att störta en totalitär statsmakt. Vi går mot sämre tider på många sätt, sämre tider skapar starka män och starka män är kulturmarxismens motmedel.
Citera
2021-08-10, 22:03
Medlem
Carpedijems avatar
En sak som inte alls är bra är att media går ut med sån här information. Visst är det en ”bra” nyhet, men att visa allmänheten och de kriminella att det faktiskt lyckas med att tysta ner kommunanställda ger bara signaler att det fungerar och att ge kan fortsätta med det. Samma sak som när polisen gråter i tv och säger att ”dessa brott är omöjliga att döma någon för”. Ja men jättebra, då öppnas ögonen för ännu fler som kan begå samma brott.

Jag förstår verkligen inte varför de förmedlar vilka brott som är i stort sett strafflösa. En annan gång såg jag på nyheterna då polisen talade om stölder från bagage på tex flygplatser. Då visade polisen hur enkelt det var att öppna en stängd väska med en vanlig penna. Inget jag visste förut, men tack vare polisens demonstration fick man se tillvägagångssättet och hur enkelt det var.

Det är bara en tidsfråga innan folk börjar loota butiker precis som i usa under BLM. Och media kommer såklart gå ut med att brotten är svårlösta o tidskrävande för poliser. Dvs fritt fram.
Citera
2021-08-10, 22:17
Medlem
Sperssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pestloppan
Om både SVT och GP rapporterar om detta, hur kan du då påstå att det "mörkas"?

För jag antar att båda nämnda medier brukar räknas till "PK-media" av er som alltid påstår att PK-media alltid mörkar...

Kriminella kopplingar som når ända upp till kommunanställda och politiker är bara toppen av ett isberg.
Sverige är på väg att bli lika korrupt som länderna i Afrika och Mellanöstern.
Citera
2021-08-10, 22:22
Medlem
SalthavsStjaerts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spersson
Kriminella kopplingar som når ända upp till kommunanställda och politiker är bara toppen av ett isberg.
Sverige är på väg att bli lika korrupt som länderna i Afrika och Mellanöstern.
Ja, det är bara en tidsfråga innan babbarna infiltrerar Wallenbergssfären, frimurarna, SD och Illuminati.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in