Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-07-13, 23:28
  #1
Medlem
Garneringsmannens avatar
https://www.svtplay.se/vi-eller-aldrig

Sett första avsnittet. Känns ju nästan bättre att licensen är borta nu. Känns bara som att SVT vill få en bit av Paradise Hotel-kakan, men maskerar det som terapi. Någon som vet nåt om hur det gått för deltagarna?
Citera
2021-07-14, 00:06
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Garneringsmannen
https://www.svtplay.se/vi-eller-aldrig

Sett första avsnittet. Känns ju nästan bättre att licensen är borta nu. Känns bara som att SVT vill få en bit av Paradise Hotel-kakan, men maskerar det som terapi. Någon som vet nåt om hur det gått för deltagarna?

Tittade lite snabbt, trodde det var en parodi?
Citera
2021-07-14, 00:22
  #3
Medlem
Garneringsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av billigost
Tittade lite snabbt, trodde det var en parodi?

Kunde ju varit en trött sketch, men nej - det är nog på riktigt.
Citera
2021-07-14, 10:39
  #4
Medlem
Såg början men lade ner efter cirka en kvart.
Citera
2021-07-14, 10:59
  #5
Medlem
Tragiskt program. Hur kan man skylta med sitt "förhållande" på tv? Men sedan gör ju romer mkt för uppmärksamhet...
Citera
2021-07-14, 11:00
  #6
Medlem
Jättekonstigt. Vad är det som de vill ska hända? Att deltagarna blir intresserade av varandras parners? Skumt.
Citera
2021-07-14, 13:19
  #7
Medlem
WhenAllLightDiess avatar
Satt och kollade på det här med frun. Det var ett bra underhållningsprogram, både jag och frun garvade åt de här paren som varit tillsammans i...3 veckor..3 år..?

Ahh vänta tills ni har haft barn ihop och varit tillsammans i 10, 15+ år... kan man vara med i sånt här program....

Kommer inte se det här mer.

Nog för att det är "reality" tv.... men kom igen, vad finns det att hämta hos ett medelålders..var de det ens nja..par som tycks ha ganska icke existerande issuses....

Och det sista där, sanningens ögonblick eller vad fan det var, jaha?! Ö-råd eller?
Citera
2021-07-14, 14:05
  #8
Medlem
Pope666s avatar
Kollade på det där igår. Vilken riktig betahane som var tillsammans med den mörka tjejen. Man såg på hans blick och kroppsspråk att han kommer lyda henne till 100%

Många svenska ” män” är sådär men han var extremt tydlig. Så rädd att bli utan fitta så han blev en själv
Citera
2021-07-14, 15:28
  #9
Medlem
Vem vill inte knulla bara för att man har opererat knät?

Kul program, kommer fortsätta titta.
Citera
2021-07-14, 16:39
  #10
Medlem
Crapmagics avatar
Riktigt snygga tjejer (Känslomässig ätaren-Felicia låg bara några hekto över min attraktion BMI-gräns) exkluderat en rymdvarelse jag inte kom ihåg namnet på

Snygg-Felicias problem härrörde inte från hennes personlighet, utanför att hon är kvinna och känner för mycket, man kan fråga sig varför hon då ska vara ihop med en rationell man? borde hon inte pröva gnugga fitta mot fitta?

Vad tror ni? hur fan kunde detta par öh förmå att bli ihop med varandra om dom inte kunde kommunicera & således inte känner varandra, hur kan man bli ihop med någon man inte känner???
Jag kan inte kommunicera och inte får jag bli ihop med någon tjej för det, livet är alltså inte rättvist?

Det var ingen komplimang till henne, att Matteo sa att det bästa med Felicia är att hon alltid vill vara med honom, det är ju bara värdens ego-tripp, jag kan börja älska dig (tillbaka) för att du älskar mig till å börja med....vad fan är det?

Sexterapeuten levde verkligen upp till alla fördomar man har om sexologer
(utöver avvikelsen att tala med extremt störig brytning som förvränger hela
svenska-försöket till oigenkännlighet) ganska fula 30+ kvinnor som ger uttryck för plattityd-hokus
pokus ​om att sex skulle vara en intim handling framför en manlig-prestation
__________________
Senast redigerad av Crapmagic 2021-07-14 kl. 16:43.
Citera
2021-07-14, 16:55
  #11
Medlem
Crapmagics avatar
Kan någon trolla fram? Instagramen till Julia som ger sken av att kunna kombinera
det allra ytligaste=uppfinnare med det allra intellektuellt djupaste=ansikts-modell
Citera
2021-07-15, 15:35
  #12
Medlem
Speedballers avatar
Varför är det bara betamän som ställer upp i sånna här program? Såg första avsnittet och blev fan förbannad.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback