2021-08-04, 21:54
Medlem
Jag tyckte hon vände och vred på det han sa. Lade in sin egen tolkning. Lyssnade inte på vad han verkligen sa. Hon är en extremt jobbig människa. Han ska helt och hållet anpassa sig efter hennes behov och önskemål. Han skulle må bättre med en tjej med ett normalt bekräftelsebehov.
Citera
2021-08-04, 22:54
Bannlyst
Jag är ingen hatare, men detta är det sämsta skit som producerats i Sverige. Inget händer ju! Ingen röstas ut, ingen vinner. Som att läsa en bok utan handling med ointressanta karaktärer.
Paren som är med är alla deprimerade i olika grad, inget par har någon gnista mellan varandra. De enda som ger action är ett par 20-åringar där tjejen konstant förklarar vad killen gör fel och killen kryper ihop.
Programledaren, ja vad fan ska man säga?

Hur kan jag tvingas betala för den här skiten?
Citera
2021-08-04, 23:12
Medlem
Varför ha ett sexterapimoment när det är helt befriat från råd/terapi angående sex?

Hade det inte varit mer på sin plats om de som bara myspyser kunde få reda på att det är okej att bara KNULLA ibland och att de som bara dunkar på varandra kunde få rådet att ta det lugnare och finare som omväxling?

Eller att all sex inte behöver vara vaginal penetrationssex i missionärsställning?

Eller att man faktiskt kan göra saker för sin partner som man själv inte njuter av just för att känna glädjen och tillfredsställelsen över att han/hon gör det?

Eller att människor inte är tankeläsare så att det är viktigt att PRATA om vad man tänder på?

Eller att det finns saker som man kanske tänder på som kan kallas för ONORMALA men det är OKEJ om båda är med på det och ingen kommer till skada.

Fast alla paren kanske är så vältrimmade och tajta i sängen att de inte behöver några sådana råd och att det är därför som "sexterapin" helt saknar sexuella inslag?
SKULLE FAN INTE TRO DET, NEJ!
Senast redigerad av gregers.werle2 2021-08-04 kl. 23:27.
Citera
2021-08-05, 08:07
Medlem
grottmuttans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gregers.werle2
Varför ha ett sexterapimoment när det är helt befriat från råd/terapi angående sex?

Hade det inte varit mer på sin plats om de som bara myspyser kunde få reda på att det är okej att bara KNULLA ibland och att de som bara dunkar på varandra kunde få rådet att ta det lugnare och finare som omväxling?

Eller att all sex inte behöver vara vaginal penetrationssex i missionärsställning?

Eller att man faktiskt kan göra saker för sin partner som man själv inte njuter av just för att känna glädjen och tillfredsställelsen över att han/hon gör det?

Eller att människor inte är tankeläsare så att det är viktigt att PRATA om vad man tänder på?

Eller att det finns saker som man kanske tänder på som kan kallas för ONORMALA men det är OKEJ om båda är med på det och ingen kommer till skada.

Fast alla paren kanske är så vältrimmade och tajta i sängen att de inte behöver några sådana råd och att det är därför som "sexterapin" helt saknar sexuella inslag?
Också tänkt på det, bara en session har handlat om sex. Men förmodligen klipper de bort det intressanta och fyller på med ”sanningens ögonblick” istället, vilket måste vara det mest efterblivna inslaget i svensk tv-historia.
Citera
2021-08-05, 19:42
Avslutad
Lider med Matteo. Kan han inte bara säga upp bekantskapen med skåpet? Han är ju snygg och verkar reko, varför tror han att han måste nöja sig med den där vidriga människan?
Citera
2021-08-05, 20:54
Medlem
Crapmagics avatar
Jag valde att citera dig, trots att du inte ville göra detsamma, vad storsint jag är!
Citat:
Ursprungligen postat av Lattemorsa
Jag tyckte hon vände och vred på det han sa. Lade in sin egen tolkning. Lyssnade inte på vad han verkligen sa. Hon är en extremt jobbig människa. Han ska helt och hållet anpassa sig efter hennes behov och önskemål. Han skulle må bättre med en tjej med ett normalt bekräftelsebehov.
Så Matteo är en snäll kille? som enligt din tro? aldrig skulle tappa attraktionen om hon svällde upp till en Manat

Citat:

Äntligen någon som orkar spegla mä och min tagning
Senast redigerad av Crapmagic 2021-08-05 kl. 21:08.
Citera
2021-08-05, 22:29
Medlem
Crapmagics avatar
Slow TV

Jag vill ha ett nytt par som ska vara riktigt fula och feta & inte passa i TV-rutans bredd, även fula Ohc feta kan väl ha relationsproblem och inte bara är klackarna i taket

Citat:

Fy Farao, det är ju han som agerar munskänk & ställer sexfrågorna i den pryda sexterapeutens ställe, varenda fråga som kommer ur Faraos gap handlar ju om smutsig sex

Vi fick en tydlig definition ifrån Kajan vad sex är
Sex=Bekräftelse om vår kärlek
Det viktigaste under sexakt är en beröring, att lägga en hand på någons axel
Hur kan ni med kroppen visa vad ni känner ....dansa? fram det!
Senast redigerad av Crapmagic 2021-08-05 kl. 23:10.
Citera
2021-08-06, 15:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Så Matteo är en snäll kille? som enligt din tro? aldrig skulle tappa attraktionen om hon svällde upp till en Manat
Nu citerar jag, hoppas du blir nöjd.
Vad Matteo sa var att han tycker att hon är fin nu, men att han är osäker på om han skulle bli attraherad av henne om hon gick upp ännu mer. Det är väl inget konstigt med det.
Sedan undrar jag om det kan vara så att han har någon form av autism.
Citera
2021-08-06, 16:01
Medlem
Farao är väldigt rolig i radio NRJ. Tyvärr är han en blek kopia av sig själv i detta program.
Citera
2021-08-06, 18:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Jag blir så in i bomben trött på detta eviga PK-trams.

Programledaren är bög - check

Programledaren har en förälder som jobbar på SVT - check, (detta talas det förstås tyst om)

Rasblandat par - check (för ovanlighets skull är hon svart. Normen annars som all reklam förordar, är
svart man + vit kvinna)

Bögpar - check

Vad blir nästa? Jag gissar på transpar, där de båda har bytt kön med varandra.

(S)(V)T levererar som vanligt. Suck.

För det vore ju hemskt om ett program visade på verkligheten.
Citera
2021-08-06, 19:13
Medlem
Citat:
Du kan inte ändra på en persons uppstådda grundläggande behov, varav bossig blir fel benämning, hon har ju ett barns hjärna med skillnaden att den inte kommer att växa klart, tvingar du henne att förtrycka dessa drag genom psykoterapi så kommer hon bli olycklig i relationen & leta någon ny partner som fortfarande inte finns på denna jord

Men du säger att hon ska göra slut, betyder det att du tror att hennes snubbe plockar fram dessa kvalitéer hos henne? och att detta försvinner när hon hittar någon lämpligare?

Nej jag tycker att hon mer sin attityd är problemet, i alla förhållanden. Nu verkar hon ju säga att hon blivit ”felklippt”
Citera
2021-08-06, 19:20
Medlem
Citat:
Så hur har dom kunnat bli "förälskade" från början utan att ha något gemensamt?

Att ha något gemensamt torde innebära att man tänker likadant, med andra ord en manlig rationell hjärna kan aldrig förenas med en kvinno känslotänkar-hjärna, eller vad tycker du?

Det var roligt att Jonas fick sin manlighet kränkt när hon föredömligt kom ut som hyperogam
Jag förstår inte heller. Jag skulle inte kunna leva med någon som jag inte kan göra gemensamma saker med. Att sitta på varandras rum typ är inget sunt förhållande. Kommer aldrig att hålla i längden. Sen kan givetvis ens partner ha en del intressen man inte gillar fullt ut men då man ju också ge det en chans och sitta med för att göra den andre glad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in