2021-08-04, 22:16
Medlem
Ken Drydens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RandomSvenskDude
Tror inte det är svårare än så att denna donna klippt en del tram och lite CB från sitt stash.

Sen har nån form av alpha somalisk hund kommit hit och skjutit hon.

Plain and simple.

Egentligen hade vi konfigurationen klar redan vid inlägg #83 i denna tråd. Då postade användaren Gurkflickan signalement på de inblandade, dvs långt innan Intenog började gå in och röja.

Hon har bara gjort tre inlägg på tråden och har nog fått order av polis att hålla käften. Det var nämligen hennes man som filmade personer som avlägsnade sig från platsen precis efter skjutningen.

Hon säger att det var fem personer. Tre av dessa tog vägen runt ett hus och två andra tog en annan väg - och det var dessa som hennes man filmade - innan de försvann.

På fråga om signalement svarar Gurkflickan i post #83 att det var "personer med en annan bakgrund", men hon visste inte om de var från Luleå eller inte.

På grundval av min fördomsfullhet tolkar jag "annan bakgrund" som "somalier". Gurkflickan är kvinna, norrlänning och jobbar säkert i offentlig sektor. På grund av socialt sosse-, genus- och rasismtryck skulle hon aldrig kunna få ord som "blattar" eller "negrer" över sina läppar, så därför blir det denna kryptiska fras: "personer med annan bakgrund".

Det står helt klart för mig att polisuppgifterna om att Simon kanske inte är gärningsman, utan att mördarna bör sökas bland somalierna Yahye och Bahnan, styrks av detta.
Senast redigerad av Ken Dryden 2021-08-04 kl. 22:24.
Citera
2021-08-04, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shootingstar
FL och eventuellt kusinen har sina mödrars efternamn. Inte ovanligt om mödrar och fädrer är ogifta. Det du sysslar med är anekdotisk bevisföring, vilket tyder på att du saknar högskolepoäng. Sen kan en hyftsad begåvad räkna ut att innerbörden av "anekdotisk bevisföring" inte är en väg att gå även om man inte känner till begreppet.

Finns hundratalet Landin parallellt med BOs generation. Jag är avlägsen släkting till BO på den sidan, även om jag och andra har andra efternamn. Jag känner till kanske 100 av dessa ytligt. Välordnade liv, reko personer där jag skulle uppskatta att 7/10 i BOs mammas generation har högskoleutbildning. Brottsligt: Av dessa 100 pers kanske du skulle kunna gräva fram ett par jaktbrott eller rattfylleri på sin höjd.

BO var ungen dumskalle (ja, utifrån utfallet så kan man tycka det helt klart). Hon var filosofisk, smart och känslig. Hennes umgänge var troligen ett resultat av hennes revolt mot samhället. Hon var en stjärnelev i högstadiet i många ämnen samtidigt som hon hade låg tilltro till sina lärare. Jag känner flertalet såna människor - som är väldigt intelligenta men istället för att klättra på svenssonstegen gör de revolt mot densamma. Det är mitt intryck av vad jag hört om BO. Och att hänga med kriminella somalier är väl det yttersta uttrycket för att göra revolt mot Svensson?

Äntligen en vettig kommentar från någon som verkligen har fakta. Inte bara sitter & spekulerar en massa strunt om familjen. Tack!!!
Citera
2021-08-04, 22:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Pantone297C
Lura ett gäng kriminella zoomalier kan inte vara speciellt svårt iofs.
Vore intressant att få veta intenogs agenda, då hen kommit med en del matnyttigt.

Jag tror hen står mittiallt och känner sig rätt trygg.
Citera
2021-08-04, 22:23
Medlem
Varför har inte tidningarna skrivit att flera blivit hämtade till förhör de senaste dagarna?
Citera
2021-08-04, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intenog
Varför har inte tidningarna skrivit att flera blivit hämtade till förhör de senaste dagarna?
Som misstänkt eller som vittne?
Citera
2021-08-04, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ztartrax
Så du menar att Dannes flickvän var med på plats när F sköts?

Nej det skulle bli totalt kaos om hon skulle ha blivit skadad. Hennes bror tillhör toppen.
Citera
2021-08-04, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Granola94
GW är så jävla kung alltså😂🤣

nja, han hade nog inte sin bästa dag på jobbet?

blandade ihop umeå och luleå

sedan är det högst 5 mil mellan mordplatsen och den utbrunna bilen, inte 15 mil
Citera
2021-08-04, 22:28
Medlem
greta-forvetens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intenog

Vid händelser som detta så görs enormt mycket förhör.
Citera
2021-08-04, 22:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ArcticDuderino
Jag tror att "intenog" är någon som försöker sätta åt E.T. genom att försöka outa sig själv som honom. Kan man inte få Polisen att ta honom kanske man kan lura fit Shottaz genom att få dem att tro att han återfunnit deras knark.

Mm. Kan vara så?
Citera
2021-08-04, 22:32
Medlem
Castafiores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ken Dryden
Egentligen hade vi konfigurationen klar redan vid inlägg #83 i denna tråd. Då postade användaren Gurkflickan signalement på de inblandade, dvs långt innan Intenog började gå in och röja.

Hon har bara gjort tre inlägg på tråden och har nog fått order av polis att hålla käften. Det var nämligen hennes man som filmade personer som avlägsnade sig från platsen precis efter skjutningen.

Hon säger att det var fem personer. Tre av dessa tog vägen runt ett hus och två andra tog en annan väg - och det var dessa som hennes man filmade - innan de försvann.

På fråga om signalement svarar Gurkflickan i post #83 att det var "personer med en annan bakgrund", men hon visste inte om de var från Luleå eller inte.

På grundval av min fördomsfullhet tolkar jag "annan bakgrund" som "somalier". Gurkflickan är kvinna, norrlänning och jobbar säkert i offentlig sektor. På grund av socialt sosse-, genus- och rasismtryck skulle hon aldrig kunna få ord som "blattar" eller "negrer" över sina läppar, så därför blir det denna kryptiska fras: "personer med annan bakgrund".

Det står helt klart för mig att polisuppgifterna om att Simon kanske inte är gärningsman, utan att mördarna bör sökas bland somalierna Yahye och Bahnan, styrks av detta.

Håller med. Polisen har mobilfilm på dem, så det gäller väl att hitta dem.
Senast redigerad av Castafiore 2021-08-04 kl. 22:39.
Citera
2021-08-04, 22:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av klinkerhofen

Wutt, pajade denna tragiska GW clown att detta skall vara normal clown historia?
Citera
2021-08-04, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klinkerhofen

GW så 70 mil mellan 08 land. Det är 88 mil. Luleå- Boden är 35 km
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in