2021-08-03, 06:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Speedballer
Varför är det bara betamän som ställer upp i sånna här program? Såg första avsnittet och blev fan förbannad.
Tror du på riktigt att en alfaman skulle delta? Han som var mest alfa drog ju och plockade med sig bruden därifrån.
Citera
2021-08-03, 06:53
Medlem
MordFustangs avatar
Den där skrikiga skåningen beter sig som skit mot sin autistiska pojkvän. Har sänkt hans självkänsla totalt.
Citera
2021-08-03, 06:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Addhoc
Jag tänker i och för sig att det är jättevanligt att tjafsa en massa i deras unga ålder. De är båda omogna men på helt olika sätt dock. De har också varit ihop relativt länge för sin låga ålder och det gör att de beter sig som ett par i 35-årsåldern under småbarnstiden precis som du skriver.
Mateo är så sjukt stängd och saknar känslomässig värme helt och hållet. Det märks när han säger saker till henne men underbygger det inte med äkta känsla. Det finns inga betoningar, inget kroppsspråk eller mimik som hör till när man säger något fint till en annan människa. Det är bara platt och avskalat, mekaniskt som terapeuten benämnde det. Felicia reagerar med konstanta provokationer och beskyllningar över alla hans brister och kräver ibland alldeles för mycket. Hon backar liksom inte en millimeter utan attackerar med rätt spydiga kommentarer. Där ser man också hans platta gensvar när han inte ens blir förbannad över något hon säger om honom. Noll reaktioner liksom…
De passar inte ihop för fem öre och det skulle bli katastrof om de gick vidare och bildade familj.
Han är ju inte intresserad av henne, vilket är lätt att förstå. Han kanske gick med på att åka dit för gratis utlandsresa men han framstår som väldigt mjäkig, ja rentav bögig.
Citera
2021-08-03, 11:02
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ballgag
Han är ju inte intresserad av henne, vilket är lätt att förstå. Han kanske gick med på att åka dit för gratis utlandsresa men han framstår som väldigt mjäkig, ja rentav bögig.

Han gick väl med på det utan större känsloyttringar för att fröken blå ville det.Han framstår inte som någon som själaglatt säger ”JAAAAA va häftigt, det kan säkert vara bra för oss eller ”nejförfaan är du galen, vad ska det va bra för!?”

Felicia däremot hade nog en lång utläggning om hur hon kände i relationen och att det för deras skull behövde göras något eftersom hon jämt var ledsen, obekräftad, oälskad av honom och att de med terapeuters hjälp skulle guidas (läs HAN) till förändring och förbättring. Med tårar på kinderna undrade hon förstås vad han tyckte och kände inför att åka iväg på en sådan resa varpå han svarade kort ”Kan vi göra om du vill det”.
Gay tror jag inte han är, bara känslomässigt stympad. Det finns andra gays i programmet, både de som är utanför och inne i garderoben och självklart tänker jag på herr rosa.

Det mest udda paret är ju ändå Karl och Julia. Hos Julia har inte hissen åkt upp och Karl blir jag inte klok på alls.
Citera
2021-08-03, 19:16
Medlem
Är de orangea ett par idag?
Är det ingen som känner dom irl och kan berätta den riktiga historian ?

Kan inte riktigt bestämma mig vad jag tycker om dom.

1. hon är en gris som dumpar honom när han är sjuk , men samtidigt , gör man så på ett sådant efter 12 år så känns det inte obefogat..

2. Han skämmer ut henne genom att dels komma försent, åka igen och sen ensam ta beslut på att dom ska åka hem.

Tror faktiskt inte han ör oskyldig.

Någon som vet vad han jobbar med ?
Citera
2021-08-03, 22:34
Medlem
Crapmagics avatar
Hej jag känner mig svag

Jag trodde fröken Hedda teatergrät för å skämta med sin snubbe, men det visade sig alltså vara på allvar trots att ingen hade dött..enbart kvinnor kan gråta i en humörsvängning över sitt kassa självförtroende som inte kan härledas till någon specifik händelse

& det är alltså här vi killar av tjejerna förväntas ta ansvar & att vara den tröstande vuxne
eller så förstår vi henne inte och vi måste göra slut

Snygg-Felicia visar upp sina bombastiska hangers i bikini utan att förstå att hon kommer bli smyg-objektifierad.
Vilken fjant Matteo är som inte vågar stå för sin freudian att det finns en gräns för attraktion när det kommer till hennes viktuppgång.
(är man normal, dvs en man, så går man ner i vikt vid depression, inte tvärtom)
Har någon bild på henne innan viktuppgången?

Vilken fin tröja Farao valt

Skrällen när en manlig bög tyckte att det var okay med öppet förhållande, självklart är båda öppna för det, det handlar bara om när man kommer ut med det
Senast redigerad av Crapmagic 2021-08-03 kl. 23:04.
Citera
2021-08-03, 23:58
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic

Snygg-Felicia visar upp sina bombastiska hangers i bikini utan att förstå att hon kommer bli smyg-objektifierad.
Vilken fjant Matteo är som inte vågar stå för sin freudian att det finns en gräns för attraktion när det kommer till hennes viktuppgång.
(är man normal, dvs en man, så går man ner i vikt vid depression, inte tvärtom)
Har någon bild på henne innan viktuppgången?

Man kan ju händelsevis fortsatt älska personen (inre) och samtidigt förlora attraktionen
pga av yttre stagnation, men då blir det ju kortslutning i Felicias mygghjärna eftersom någon illvillig tjejkompis har lärt henne vad hon ska kunna förvänta sig i övrigt av ett förhållande.

Hon borde lyssna på ett visst Karlavagnen i P4 avsnitt som jag & Matteo lyssnade på? där en inringad kärring ringde i& oja sig över att hennes gubbe bara växte & växte & att hon snart inte längre trodde sig kunde tända på honom, varav terapeuten som alltid är kvinnor till lags svarade att hon skulle ställa ett ultimatum till gubben att antingen gå ner i vikt ett hota lämna honom, ska vi ha jämställdhet mellan könen? utifrån manliga normer eller inte

Istället för No-fap month, borde alla sunda förhållanden ha en klausul för införandet av sexvägrande
Fap-month om ens partner slutar att "ta hand om sig själv" (för att använda kvinnliga omskrivande nyordet där man låtsas bry sig om den andres kroppsliga hälsa, Matteo anmanade ett kvinnligt tankesätt)

Dum-Felicia förstod (eftersom hon rita ett hjärta under sanning eller konka) att Matteo gjorde henne en tjänst i det enda incitamentet som kommer kunna få henne att gå ner (sig), men att få ha rätt mot en tjej kommer att kosta i att först måsta beskåda den lättkränktes teaterpjäs.

När Matteo blir rikspolischef så bör huvudkontoret flytta & slå ner bopålarna bredvid Felicias hus
Senast redigerad av Crapmagic 2021-08-04 kl. 00:12.
Citera
2021-08-04, 02:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MordFustang
Den där skrikiga skåningen beter sig som skit mot sin autistiska pojkvän. Har sänkt hans självkänsla totalt.

Beklämmande att se hur hon vrider på allt han säger och gör honom till bov när han försöker vara snäll. Och så dessa extrema överreaktioner! Gråt gråt gråt. Hon behöver seriös hjälp, skrämmande att hon är socionom och ska hjälpa andra framöver...
Citera
2021-08-04, 10:22
Medlem
Han gör fruktansvärt många språkliga fel när han talar. Uselt.

[quote=Flor-Ida|76719424]Jag blir så in i bomben trött på detta eviga PK-trams.

Programledaren har en förälder som jobbar på SVT - check, (detta talas det förstås tyst om)
Citera
2021-08-04, 15:31
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stockholmsjanne
Han gör fruktansvärt många språkliga fel när han talar. Uselt
Ge exempel på språkliga fel du förbannar
Senast redigerad av Crapmagic 2021-08-04 kl. 15:34.
Citera
2021-08-04, 16:56
Medlem
Lider med den blåklädde poliskillen. Hans flickvän är inte riktigt frisk. Han borde lämna henne omgående.
Citera
2021-08-04, 18:24
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lattemorsa
Lider med den blåklädde poliskillen. Hans flickvän är inte riktigt frisk. Han borde lämna henne omgående.
Nu måste jag dra ur dig svaret här eftersom ni andra bara kan skriva om TV i sammanfatningar utan att gå in på detaljer och heller inte recenserar senaste visade episoden...vad tyckte du om resonemangen kring hennes vikt?

Citat:
Ursprungligen postat av Lattemorsa
https://www.instagram.com/tv/CDY1jZHFYqd/?utm_medium=copy_link
Vilken av deltagarna kan detta vara då?
Det kan inte vara den där Chris konto
varför skulle vi vilja se bilder av honom? och hans tidigare av mig omnämnda skägglinje
Senast redigerad av Crapmagic 2021-08-04 kl. 19:07.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in