2021-08-05, 01:36
Medlem
Jana from eskort69 is a scammer uses transcash to scam
Citera
2021-08-05, 10:58
Medlem
Your first two posts do not feel credible
Citera
2021-08-05, 12:21
Medlem
Lunatrixi från RS? Nån som prövat? Hon har bra recensioner och hon verkar vara serisös men vill bara dubbelkolla.
Citera
2021-08-05, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GulsomSol
Jag har haft samma problem, fast med Lavina. Alltså att hon bara slutar svara. Det är faktiskt lite irriterande att bli ghostad när man försöker att skriva trevligt och informativt.

Visst, jag vet inte hur många mejl dom här tjejerna får. Kanske drunknar de i förfrågningar, vad vet jag? Men jag tycker ändå att har man inlett en mejlväxling med någon så borde man också avsluta den ordentligt.

Funderat lite på detta då jag också upplevt en tuff tvär chatt … men vi som är på marknaden för att konsumera svartmålas rejält i Sverige (allt handlar om värderingar ) och känns som att tjejerna alltid utgår ifrån att man är en värsta sortens douch … självklart spelar samhällets ogillande in skulle jag vilja hävda
Citera
2021-08-05, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Afub007
Funderat lite på detta då jag också upplevt en tuff tvär chatt … men vi som är på marknaden för att konsumera svartmålas rejält i Sverige (allt handlar om värderingar ) och känns som att tjejerna alltid utgår ifrån att man är en värsta sortens douch … självklart spelar samhällets ogillande in skulle jag vilja hävda

Det finns ingen ordentlig konkurrens på marknaden på grund av sexköpslagen. Tjejerna kan bete sig hur svinigt de vill, och ändå ha råd att vraka bland hundratals kunder för att dra i slutändan ändå dra in 50-100k rena svarta pengar i månaden.

Det är en bisarr situation som behöver bojkottas. Tänk att man är värd så mycket mer med en fitta mellan benen.
Citera
2021-08-05, 23:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lisalit
Lavina/Lisa här.
Om du inte fuckat upp i vår kommunikation så kan ditt senaste mail hamnat i ”kampanjer” eller så har jag missat det på grund av annat som händer i livet. Jag ignorerar inte vältaliga och respektfulla män med vilja. Ett mail som påminnelse kan duga; och skulle det visa sig att jag helt enkelt missat dig så svarar jag så gott jag kan.

Oavsett uppskattar jag att du nämnde mig här då jag tar det till mig: att respektera andras tid lika mycket som min egen, och att inte fastna vid den enorma mängden time wasters som sexarbetare står ut med.

Tack för ett fint svar, Lisa. Jag har läst att ni tjejer får stå ut med mycket konstiga mejl från konstiga typer. Ni har det nog inte så enkelt som en del här på fb vill få det till. Så jag förstår absolut att en del kan glida mellan stolarna.

Jag tror inte att jag fuckade upp. Men måste erkänna att jag blev lite nojig att jag skrivit något tokigt. Hoppas inte
Citera
2021-08-06, 00:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av idiotluktare
Det finns ingen ordentlig konkurrens på marknaden på grund av sexköpslagen. Tjejerna kan bete sig hur svinigt de vill, och ändå ha råd att vraka bland hundratals kunder för att dra i slutändan ändå dra in 50-100k rena svarta pengar i månaden.

Det är en bisarr situation som behöver bojkottas. Tänk att man är värd så mycket mer med en fitta mellan benen.
Priserna är ju halverade ute i Europa och redan i Danmark 🇩🇰 bra lägre …. Hur är finland ?
Citera
2021-08-06, 00:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Freddy282
Lunatrixi från RS? Nån som prövat? Hon har bra recensioner och hon verkar vara serisös men vill bara dubbelkolla.
Verkar som du skriver toppen men 4k / h ouch
Citera
2021-08-06, 02:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Afub007
Verkar som du skriver toppen men 4k / h ouch

Aa får se om det är värt det.
Citera
2021-08-06, 15:44
Medlem
Hej gott folk, någon som kan rekommendera en trevligt svensk milf man kan besöka?
Citera
2021-08-06, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Icemelt22
Hej gott folk, någon som kan rekommendera en trevligt svensk milf man kan besöka?
Sanna sol i Solna är okej och trevlig
Citera
2021-08-06, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sandhamn2010
Nån som haft nöjet och fikat med Swede-Ida som annonserar på RE?
En ganska lång tjej så man får väl dyka in i klädkammaren och leta fram sina gamla platåpjuck
Mycket intressant. En sån annons där allt verkar perfekt....Därför blir man lite misstänksam.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in