2021-08-09, 10:31
Medlem
MordFustangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SylviaPlath
Beklämmande att se hur hon vrider på allt han säger och gör honom till bov när han försöker vara snäll. Och så dessa extrema överreaktioner! Gråt gråt gråt. Hon behöver seriös hjälp, skrämmande att hon är socionom och ska hjälpa andra framöver...
Hon borde ha yrkesförbud inom allt där empati är nödvändigt. Och tänk att han ska bli polis också men inte ens kan sätta ner foten mot sin brud. Kommer inte sluta bra detta.
Citera
2021-08-09, 14:23
Medlem
Nya paret, han Jonte är väl kompis tilll Joakim "Jokiboi"?. Är de med bara för att få fler tittare till Youtube så känns det som lite fel publik? Borde väl sökt till temptation island eller något sånt istället?.

Jag gillar Felicia, det händer lite runt henne. Hellre det än någon som Matteo eller han i rosa som båda två bara sitter med öppna munnar och stirrar ut i intet.
Citera
2021-08-09, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Garneringsmannen
https://www.svtplay.se/vi-eller-aldrig

Sett första avsnittet. Känns ju nästan bättre att licensen är borta nu. Känns bara som att SVT vill få en bit av Paradise Hotel-kakan, men maskerar det som terapi. Någon som vet nåt om hur det gått för deltagarna?

Fattar inte vad Carl ser hos Julia. Hon ser ut som ett troll och verkar ha samma iq som ett också.
Citera
2021-08-09, 21:17
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fitz-hume
sexterapeuten Louise som är något av en hjälte för mig med sina träffsäkra analyser.
Jag tror att vi är enhälliga i tråden om att vilja höra exakt vilka analyser? som varit sådär träffsäkra (vi lovar att inte fnissa på oss efteråt)

Citat:
Ursprungligen postat av SierraBlue

Felicia är en himla söt och mullig liten sak, btw. Särskilt när hon ränner runt i för stor skjorta och ser ut att köra full Ankeborg...
En jordart är mullig, inte en människa, blä-smiley
Citera
2021-08-09, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Capernic
Nya paret, han Jonte är väl kompis tilll Joakim "Jokiboi"?. Är de med bara för att få fler tittare till Youtube så känns det som lite fel publik? Borde väl sökt till temptation island eller något sånt istället?.
Jag tänkte precis att "influencer-paret" verkar vilja bli de nya Jocke och Jonna. Då är det naturligtvis on-brand att ha ett stormigt förhållande. Där fick vi förklaringen till varför de är med - patetiskt.

Nåja. Jag fortsätter titta i hopp om att Flisan ska glömma ta på sig trosor under herrskjortan...
Citera
2021-08-10, 07:56
Medlem
Ursäkta Felicia, men HUR kan du behandla en person du påstår älska så? Dom har ingenting dom behöver jobba på i deras förhållande, dom ska inte ha ett förhållande och Felicia behöver uppenbarligen gå i terapi och jobba på sig själv. Hon är elak och egoistisk. Att hon inte ens kan ta till sig av vad sexologen säger till henne bekräftar bara det. Psykisk misshandel är vad hon håller på med.

Som kvinnlig autist vill jag förresten tillägga att är det någon som har autist av tjejerna så tror jag på Hedda. Speciellt efter det där konstiga gråtutbrottet.
Citera
2021-08-10, 18:20
Medlem
MordFustangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av citrus.sinensis
Ursäkta Felicia, men HUR kan du behandla en person du påstår älska så? Dom har ingenting dom behöver jobba på i deras förhållande, dom ska inte ha ett förhållande och Felicia behöver uppenbarligen gå i terapi och jobba på sig själv. Hon är elak och egoistisk. Att hon inte ens kan ta till sig av vad sexologen säger till henne bekräftar bara det. Psykisk misshandel är vad hon håller på med.

Som kvinnlig autist vill jag förresten tillägga att är det någon som har autist av tjejerna så tror jag på Hedda. Speciellt efter det där konstiga gråtutbrottet.
Blir nog en åratal lång terapi för att bryta den där hemska personligheten.

Får Matteo din autisradar att plinga?
Citera
2021-08-10, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hofbrau
Edda och Julia är något av tvättäkta exempel på fullständigt ostabila kvinnor. Felicia må ingå med där på ett hörn, men hennes sätt är ganska genomskådligt och därmed "hanterbart" eller snarare förutsägbart (om man nu skulle ge sig in i nåt med henne, inte jag åtminstone).

Julia skrämmer mig nog mest, en sån människa som skulle kunna hugga ihjäl en på kvällen för att nästa morgon gå och shoppa skor som om inget hänt.

Hedda är tillsynes också alldeles för oberäknelig, blir stressad av hennes sätt att vara på, och hon påminner mig om Annie Lööf på något vis. Inte på ett positivt vis alltså.

Resten känns ganska mellanmjölk ärligt talat.

Tycker ni killar att Julia är snygg? För jag tycker hon är ful så in i helvete, men att Karl ser ganska bra ut. Hon är liksom en 2:a på en bra dag och han kanske är en 7:a
Citera
2021-08-10, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MordFustang
Blir nog en åratal lång terapi för att bryta den där hemska personligheten.

Får Matteo din autisradar att plinga?

Julia snarare
Citera
2021-08-10, 21:40
Medlem
Felicia är fan den vidrigaste människa jag sett någonsin, i alla dessa dejtingprogram man sett.
Sällan jag bryr mig mer än en axelryckning eller ett skratt när man kollar, men med Felicia har jag fan byggt upp ett genuint har!
Fruktansvärt vidrig människa, fy fan vad jag tycker synd om Matteo, han måste bara ”man up” och be kärringfan fara åt helvete. Vidrig!
Citera
2021-08-10, 22:24
Medlem
Spider-Girls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valtyr
Felicia är fan den vidrigaste människa jag sett någonsin, i alla dessa dejtingprogram man sett.
Sällan jag bryr mig mer än en axelryckning eller ett skratt när man kollar, men med Felicia har jag fan byggt upp ett genuint har!
Fruktansvärt vidrig människa, fy fan vad jag tycker synd om Matteo, han måste bara ”man up” och be kärringfan fara åt helvete. Vidrig!

Jag brukar inte heller bry mig nämnvärt, man vet att saker klipps för att verka mer dramatiskt. Men ingen klippning i världen kan skapa eller dölja det faktum att det är psykisk misshandel rakt av! Det fullkomligt kryper i mig när hon ångar på, så jävla elak! Matteo borde bara få stöttning i att ta sig ifrån henne, psykisk misshandel kan vara lika svår som fysisk att ta sig ur.
Citera
2021-08-10, 22:46
Medlem
Crapmagics avatar
Nån som har nå bilder på när Felicia väger 5,4 kg mindre?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in