Citat:
Ursprungligen postat av
Emma18
Touché... det kan förstås vara så att det skickades innan de träffades första gången, vem vet...
Min åsikt är dock att om det enda man har gjort är att ligga med någon och sen inte låtit dem stanna eller velat ha något förhållande, då är det tveksamt om man skulle:
1. Be om ursäkt gång på gång.
2. Prata om hur arg man är på sig själv och att man hatar sig själv för vad man gjorde.
3. Anlita advokater för att försöka få till en ekonomisk förlikning.
Jag håller fortfarande fast vid att det är någonting lite värre än vad han själv har erkänt hittills, men någonting som inte är våldtäkt. Det kan vara någonting med själva sexet, att han gick lite över gränsen med våldsamt sex eller liknande. Det kan också vara någonting relaterat till maktmissbruk eller liknande, att han lovade henne kontrakt och roller osv för att hon skulle fortsätta ligga med honom, och sen dissade henne istället. Det kan också vara någonting helt annat.
Men jag tror det är mer än ingenting men mindre än brottsligt.
Skulle tro att det enda Kinnaman är ”skyldig” till är att han betett sig grisigt och velat ligga. Sen har hon troligen velat mer och då när Joel hittat någon annan att ligga med tycket han att hon blivit jobbig.
Att han ber om ursäkt och ger henne ett par tusen är troligen hans försök att bli av med allting. Kan tänka mig att han säkert försökt få till ett NDA med ännu mer cash..men hon ville ha mer. Han ville troligen bara undvika den cirkus som han nu hamnat i.
Men om det funnits riktiga bevis för en våldtäkt hade det kommit in som en polisanmälan.
Verkar han vara ett svin? Jepp.