2021-08-08, 21:47
Medlem
Uppenbarligen måste folk skriva av sig om att Joel är vänster och jude. Efter typ 510 kommentarer om det har nog alla fattat. Kan ni släppa det nu och komma med något intressant istället?

För övrigt tycker jag det hon postat inte är någon vidare bevis för våldtäkt, snarare bevis för att Joel betett sig som en douche. Och timingen för att outa en sådan sak känns nästan för strategiskt planerad för att vara sann.
Citera
2021-08-08, 21:55
Medlem
Ballcancers avatar
Men har hon ens polisanmält? Förstår inte syftet i att hänga ut någon innan man anmält om nu så är fallet. Är ju inte positivt för en ev utredning. Sen döms ju nästan ingen för våldtäkt så Joel kan nog sitta lungt i båten. Han kanske lär sig en läxa att inte ragga på kleti o pleti utan hålla sig på mattan. Han är ju representant för ECPAT så vore väldigt tråkigt om han får ett rykte som våldtäktsman. kanske handlar mer om ett rövhål i det här fallet men vi får väl se.
Citera
2021-08-08, 22:07
Medlem
Joel är inte inte bara jude, han är moraliskt igenomrutten. Det är inget som tvättas ur i en handvändning. Det går hela vägen tillbaka till hans äckliga bettende i 15-20års-åldern på Sofiaskolan och senare.
Citera
2021-08-08, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DekisLekis
Joel är inte inte bara jude, han är moraliskt igenomrutten. Det är inget som tvättas ur i en handvändning. Det går hela vägen tillbaka till hans äckliga bettende i 15-20års-åldern på Sofiaskolan och senare.
Vad gjorde han där ?
Citera
2021-08-08, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Djuse
Vad gjorde han där ?
Någon i tråden sprider rykten att han va ett svin där och "ryckt av hela håret på en tjej". Uppenbarligen smutskastning.

Tycker som ovan att det verkar som om han har spelat på hennes känslor. Att han åkte tillbaka till LA för att få ligga och rebounda efter sin fru. Hon har haft kontakt med en jurist för att kunna göra en överenskommelse om pengar för att inte outa honom som våldtäktsman och postar inlägg med #metoomovement och #blacklivesmatter.
Citera
2021-08-08, 22:31
Medlem
Om man ser senaste IG så verkar ju hon nu vara påväg till polisen.
Taggar BLM också vad nu det har med saken att göra🤷‍♂️
Känns ju som BLM förstörs pga av antifa och influensers som behöver likes.
Citera
2021-08-08, 22:31
Medlem
Vill inte vara sån. Men hon Bella var med i ex on the beach säsong 1, redan då bodde hon i USA och hade varit med i G-units videos. Efter det har hon hängt med kändisar som tjänar oerhört mycket med än Joel i flera år. Hade det enbart handlat om pengar tror jag hon hade kunnat få ut mycket mer av någon annan då hon troligtvis dejtat en del rappare, skådespelare och modeller innan. Jag är emot me2 och vänsterns maffia på internet, men jag tror denna tjej.
Citera
2021-08-08, 22:32
Medlem
DuFarInteVetas avatar
Lägg av, vem fan vill inte ligga med Joel? Bruden har blivit dissad och därav bitter. Men! Innebär det att han var otrogen mot sin fru? Han var väl gift då detta hände?
Citera
2021-08-08, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurt-Åke
Så är det. Ungefär som många män låter snygga kvinnor bete sig hur som helst...

Jag som kvinna tycker varken han är snygg eller en bra skådespelare. Jag undviker att se hans filmer för jag inte gillar han.

Baserat på vad jag har uppfattat är det inte våldtäkt.
Citera
2021-08-08, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DuFarInteVeta
Innebär det att han var otrogen mot sin fru? Han var väl gift då detta hände?

Yes, han var otrogen. Vilket framgår av konversationerna.

Är inte ett dugg förvånad. Han är en kvinnohatare av rang.
Citera
2021-08-08, 22:48
Medlem
WallabeJoys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maskoten
*spola framåt i tiden*

Joel ringer gråtandes till Bella, Bella spelar in samtalet.

Frågan blir ju då, tror ni på allvar att han är oskyldig? Särskilt när hon beviljats kontaktförbud med psykfallet?

Men är du helt vrickad. Han har fått igenom ett kontaktförbud. Där HON inte får vara nära eller kontakta honom på något sätt.
Kontaktförbudet är för att skydda honom. Inte tvärtom!!!
Citera
2021-08-08, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sejfu
Yes, han var otrogen. Vilket framgår av konversationerna.

Är inte ett dugg förvånad. Han är en kvinnohatare av rang.

Stämmer inte. Joel och hans ex Cleo separerade 2018, samtidigt som det här hände under hösten. Och det var på henne begäran, då hon förstod att hon attraheras av kvinnor, dvs kom ut som homosexuell. Går att läsa på Aftonbladet om man googlar.

Jag skiter egentligen ett stort stycke i Joel. Det jag stör mig på att "Bella Davis" verkar vara en riktigt retard, som bara snackar utan att komma med bevis. Beter sig som en fjortis och fast hon är amerikan verkar hon knappt kunna skriva, massor fel i mailet hon skickat ut till media. Sen kan man då undra varför en man som Joel, dejtar såna här puckon? Tycker han borde ha högra standard på intelligens ho tjejerna och bara inte en snygg modellkropp.
Senast redigerad av FTW_Yes 2021-08-08 kl. 23:01.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in