Citat:
Ja, exakt det är min poäng.
Ebba har sett till att alla som har förstahandsinformation hör till hennes krets.
Du har fortfarande inte svarat.
Är det inte underligt att varenda en (utom Esbjörn) som kan vittna om hur affären faktiskt gick till är kompisar till Ebba?
Svara inte utan att svara på frågan.
Eller ge ett KONKRET exempel på nån från Esbjörns sida som har tillåtits komma så nära att den sitter på förstahandsinfo.
Ebba har sett till att alla som har förstahandsinformation hör till hennes krets.
Du har fortfarande inte svarat.
Är det inte underligt att varenda en (utom Esbjörn) som kan vittna om hur affären faktiskt gick till är kompisar till Ebba?
Svara inte utan att svara på frågan.
Eller ge ett KONKRET exempel på nån från Esbjörns sida som har tillåtits komma så nära att den sitter på förstahandsinfo.
Jag har gett dig svaret om den gemensamma bekanta som borde kunna vittna om vem som kontaktade vem initialt.
Men om vi begränsar oss till direkta möten mellan Esbjörn och Ebba, är det frågan om det diskuterades något medans hantverkare, besiktningsmän och annat löst folk var där och i så fall hur mycket de snappade upp.
Varför det inte var så många på Esbjörns sida med på dessa möten vet jag inte. Det har väl inte framkommit något om Esbjörns vilja och Esbjörns möjlighet att välja att ha folk med sig? Det enda är Ebbas uttalande om att han inte vill ha en dyr mäklare, men det ger inga ledtrådar direkt.
Har du en konkret anledning till varför Esbjörn inte ville ha med någon? Eller tillstymmelse till fakta där Esbjörn på någon nivå blir avrådd/förbjuden att ha någon med sig? För ville Esbjörn inte ha dit någon av sitt folk, ser jag inte hur det kan vara någon annan än Esbjörns fel att han inte har några egna vittnen. Har Ebba avrått eller förbjudit Esbjörn att ha dit folk, är det jävligt illa för Ebbas del.
Tillräckligt bra svar?
å här!