Flashback bygger pepparkakshus!
2017-05-09, 00:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Haha nejnej bara en vanlig tjej uppvuxen i samma ort som Pernilla
Då vill vi höra skvaller
Citera
2017-05-09, 09:45
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frallans
Då vill vi höra skvaller
Finns inget vad jag vet.

Jo hon blev kär i nån italienare när hon var ung, en kille som svärmade runt henne och hon blev helt till sig...

De fick några barn ihop.

Seriöst det finns inget såvitt jag vet. Skötsam familjeflicka på den tiden åtminstone utåt.
Citera
2017-05-19, 08:24
Medlem
Gabriel Knights avatar
Enligt Expressen har Bianca köpt en lägenhet och folk oroar sig över att mamman gråter eftersom hon vill att Bianca fortsätter att bo hemma
Alltså vad är det för fel på folk? Pernilla och Anna Book verkar ju båda lida av separationsångest och vill att barnen bor hemma till döddagar även om de har chansen att skaffa eget.

http://www.expressen.se/noje/biancas-nya-lyckaefter-karlekskrisen/

Citat:
Bianca Ingrosso har slagit till på en lägenhet.
Hon berättar om den glada nyheten i ett inlägg på Instagram.
”Min första lägenhet”, skriver bloggprofilen.
Bianca Ingrosso, 22, har haft en kämpig start på året med uppbrottet från pojkvännen Philippe.
I veckan meddelade bloggprofilen att hon för första gången på länge kände sig ”genuint lycklig och glad”.
"Jag känner verkligen att Bianca håller på att komma tillbaka och ser så mycket fram emot denna sommar”, skrev hon då.
Nu har hon ytterligare ett skäl att glädjas åt. Ingrosso delar med sig av en video på Instagram där hon konstaterar att hon blivit med lägenhet.
I videon kliver Bianca Ingrosso ut från en mäklarfirma i Stockholm. Hon tar ett glädjeskutt och skriver till Instagram-inlägget: ”Min första lägenhet”.
--------
Flera följare oroar sig över hur mamma Pernilla Wahlgren ska ta nyheten – när Bianca nu lämnar boet. Tidigare har Pernilla uttryckt att hon inte vill att Bianca flyttar hemifrån.
”Grattis Bianca! Pernilla det kommer gå bra men lite tårar kommer det bli allt”, skriver en.

Citera
2017-05-19, 12:19
Medlem
Gabriel Knights avatar
Jaha ja här kommer gråtvalsen av Pernilla för att dottern äntligen flyttar. För normala människor ses flytten som ett naturligt steg i frigörelsen från föräldrarna men givetvis så är det annorlunda hos kändisar, där förväntas barnen tydligen alltid att bo kvar hemma

http://www.expressen.se/noje/pernilla-wahlgren-fortvivlad-efter-biancas-gladjebesked/
Citat:
Bianca Ingrosso har äntligen slagit till på en lägenhet.
"Min första lägenhet", skrev hon i ett inlägg på Instagram.
Men mamma Pernilla Wahlgren är inte helt glad över att dottern lämnat boet.
"Älskade unge! Hur ska jag klara mig utan dig?", skriver hon.

Citera
2017-05-27, 18:55
Medlem
thabitas avatar
Är Benjamin verkligen "het" eller var det något annat som fick tjejerna (bl.a Madonnas dotter) att fnittra?

http://www.expressen.se/noje/benjamin-ingrossos-flort-med-madonnas-dotter/
Citera
2017-05-29, 06:38
Medlem
Karamel-kellogss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thabita
Är Benjamin verkligen "het" eller var det något annat som fick tjejerna (bl.a Madonnas dotter) att fnittra?

Benjamin är fin
Citera
2017-05-30, 15:02
Medlem
ace_secs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thabita

De skrattade snarare åt honom. Hakan är ju inte att leka med.
Citera
2017-05-30, 15:08
Medlem
MoaLjungs avatar
Jag har kanske missat det för att jag växte upp på 2000-talet men jag fattar inte riktigt varför Pernilla är kändis. Jag kommer bara ihåg henne från några barnprogram.
Citera
2017-05-30, 20:44
Medlem
P55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MoaLjung
Jag har kanske missat det för att jag växte upp på 2000-talet men jag fattar inte riktigt varför Pernilla är kändis. Jag kommer bara ihåg henne från några barnprogram.

Håller med dig. För hon har ju inte presterat nånting mer än att skvallertidningarna Expressen och Aftonbladet regelbundet har nånting om henne på deras hemsida. Jag fattar inte varför, för hon är ju nu för tiden en medelålders kvinna utan nån större attraktionskraft.
Citera
2017-05-30, 23:13
Medlem
Themoonbarkings avatar
Nu har hon gått ut och bett fula kollar sluta mejla henne. Sagt i sin podcast
Citera
2017-05-31, 00:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MoaLjung

Har ju givetvis en hel del med hennes bakgrund att göra, sedan tävlande hon en del i melodifestivalen som ung, Piccadilly Cirkus blev väl en hyfsat känd låt även om den inte vann.
Citera
2017-05-31, 01:29
Medlem
SvartaBjorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenlov
Har ju givetvis en hel del med hennes bakgrund att göra, sedan tävlande hon en del i melodifestivalen som ung, Piccadilly Cirkus blev väl en hyfsat känd låt även om den inte vann.
Var hon inte klasskamrat med Carola H.?
I alla fall gick de i samma skola samtidigt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in