Citat:
Ursprungligen postat av
loal
Så har man återigen fått erfara en psykopatisk paranoid hormoninbalanstinn utländsk skiteskort som tar illa upp bara för att man ställer en simpel fråga och undrar var porten ligger. Samma förra veckan när jag besökte en eskort och blev utskälld bara för att jag inte dök upp på exakt rätt plats vilket ledde till att jag vände vid dörren när hon gång på gång kommer med fula kommentarer och förväntar sig att bli betald.
Uppenbart att de lider av problem hela bunten när de kan gå från trevliga till häxor på 1 sekund. Man kan nästan tro att häggström och batikkärringarna har rätt i att samtliga prostituerade har något problem i grunden.
Och ni som göder dessa trögfattade överprisade åsnor har en skuld i detta. Sluta tro att de genuint är glada eller snälla även om det kan se ut på det sättet utåt. Ger upp helt horor nu. Vidriga varelser.
Ta inte i....Men,visst är det så.
Dom dagar när glädjeflickor var svenska tjejer som ville ha lite extrapengar än vad lönen ger,är förbi.
Dagens horor är verkligen horor. Hitresta av kanske frivilla skäl. Kanske värre än så.
Visst finns det guldkorn. Men dom blir färre ock färre.
Varför skulle inte denna bransh bli sämre ock sämre,när allt annat blir det....