2021-08-09, 22:13
Medlem
Allvarligt, just sett kvällens live och vet fan inte i vilken ände jag ska börja kommentera den…. Någon mer som sett den?
Citera
2021-08-09, 22:25
Medlem
obscenitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hujedamig7401
Allvarligt, just sett kvällens live och vet fan inte i vilken ände jag ska börja kommentera den…. Någon mer som sett den?
Såg delar av den men var tvungen att sluta när Anna berättade om hur mycket sex de skulle ha ikväll ( hon blev förolämpad av någon som ifrågasatte hur de kunde ha tid att livea). Fick sån skämskudde och tvivlade på mitt förstånd som sitter och tittar på spektaklet
Citera
2021-08-09, 22:25
Medlem
Boopidoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hujedamig7401

Jag…..tyvärr 🙈
Den började så här
https://postimg.cc/gallery/cJMQYgx
och jag trodde inte det kunde bli mer fjantigt och skämmigt… men det kunde det. Jisses!!!!
Citera
2021-08-09, 22:35
Medlem
Boopidoos avatar
[quote=fardtjansten|76853867]
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle

Ja Du Mumsbulle, i början läste jag bara här utan att kommentera all felaktig information.
Sedan frågade jag Anna om Jag fick lov att svara lite diskret och det fick jag.
Därför är det lite konstiga svar från mig i början, för jag visste inte hur jag fick svara.

OK - men nu får du berätta att hennes döda pappa ska komma på middag ikväll?
Du får också tydligen berätta att Harry’s blåst henne på gaget och att hon är ”besviken på den kedjan”?
Det hade väl varit bättre om hon varit besviken på O’Learys eftersom det var karaokekvällen där som ställdes in
https://postimg.cc/dkgbBrTG

Jag fattar inte vad du får ut av ditt sagoberättande, men du brukar ju lessna efter ett tag, så……
Citera
2021-08-09, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av obscenitet
Såg delar av den men var tvungen att sluta när Anna berättade om hur mycket sex de skulle ha ikväll ( hon blev förolämpad av någon som ifrågasatte hur de kunde ha tid att livea). Fick sån skämskudde och tvivlade på mitt förstånd som sitter och tittar på spektaklet

Jag veeet. Jag satt och pratade för mig själv om hur sjukt det är att jag tittar på skiten. Blir ganska bra att börja jobba igen imorgon tror jag.
Citera
2021-08-09, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av obscenitet

Och sen undrar man varför barnen helt saknar spärrar 🤦🏻‍♀️ Hon la ut liven på IG och har nu tagit bort den. Allt som skrivs och kommenteras här gör hon sen. Känns som Truman show.
Citera
2021-08-09, 23:10
Medlem
Boopidoos avatar
[quote=fardtjansten|76854293]
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Nej Du har inte fattat eller läst rätt, det är hennes pappas bror som kommer besök, om det inte redan är över.
Vad det anbelangar O’Learys så var det inte en inställd spelning (Ulf Lundell citat) googla det.
Harrys lurade henne rejält, hon fick stå för resa och allt logistik utan att få en krona utbetalt.
Vad menar Du med att jag brukar ledsna efter ett tag, jag har annat i mitt liv att göra än att följa den här tråden.
Min karriär är trots allt viktigare än Annas, hon har ju redan en framgångsrik sådan, och min har bara börjat.
Hennes farbror lever inte heller. Kan du inte berätta vad han hette?
Det var karaokekvällen på O’Learys som hon ställde in.
Kul att du har en lysande karriär framför dig,
Ska bli intressant att se hur länge du orkar larva dig den här gången.
Jag avslutar troll-matningen nu.
Citera
2021-08-09, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av P944
För värdelöst vetande, Tunnan har visst kört över foten på nån för längesen.
Karlavagnen ca: 21.50

Ja det va en gubbe som ringde in till karlavagnen och berättade att Anna Book kört över hans fot på någon parkering, fast det visade sig att hon var passagerare och ingen större skada va skedd..
hörde inte allt, men man kan lyssna på det Facebok.
Citera
2021-08-10, 00:45
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boopidoo
Jag…..tyvärr 🙈
Den började så här
https://postimg.cc/gallery/cJMQYgx
och jag trodde inte det kunde bli mer fjantigt och skämmigt… men det kunde det. Jisses!!!!
Är det en vuxen människa i poolen? Nej jag tror minsann det är ett förvuxet barn jag ser.
Citera
2021-08-10, 00:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Är det en vuxen människa i poolen? Nej jag tror minsann det är ett förvuxet barn jag ser.

Haha samma tanke som jag hade. Killar i tioårsålder som leker eller femtonåringar som spexar. Vilken man gör sådana poser i en tom pol inför sin hustru? Den här tråden är ju så bisarrt rolig.
Citera
2021-08-10, 00:53
Den sparade liven från poolen togs som sagt ner igen. Jag såg bara en liten bit men hann få en detaljerad beskrivning av vad som hänt senaste timmarna. De kom hem från stranden, de duschade, Anna lagade mat, Anna blev varm igen, de badade fast de var nyduschade, maten stod och drog sig under tiden. Anna visar också att hon blivit solbränd trots att hon satt under parasoll och sa även att folk betalar mycket pengar för en rumpa som hennes.
https://postimg.cc/gallery/K47Z1Pb
Citera
2021-08-10, 02:48
Medlem
cece123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fardtjansten
Jo hon har stim pengar från låten killsnack, inte Tommy tycker om mig. det var fel av mig.

Det här med Harrys beror på att dom lurade henne på gaget och har inget med mat att göra, ni vet inte sanningen, men hon blev väldigt besviken på den kedjan så dom lär nog inte lyckas att få henne att uppträda där en gång till.

Om jag känner Anna rätt så kommer de följande dagarna bli oförglömliga.
Med tanke på att hon vill visa de bästa sidorna nu inför sin Pappa på ett fördelaktigt sätt, så kommer vi få live sång från poolen.
Skönt att ni har slutat tjata om den där tvätten nu.

Så vitt jag vet så är det minst en stor TV produktion på gång, varav en redan inspelad och klar för att sändas till hösten.
Så bänka er framför tv:n i höst (kanal 4)

Zzzz Anna har inte varit med och skrivit låten killsnack..Det blir inga stimpengar då inte.. Sluta trolla nu..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in