Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-08-04, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av exoticspice
Var han inte otrogen? Och lämnade Pernilla efter det.

Pernilla har längtat så efter kärlek och nu när hon har hittat den kan hon inte tänka klart och är lätt att övertala. Hon är alldeles snäll för hennes eget bästa.

En utav mina tidigare anställda är nära vän med en utav de i Pernillas innersta krets.
För ett par år sedan berättade min fd anställda att Joakim slog Pernilla och var otrogen genom hela relationen. Vilket han berättade för Pernilla när han lämnade henne. Pernilla fick bekosta en stor del av hans nya boende för att få "lugn och ro".

Ska tillägga en extra gång att detta bara är hörsägen. Inget jag vet. Kan vara sant eller elakt och lögnaktigt skvaller!!
Citera
2021-08-04, 23:57
Medlem
Hotandsecretsantas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ninalina
Ja det stämmer, attefallshus i Svinninge!
Oavsett relation så var dottern med han och Pernilla i Åkersberga. De sågs vi en utav mackarna.
Stämmer säkert, yngsta dottern träffar CB några gånger per månad vad jag fattat det som.
Och nu sedan C träffat P så är alltid nästa P med.
Citera
2021-08-05, 00:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hotandsecretsanta
Ja WV har han sett i flera år…😂
Attefallshuset ligger i Svinninge och han hyr av ett äldre par.
Hans yngsta dotter bor i Åkersberga med sin mamma.
Vad jag vet så har yngsta dottern aldrig haft någon riktig bra relation el bott m CB.

Mamman, CBs exfru (?), verkar sympatisk. Hennes Facebookinlägg visar på någon form av övergrepp - som att hon läker efter något hemskt.

Har han fler barn utöver 17-åringen och 30-åringen?
Citera
2021-08-05, 00:38
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
En utav mina tidigare anställda är nära vän med en utav de i Pernillas innersta krets.
För ett par år sedan berättade min fd anställda att Joakim slog Pernilla och var otrogen genom hela relationen. Vilket han berättade för Pernilla när han lämnade henne. Pernilla fick bekosta en stor del av hans nya boende för att få "lugn och ro".

Ska tillägga en extra gång att detta bara är hörsägen. Inget jag vet. Kan vara sant eller elakt och lögnaktigt skvaller!!
Man kan bara hoppas att det är elakt och lögnaktigt skvaller. Är det sant är det rent för j*vligt vad hon har råkat ut för.

Att hon ens vågar släppa in en ny man i sitt liv.
Citera
2021-08-05, 00:54
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Citat:

Det där känner jag inte alls igen. En släkting till mig är långvarig vän till J och de hade kontakt hela tiden. Enligt släktingen så tog förhållandet slut för att de inte funkade ihop.

Orden jag hörde var att hon var för ”korkad”, utesluter ju iofs inget.

Släktingen hade också ett tidigare förhållande med J, så viss personkännedom borde finnas.

Vid tiden för uppbrottet vill jag minnas att P:s ekonomi var rätt knackig. Men tar inte gift på det.
Senast redigerad av Fabriksbyggnad 2021-08-05 kl. 01:02.
Citera
2021-08-05, 08:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Realdoll00
Mamman, CBs exfru (?), verkar sympatisk. Hennes Facebookinlägg visar på någon form av övergrepp - som att hon läker efter något hemskt.

Vad jag har förstått så har barnen inte samma mamma.
Yngsta dottern bor med sin mamma i Åkersberga och den äldsta har egen familj i Solna.
Vet inte om han har fler barn. Kanske inte han själv heller vet…😅Det har varit mycket otrohet i flera av hans relationer.
Mamman till den yngsta dotter och dottern har vad jag förstår farit illa i relationen till C.
Citera
2021-08-05, 09:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hotandsecretsanta
Vad jag har förstått så har barnen inte samma mamma.
Yngsta dottern bor med sin mamma i Åkersberga och den äldsta har egen familj i Solna.
Vet inte om han har fler barn. Kanske inte han själv heller vet…😅Det har varit mycket otrohet i flera av hans relationer.
Mamman till den yngsta dotter och dottern har vad jag förstår farit illa i relationen till C.

Å nu använder han henne som "click bait" för att visa upp en fin pappafasad. Lider med exfrun samtidigt som hon är fri från CB.

Jag är oerhört nyfiken på CBs tankar om framtiden. Flyttar han till Lidingö ger han sig in på de stora egona Biancas och Benjamins område. Flyttar han med till lyxvillan kommer han garanterat att se det huset som "sitt" före barnens. Det är som upplagt för krasch - boom - bang!
Citera
2021-08-05, 09:50
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Tillbaka när han rotade friskt i hennes lådor och garderober. Rynkan i pannan var djup och irritationen lyste igenom. P skrattar.

Det är ett varningstecken. Just saying.

Och då dela hem. Tror han är perfektionist utöver något eventuellt annat.
Citera
2021-08-05, 09:58
Medlem
Citat:
Å nu använder han henne som "click bait" för att visa upp en fin pappafasad. Lider med exfrun samtidigt som hon är fri från CB.

Jag är oerhört nyfiken på CBs tankar om framtiden. Flyttar han till Lidingö ger han sig in på de stora egona Biancas och Benjamins område. Flyttar han med till lyxvillan kommer han garanterat att se det huset som "sitt" före barnens. Det är som upplagt för krasch - boom - bang!
Tänker att han redan har flyttat in i villan på Lidingö.
Sedan det blev offentligt att de var ett par så har attefallshuset stått mer eller mindre tomt.
Citera
2021-08-05, 10:08
Medlem
Pearsagas avatar
Citat:

Länk till hennes fb?
Citera
2021-08-05, 10:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av exoticspice
Var han inte otrogen? Och lämnade Pernilla efter det.

Pernilla har längtat så efter kärlek och nu när hon har hittat den kan hon inte tänka klart och är lätt att övertala. Hon är alldeles snäll för hennes eget bästa.
Ni här målar upp p som ett helgon vilket är helt fel. Hon var också otrogen! Hon var inte heller den lättaste att leva med. Inget försvar för E men han hade det ganska jobbigt med lilla prinsessan.
Citera
2021-08-05, 10:57
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dasuno
Ni här målar upp p som ett helgon vilket är helt fel. Hon var också otrogen! Hon var inte heller den lättaste att leva med. Inget försvar för E men han hade det ganska jobbigt med lilla prinsessan.

Det vet jag med säkerhet är sant.

Har hon inte också gått ut med det? Var ju många som visste det då.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in