Citat:
Ursprungligen postat av
RandomSvenskDude
Tror inte det är svårare än så att denna donna klippt en del tram och lite CB från sitt stash.
Sen har nån form av alpha somalisk hund kommit hit och skjutit hon.
Plain and simple.
Egentligen hade vi konfigurationen klar redan vid inlägg #83 i denna tråd. Då postade användaren
Gurkflickan signalement på de inblandade, dvs långt innan
Intenog började gå in och röja.
Hon har bara gjort tre inlägg på tråden och har nog fått order av polis att hålla käften. Det var nämligen hennes man som filmade personer som avlägsnade sig från platsen precis efter skjutningen.
Hon säger att det var fem personer. Tre av dessa tog vägen runt ett hus och två andra tog en annan väg - och det var dessa som hennes man filmade - innan de försvann.
På fråga om signalement svarar
Gurkflickan i post #83 att det var "personer med en annan bakgrund", men hon visste inte om de var från Luleå eller inte.
På grundval av min fördomsfullhet tolkar jag "annan bakgrund" som "somalier".
Gurkflickan är kvinna, norrlänning och jobbar säkert i offentlig sektor. På grund av socialt sosse-, genus- och rasismtryck skulle hon aldrig kunna få ord som "blattar" eller "negrer" över sina läppar, så därför blir det denna kryptiska fras: "personer med annan bakgrund".
Det står helt klart för mig att polisuppgifterna om att Simon kanske inte är gärningsman, utan att mördarna bör sökas bland somalierna Yahye och Bahnan, styrks av detta.