Citat:
Ursprungligen postat av
Johan-Palm
Ja det var minst sagt en udda gråt, men hon är ju rätt udda. Ett perfekt exempel på en kvinnlig autist.
Vad skulle en kvinnlig autism ha med känslostormar å göra? autism bör förknippas med avsaknad av känslor & där känslor finnes härledas till någonting som hänt, ett rubbande av rutiner, vad har Hedda för rutin-bunden-het?, jag menar att kvinnlig autism inte existerar utan är ett nymodigt påhitt.
Att vara tjej & gråterska samtidigt och vara lite polly är inte att vara udda enligt mig, vi behöver mer bevis
Citat:
Ursprungligen postat av
Johan-Palm
Tycker hon och snubben (glömt vad han heter) verkar som ett rätt bra par, och de hade nog varit ett perfekt par om inte båda hade haft dumheter för sig som att vara poly (asså???) eller vilja vänta till 38 (!) med att skaffa barn.
Helt sjukt att folk kan gå så länge utan att behöva växa upp. Hur kan man inte vara redo för barn förrän efter 38?
Båda är inte polly, han är handikappad monoton...förlåt...monoteist!..höll jag på å säga, nej han är iaf monogam!(pro-ensamhet..nej jag menar...ensamrätt!) inte stereogam
(5.1 partner-surround-ljud)
hon vågade inget säga om sin läggning och han tog inte pulsen på henne med rätt utrustning när dom blev ihop (se Matteo & Felicia).
Citat:
Ursprungligen postat av
Johan-Palm
Ser väl alla att det är Marimekko
Det där ordet ger tveksamma googlings-resultat