Citat:
Ursprungligen postat av
nickomyra
Litet skyffe ? Attefallshus kan väl vara som en tvåa i stl . Tycker inte att det säger så mkt om ekonomin. Har man separerat och inte har gjort en vinst på bostad o inte kan lägga några hundra tusen i handpenning så är det så bostadsmarknaden ser ut i Sthlm för väldigt många .
Jag fick först en väldigt dålig ” magkänsla ” av C , men ju fler som skriver kommentarer utan vad som verkar grund eller vill berätta vad som hänt i tidigare relationer / jobb så börjar jag känna mer o mer att det bara är ett par st bittra kvinnor som har blivit dumpade av C o andra som är avundsjuka som lägger ut massa galla .,
Stämmer inte i mitt fall.
Inte blivit dumpad av CB:-) Skriver det jag hört från min syster och två andra kollegor som jobbat med honom.
Han sågs dock av min dotter med vänner i Åkersberga för ca 1 månad sedan. Ett utav hans barn och Pernilla var med. Han hyr ett litet attefallshus i Åkersberga.
Jag anser att det säger en del med tanke på att han är en man som vill utge sig för att vara framgångsrik och belevad.
Han har länge velat komma in i kändisvärlden. Det är allmänt känt av de som jobbat med honom. Att han säger att han aldrig sett Wahlgrens värld är ett stort skämt. Han har ju stått och pratat om programmet på jobbet.