2021-07-31, 10:09
Medlem
Nån som haft nöjet och fikat med Swede-Ida som annonserar på RE?
En ganska lång tjej så man får väl dyka in i klädkammaren och leta fram sina gamla platåpjuck
Citera
2021-07-31, 11:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sandhamn2010
Nån som haft nöjet och fikat med Swede-Ida som annonserar på RE?
En ganska lång tjej så man får väl dyka in i klädkammaren och leta fram sina gamla platåpjuck
Jävligt fin kropp finns stor chans att gå dit och fika. Låga tjejer ska vara bra älskarinnor har jag hört, men framförallt är hon svenska vilket gör det bättre för god kommunikation i sängen
Citera
2021-08-01, 02:02
Medlem
Någon träffat Alina på RE?
Citera
2021-08-01, 18:32
Bannlyst
Så har man återigen fått erfara en psykopatisk paranoid hormoninbalanstinn utländsk skiteskort som tar illa upp bara för att man ställer en simpel fråga och undrar var porten ligger. Samma förra veckan när jag besökte en eskort och blev utskälld bara för att jag inte dök upp på exakt rätt plats vilket ledde till att jag vände vid dörren när hon gång på gång kommer med fula kommentarer och förväntar sig att bli betald.

Uppenbart att de lider av problem hela bunten när de kan gå från trevliga till häxor på 1 sekund. Man kan nästan tro att häggström och batikkärringarna har rätt i att samtliga prostituerade har något problem i grunden.

Och ni som göder dessa trögfattade överprisade åsnor har en skuld i detta. Sluta tro att de genuint är glada eller snälla även om det kan se ut på det sättet utåt. Ger upp helt horor nu. Vidriga varelser.
Citera
2021-08-01, 19:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av loal
Så har man återigen fått erfara en psykopatisk paranoid hormoninbalanstinn utländsk skiteskort som tar illa upp bara för att man ställer en simpel fråga och undrar var porten ligger. Samma förra veckan när jag besökte en eskort och blev utskälld bara för att jag inte dök upp på exakt rätt plats vilket ledde till att jag vände vid dörren när hon gång på gång kommer med fula kommentarer och förväntar sig att bli betald.

Uppenbart att de lider av problem hela bunten när de kan gå från trevliga till häxor på 1 sekund. Man kan nästan tro att häggström och batikkärringarna har rätt i att samtliga prostituerade har något problem i grunden.

Och ni som göder dessa trögfattade överprisade åsnor har en skuld i detta. Sluta tro att de genuint är glada eller snälla även om det kan se ut på det sättet utåt. Ger upp helt horor nu. Vidriga varelser.
Ta inte i....Men,visst är det så.
Dom dagar när glädjeflickor var svenska tjejer som ville ha lite extrapengar än vad lönen ger,är förbi.
Dagens horor är verkligen horor. Hitresta av kanske frivilla skäl. Kanske värre än så.
Visst finns det guldkorn. Men dom blir färre ock färre.
Varför skulle inte denna bransh bli sämre ock sämre,när allt annat blir det....
Citera
2021-08-01, 19:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Carl.Apiarie
Ta inte i....Men,visst är det så.
Dom dagar när glädjeflickor var svenska tjejer som ville ha lite extrapengar än vad lönen ger,är förbi.
Dagens horor är verkligen horor. Hitresta av kanske frivilla skäl. Kanske värre än så.
Visst finns det guldkorn. Men dom blir färre ock färre.
Varför skulle inte denna bransh bli sämre ock sämre,när allt annat blir det....
Eller när jag ringde en tjej och bad om en tid och hon sa att hon kunde ordna en åt mig en kväll. Och som svarade i sms med ett fint hello och hjärtan varje gång man ringde men som aldrig svarar därefter. Sen när man ringer igen och frågar om en tid så undrar hon vem man är och sen lägger hon på luren direkt när man säger vem man var.

Psykopater hela bunten där verkligen allt måste klaffa för att det ska funka. Och det står jag för.
Citera
2021-08-02, 12:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GulsomSol
Jag har haft samma problem, fast med Lavina. Alltså att hon bara slutar svara. Det är faktiskt lite irriterande att bli ghostad när man försöker att skriva trevligt och informativt.

Visst, jag vet inte hur många mejl dom här tjejerna får. Kanske drunknar de i förfrågningar, vad vet jag? Men jag tycker ändå att har man inlett en mejlväxling med någon så borde man också avsluta den ordentligt.
Tyvärr är det inte bara de som har svårt med att skriva ett meddelande tillbaka, verkar vara en tred i bland tjejerna i synnerhet. Det känns som att trevligt och informativt inte betyder något för tillfället. Kanske ska försöka skriva rakt ut jag är kåt och vill knulla med dig, någon som gjort så och fått det?
Citera
2021-08-02, 14:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av loal

Fedt trist !!!! Och Simon runt hörnet som grädde på moset
Citera
2021-08-02, 16:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Afub007
Fedt trist !!!! Och Simon runt hörnet som grädde på moset
Ja det är kanske lika bra att lägga ner. Det är inte om svenska tjejer som horar på amatör basis, där föhpngdvis inte lille Simon med vänner står i porten eller ute på gatan och väntar på en
Citera
2021-08-03, 01:20
Medlem
Lisalits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GulsomSol
Jag har haft samma problem, fast med Lavina. Alltså att hon bara slutar svara. Det är faktiskt lite irriterande att bli ghostad när man försöker att skriva trevligt och informativt.

Visst, jag vet inte hur många mejl dom här tjejerna får. Kanske drunknar de i förfrågningar, vad vet jag? Men jag tycker ändå att har man inlett en mejlväxling med någon så borde man också avsluta den ordentligt.

Lavina/Lisa här.
Om du inte fuckat upp i vår kommunikation så kan ditt senaste mail hamnat i ”kampanjer” eller så har jag missat det på grund av annat som händer i livet. Jag ignorerar inte vältaliga och respektfulla män med vilja. Ett mail som påminnelse kan duga; och skulle det visa sig att jag helt enkelt missat dig så svarar jag så gott jag kan.

Oavsett uppskattar jag att du nämnde mig här då jag tar det till mig: att respektera andras tid lika mycket som min egen, och att inte fastna vid den enorma mängden time wasters som sexarbetare står ut med.
Citera
2021-08-03, 06:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sandhamn2010
Tack för tipset.
Synd bara att det är så många tjejer som endast kör outcall,när man bor en bit utanför stan.
Man skulle behöva ett övernattningsrum tillhanda i stan annars verkar det som man får ta in på ett lämpligt hotell eller nåt.

Tips: Vandrarhem är mycket billigare. Om man ändå inte ska sova över så är ju inte frukost nödvändigt. Är det bara en timme funkar det ju också med delat badrum.
Citera
2021-08-04, 20:56
Medlem
Anyone Jana from eskort69?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här