2021-07-27, 08:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lukas09
Det är sommar lov små pojkar måste ha spänning i livet.
Men håller med dig det låter som en kurs i dumma frågor, skulle kunna tänka mig att det är en liten kille på mellan 15-19 som aldrig skulle besöka någon av tjejerna och ännu mindre ringa någon.
Jag har ringt, messat och träffat med mitt reggade nummer eftersom jag inte pallat ta tag i att fixa en horofon och kontantkort. Det är därför jag frågar.
Citera
2021-07-27, 08:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tjorven1337
Godmorgon yxskaft, inte samma hora ens
Har du mens eller?

Hur reagerade hon när du nekade henne vid dörren?
Citera
2021-07-27, 09:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karlXgustav
Jag har ringt, messat och träffat med mitt reggade nummer eftersom jag inte pallat ta tag i att fixa en horofon och kontantkort. Det är därför jag frågar.

Så du har pallat att fixa en reggad telefon och du har pallat att fixa träffar, men inte pallat att fixa en hor-telefon!!???
Citera
2021-07-27, 11:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kopenhamnlover
Så du har pallat att fixa en reggad telefon och du har pallat att fixa träffar, men inte pallat att fixa en hor-telefon!!???
Men din idiot min reggade telefon har jag haft i åratal
Citera
2021-07-27, 14:15
Moderator
BlueSwedes avatar
Jag har 2 önskemål:
Kan vi få tråden tillbaka på ämnet?
Kan vi få tillbaka den trevliga stämning vi hade i tråden?

Please!
Citera
2021-07-27, 17:13
Medlem
Behövs en stor rensning i tråden,tack.
Citera
2021-07-28, 07:50
Medlem
Sexyylindaa på Rosa är en riktig stjärna. Inte bara härliga kvinnliga former och härligt långt hår utan och också en väldigt fin personlighet där hon är väldigt mån om att man ska få en njutningsfull stund.
Citera
2021-07-28, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DaAndreas
Sexyylindaa på Rosa är en riktig stjärna. Inte bara härliga kvinnliga former och härligt långt hår utan och också en väldigt fin personlighet där hon är väldigt mån om att man ska få en njutningsfull stund.

Tack för tipset.
Synd bara att det är så många tjejer som endast kör outcall,när man bor en bit utanför stan.
Man skulle behöva ett övernattningsrum tillhanda i stan annars verkar det som man får ta in på ett lämpligt hotell eller nåt.
Citera
2021-07-29, 00:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jaggermeister
Kan nån rekommendera nån bra trevlig edcort som njuter av sexet?

SuzieQ på RS
Citera
2021-07-30, 15:43
Medlem
Någon som varit med Msjen från Rosa?
Citera
2021-07-30, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DaAndreas

Varnar för Sexylinda. Hon svarar till en början, sen slutar hon plötsligt fastän hon har läst meddelandet.

Jag har aldrig tidigare haft problem med att (svenska) tjejer slutar svara, men nu har antalet skjutit i höjden. Vad är det som pågår? Har businessen börjat rulla igen sedan pandemin började, så tjejerna har råd med att vara kräsna, bitchiga och ghosta seriösa kunder som formulerar sig vettigt, svarar snabbt och är tydliga med vad de vill?

Då undrar jag hur fan det är möjligt. Hur många törstiga simps har vi i det här landet, som har råd att besöka dessa dyra tjejer som alla tar minst 3k i timmen? För 3k kan man få 5 timmar med 5 olika snyggare tjejer 1 timmes flygresa söderut. Bisarr situation vi har i Sverige.
Citera
2021-07-31, 00:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av idiotluktare
Varnar för Sexylinda. Hon svarar till en början, sen slutar hon plötsligt fastän hon har läst meddelandet.

Jag har aldrig tidigare haft problem med att (svenska) tjejer slutar svara, men nu har antalet skjutit i höjden. Vad är det som pågår? Har businessen börjat rulla igen sedan pandemin började, så tjejerna har råd med att vara kräsna, bitchiga och ghosta seriösa kunder som formulerar sig vettigt, svarar snabbt och är tydliga med vad de vill?

Då undrar jag hur fan det är möjligt. Hur många törstiga simps har vi i det här landet, som har råd att besöka dessa dyra tjejer som alla tar minst 3k i timmen? För 3k kan man få 5 timmar med 5 olika snyggare tjejer 1 timmes flygresa söderut. Bisarr situation vi har i Sverige.

Jag har haft samma problem, fast med Lavina. Alltså att hon bara slutar svara. Det är faktiskt lite irriterande att bli ghostad när man försöker att skriva trevligt och informativt.

Visst, jag vet inte hur många mejl dom här tjejerna får. Kanske drunknar de i förfrågningar, vad vet jag? Men jag tycker ändå att har man inlett en mejlväxling med någon så borde man också avsluta den ordentligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in